תפריט

שוק הטלוויזיה בישראל, אשר במשך עשרות שנים שלטה בו הרוח המנומנמת של הדואופול המצליח של חברות הוט ויס, התעורר בשנים האחרונות מתרדמתו.

סימנים ראשונים לכך נצפו ביומה האחרון של שנת 2014, כאשר חברת סלקום השיקה את שירות הטלוויזיה שלה, המבוסס ברובו על ספריית וי.או.די עשירה. מאז חלפו יותר מ-3 שנים (ולמעלה מ-170,000 מנויים, על פי הערכות) ושוק הטלוויזיה כמרקחה – חברות רבות מציעות, לפתע, חבילות ערוצים, סדרות וסרטים במחירים שעד לפני 5 שנים לא העזנו לחלום עליהם. לאחרונה, הודיעה חברת הוט על שיתוף פעולה עם ענקית התוכן האמריקאית נטפליקס, במה שהיווה רעידת אדמה נוספת בשוק הרועד בלאו הכי. מה המשמעות של ההכרזה המרתקת הזו? כיצד ישתנו פני הדברים בעתיד הקרוב והרחוק? האם "הוט מבצעים" ו"הנחות" תהפוכנה למילים שהולכות נפלא יחדיו? וכמה קרוב היום בו אף אזרח ישראלי לא ייאלץ לשלם קרוב ל-300 ₪ בחודש בכדי ליהנות מטלוויזיה איכותית?

שיתוף הפעולה שכולם עוד ידברו עליו

כאשר בכל כמה שבועות מכריזה אחת מחברות הטלוויזיה על "מבצע חדש שישבור את המתחרים" או "תכנים שטרם נראו בישראל", לא בכדי עברה ההכרזה הדרמטית על שיתוף הפעולה בין הוט לבין נטפליקס, בשקט יחסי. אך אל תתנו לזה להטעות אתכם, מדובר במהלך דרמטי במיוחד, אשר עונה לטענה של רבים, לפיה בניגוד לתכנים המעולים של הוט בכל הקשור ליצירה ישראלית, מבחינת סדרות ותוכן זר, החברה נופלת באיכויותיה מהמתחרות שלה. כעת, כאשר שיתוף הפעולה, שרקם עור וגידים בחודשים האחרונים, הפך לעובדה מוגמרת, יאלצו מתנגדיה של הוט לחפש סיבות אחרות להתלונן עליה.
אז מה כולל אותו שיתוף פעולה קסום בין אחת מחברות הטלוויזיה המוכרות ביותר בישראל וענקית הסטרימינג האמריקאית נטפליקס? חבילת פייבר בוקס החדשה (Fiber 4K) הכוללת מנוי פרמיום של נטפליקס שיאפשר צפייה בתכנים באיכות שידור של K4 בארבעה מכשירים במקביל וזאת באמצעות הממיר החדש של הוט ואפליקציית נטפליקס. מה עוד חשוב לדעת? שהמנוי ישלם לנטפליקס בנפרד, שהממיר החדש יעלה ללקוחות הוט 20 ₪ מדי חודש, שממיר חדשני זה יאפשר ללקוחות הוט ליהנות מתמיכה באינטרנט במהירות של עד MB200 ושלקוחותיה של הוט פייבר K4 יהנו מראוטר אלחוטי מהמתקדמים בשוק, טלפון קווי, מגוון אפליקציות, שירותי וי.או.די ופיצ'רים שונים של חברת הוט. בהחלט, תענוג צרוף!

לחבילות ומבצעים לחצו כאן←

מי את, נטפליקס?

למי שלא מכיר, נטפליקס נולדה כחברה קטנה להשכרת סרטי וידאו בשנת 97', וכעבור 21 שנים חברה זו מונה למעלה מ-5,500 עובדים ומציגה רווח תפעולי שנתי של מיליארד דולרים. החברה נחשבת לזו שהולידה את שיטת הצפייה הישירה ("סטרימינג"), שכיום נחשבת לשיטה הנפוצה מכולם לצפייה בתכני טלוויזיה בעולם. נטפליקס רכשה במהלך שנות קיומה זכויות יוצרים מששת האולפנים הגדולים ביותר בארה"ב, ואחראית לכמה מהפקות המקור והסדרות המצליחות בתולדות הטלוויזיה העולמית, בראשן "בית הקלפים" המדהימה עם קווין ספייסי, "כתום זה השחור החדש" שמשלימה בימים אלו 7 עונות מצליחות, "בוג'ק הורסמן" שחגגה 36 פרקים ב-3 עונות מצליחות ומצחיקות, ועוד.

ההצגה החדשה של הוט – מבצעים, תכנים וריגוש בלתי פוסק

מה עם הוט מבצעים? סטריאוטיפים קשה לשנות, גם כשהמציאות השתנתה לחלוטין. במשך שנים הייתה הגישה הרווחת של הוט קשוחה ביותר וזאת למרות שהחברה הציעה ללקוחות חדשים ולקוחותיה הקיימים מבצעים משתלמים שכללו תכנים איכותיים במחירים אטרקטיביים. דיברו על חברה נוקשה שמתגאה (ובצדק!) בתכנים המובחרים שלה ומאמינה שעל איכות צריך לשלם. אך חוקי המשחק השתנו ושיתוף הפעולה החדש מבטיח תכנים מעולים לכולם – לחובבי הסדרות והסרטים, הדרמות והקומדיות, התכנים האמריקאים והישראלים, החדשים והישנים. והכל, בתוספת הנחות ומבצעים. אפשר לבקש יותר מזה? כעת, כל שנותר הוא להתחיל ולהפנים: נטפליקס + הוט = מבצעים משתלמים ביותר ותכנים נפלאים. צפייה נעימה!

השלימו פרטים להצטרפות להוט TV

הכירו את המומלצות של
המומלצות
פרטנר טיוי 69
לחודש לחודש
נקסט tv 99
לחודש לחודש
סלקום tv 99
לחודש לחודש
הוט טלוויזיה 120
לחודש לחודש
199
לחודש לחודש
נגישות