fbpx
תזכורות תזכורת

איך לחסוך נכון בהוצאות הסלולר

הטלפון הסלולרי הפך לחלק מרכזי ומשמעותי בחיינו. הוא מאפשר לנו בין היתר לשוחח, לסמס, לגלוש באינטרנט, להאזין למוסיקה ולצפות בתכנים.

התחרות בסלולר גוברת

השימוש הנרחב והמסיבי בסלולר מגביר את התחרות בקרב חברות התקשורת ויוצר זירה ובה חברות הסלולר הגדולות (וכן החברות הקטנות שלאט לאט תופסות תאוצה) מתחרות זו בזו על ליבו של הצרכן. תחרות זו מובילה להוזלה משמעותית ומאפשרת חיסכון משמעותי עבור הצרכן שלעיתים עומד מבולבל נוכח שפע החבילות והאפשרויות המוצעות. צרכנות נבונה עתידה לעזור לצרכן להתמודד אל מול הבלבול וישנן מספר נקודות שכדאי לזכור כאשר אנו נעמדים אל מול הבחירה בתוכנית הסלולר המומלצת.

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

הבינו מה כוללת חבילת הסלולר

ראשית עלינו להבין מה כוללת חבילת הסלולר. חבילת הסלולר מספקת שירות של טלפוניה (הכולל דקות שיחה, הודעות SMS והודעות MMS) ושירות של גלישה באינטרנט בנפחים שונים. לעיתים ישנם גם חבילות מוזיקה או טלוויזיה המוצעות כשירות נוסף על ידי חברת הסלולר. בנוסף קיימת אפשרות להוספת דקות שיחה לחו"ל.

כאשר נברר על חבילות סלולר יהיה עלינו להחליט מה חשוב לנו יותר. לדוגמא אם אני צרכן שמרבה לגלוש באינטרנט, אקפיד לבחור בחבילה הכוללת חבילת נפח גלישה רחבה.

למידע על חבילות סלולר פלאפון

מה עליכם לדעת לקראת בחירת חבילת סלולר

מסלול החבילה

בעבר, נהגנו לשלם מחירים גבוהים על רכישת חבילת סלולר שלרוב כללה הגבלה מסויימת. כיום, עם הרפורמה במחירי הסלולר, חלה ירידה ברמת המחירים ושינוי במגבלות החבילות, כלומר שכיח יותר למצוא חבילות עם שיחות והודעות ללא הגבלה ובעלת נפח גלישה רחב ולכן חשוב לשים דגש על בחירת חבילה זולה שתספק לכם את האפשרויות הטובות ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

טיפ נוסף בנושא זה הוא בדיקת הרגלי השימוש שלכם טרם בחירת החבילה. רבות מהחברות ממהרות להתפאר בחבילת "הכל כלול". מה שהן לא ממהרות לשאול זה האם הצרכן זקוק בכלל למסלול הכולל אפשרויות ללא הגבלה (שיחות, הודעות, גלישה). לעיתים בחירה במסלול זה עלולה לייקר את סך החבילה עבור הצרכן שבכלל אינו זקוק לכל אלו והוא יכול לחסוך בעלויות חודשיות של דמי מנוי.

נפח גלישה

נפח הגלישה הינו אחד מהפרמטרים החשובים בעודנו בוחרים חבילת סלולר. חשוב לבדוק מהי רמת השימוש והצורך שלנו באינטרנט שכן פרמטר זה עלול להוזיל או לייקר את המחיר הכולל משמעותית. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון שבמידה ואנו גולשים דרך הויי-פיי במרבית שעות היום, לא נזדקק לחבילת גלישה בעלת נפח רב.

למידע על חבילות סלולר סלקום

הנחות אטרקטיביות עבור מספר קווים ומבצעים מתחלפים

לעיתים בשימוש של מספר מנויים נוכל לחסוך בעלויות. למשל בבחירת מסלול של חבילה משפחתית, הכוללת מספר מנויים, נוכל למצוא חבילות סלולר זולות יותר ובעלת אפשרויות רבות יותר, אילולא היינו בוחרים רק במנוי אחד. באופן זה נוזיל בחודש במאות שקלים את עלויות הסלולר. חבילה זו לעיתים עלולה לספק שירותים אטרקטיביים נוספים, כגון: שיחות לחו"ל, שירותי אינטרנט מוזלים ושירותי מוזיקה מורחבים. בנוסף כדאי לעקוב אחר מבצעים מתחלפים שהחברות מציעות, כאשר לעיתים ניתקל בהטבה משמעותית עבורינו.

התחרות בין חברות הסלולר מניבה מחירים זולים עקב רצונן של החברות להיות הכי אטרקטיביות עבור הצרכן, מה שמטיב עם הצרכן שמוזיל עלויות באמצעות הטבות המוצעות על ידי החברות מידי חודש.

למידע על חבילות סלולר פרטנר

שיחות לחו"ל

בין אם אתם מאילו שנוהגים  לטוס הרבה לחו"ל, או מאלו שטסים פעם-פעמיים בשנה, רצוי לבחור חבילה מתאימה וזולה. שיחות לחו"ל נחשבות לדבר יקר במיוחד ולכן יש להיערך מראש, טרם היציאה לחו"ל לרכישה של חבילה שתוזיל עלויות. מומלץ לעשות סקירה בין החברות ולראות אילו מביניהן מספקות שיחות והודעות במחיר שפוי, על מנת לא לחזור לארץ עם קנס כספי לא מתוכנן. את רכישת החבילה חשוב לעשות עוד בארץ.

למידע על חבילות אקספון סלולר

למידע על חבילות סלולר 012

שינויי מחירים

מרבית החברות מציעות מסלול מוזל לשנה ראשונה ולאחר מכן חלה עלייה בדמי המנוי החודשיים. מומלץ לעקוב אחר החשבוניות החודשיות ולהיות מודעים לשינוי בדמי העלות החודשיים. לרוב לאחר שנה, עם עליית המחיר, נוכל להתנייד ולעבור למסלול חדש וזול יותר, בחברה אחרת. כך נוכל למעשה להוזיל בעלויות לטווח הארוך ולהיות עם יד על הדופק בהתאם למחירי השוק באותה העת. המלצה נוספת היא להיכנס לאתרי השוואות מחירים על מנת להיחשף למחירים השונים של חברות הסלולר. באתרנו ניתן להתרשם בצורה ברורה מהשוואות מחירי חבילות הסלולר יחד עם פרטי החבילות והתנאים הנלווים וכמובן לבחור חבילה מתאימה, להצטרף ולשלם פחות.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת