שיתוף הפעולה בין הוט לרמי לוי
רשת רמי לוי וחברת הוט נמצאים במגעים להשקת מוצר טלוויזיוני חדש שיכלול תכנים מצומצמים ובמחיר מוזל. הערכות הן כי רשת רמי לוי בשיתוף עם הוט תציע חבילת ערוצים הכוללת את ערוצי עידן פלוס יחד עם ספריית VOD הכוללת תכנים והפקות מקור של הוט. בנוסף, ככל הנראה, ישודרו ערוצי תוכן בנושאים שונים- סדרות, סרטים, ילדים, טבע וספורט. על פי הערכות חבילת הערוצים תוצע בעלות חודשית של עד 100 שקלים (בדומה לעלויות המתחרות) והיא תתקיים על בסיס תשתית הוט. המוצר הטלוויזיוני החדש של רמי לוי עתיד לספק מענה עבור אותם הלקוחות שמעוניינים במוצר בסיסי עם חבילת ערוצים מצומצמת ובעלות נמוכה.
החברות הגדולות מתחילות לשנות כיוון?
חברת הוט ויס חוות מידי חודש נדידה של לקוחות אל חברות מתחרות כגון- סלקום TV, נטפליקס, סמארט של טריפל סי ובקרוב פרטנר TV. יצירת שיתוף פעולה זה, כנראה נוצר עקב האתגר החדש שניצב אל מול חברות התוכן הגדולות שמבינות כי ישנה מגמה קיצונית של עזיבת לקוחות עקב שוק מתפתח שאליו מצטרפות יותר ויותר חברות נישתיות המציעות חבילות מוזלות ביחס למה שהצרכן הורגל אליו עד כה בשוק הטלוויזיה הישראלי. צעד זה נועד למשוך עוד מנויים, מצידה של הוט, שמבינה שיש להוזיל משמעותית עלויות ולהציע תכנים גמישים יותר לקהל יעד מגוון, כזה שלא מוכן לשלם מאות שקלים מידי חודש.
מתי, למה וכמה?
רשת רמי לוי תקשורת פעילה החל מ-2011 בתחום הסלולר ושירותי האינטרנט ומשתמשת בתשתית של חברת פלאפון. שאיפותיו של רמי לוי להיכנס לתחום הטלוויזיה ידועות כבר שנים ושיתוף הפעולה הנרקם עם חברת הוט עתיד לצאת לפועל בקרוב. מהלך זה מתרחש בסמוך להשקה הקרובה של חברת פרטנר ובו יושק מיזם הטלוויזיה החדש שלה "פרטנר TV", כך שרמי לוי עתיד להצטרף לשוק תחרותי שתופס תאוצה ומתפתח בשנים האחרונות, והצטרפותו של שחקן חדש כנראה תעורר עניין וציפיות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית.
לחבילות נוספות בתחום הטלוויזיה לחץ כאן>