fbpx
תזכורות תזכורת

הכירו את Next TV- המותג הטלוויזיוני האינטרנטי של הוט

הכירו את NEXT TV

שירות התוכן Next TV (נקסט טיוי) מבית חברת הוט כולל ספריית תכנים לצפייה באמצעות טלפון חכם, טאבלט, מחשב או טלוויזיה. המותג נקסט TV פונה לקהל שאינו מחזיק בביתו טלוויזיה רב ערוצית, זהו קהל שנוהג לצרוך את התכנים שלו באמצעות האינטרנט וצריכת הטלוויזיה שלו היא נמוכה. קהל היעד הנו צעיר יותר ולכן ישנה דרישה לגמישות ולמחיר זול אך עם תכנים איכותיים.

אילו חבילות קיימות בנקסט טיוי?

קיימות שתי חבילות תכנים לבחירה המיועדות לצפייה באמצעות אפליקציה המותאמת למובייל וחבילה אחת המיועדת לצפייה דרך הטלוויזיה. הראשונה היא Next IL- חבילת תוכן ישראלית והשנייה היא Next Global- חבילת תוכן זר ולמעוניינים בשתי החבילות, ישנה חבילת Next Total המשלבת בין השתיים.
חבילה נוספת לצפייה עם ממיר בטלוויזיה היא + נקסט טיוי, חבילה זו כוללת ערוצים לינאריים וספריית VOD. לחבילה זו ניתן להוסיף ערוצים בתשלום כמו ערוצי ספורט מבית צ'רלטון.

סוגי התכנים שתמצאו בשירות

החבילה הישראלית כוללת תכנים מקומיים והפקות מקור של הוט. בין הסדרות שניתן למצוא הן: מטומטמת, מתים לרגע, זגורי אימפריה, ג'ודה, פוליאקובים, פולמון, אורי ואלה, איש חשוב מאוד ועוד. החבילה בעלת התוכן הזר כוללת סרטים, סדרות רכש ותכנים בינלאומיים. חבילה זו כוללת מגוון תכנים מבית HBO ומספריית VOD Extra, וכן סדרות כגון: משחקי הכס, בנות, ווסטוורלד, הנותרים, עמק הסיליקון, הגשר, מד מן, האפיפיור הצעיר ועוד. חבילות אלו אינן מציעות תכני ספורט, או תכני לייב כמו ערוצי עידן פלוס. החברה מבטיחה שסדרות הרכש יעלו ב-Next TV בסמוך לעלייתן בהוט, לעומתן התכנים בחבילה הישראלית יעלו לנקסט בעיכוב של כחודשיים לאחר שידורם בהוט.
לצופים המעוניינים בחבילה מורחבת הכוללת ערוצים חיים, קיימת חבילת נקסט פלוס הכוללת כ-30 ערוצים בצפייה ישירה, במגוון תחומים כולל בידור, פנאי, ילדים וספורט, ספריית סדרות ישראליות של HOT למבוגרים וילדים, סדרות וסרטים מובילים מרחבי העולם (כולל סדרות מבית HBO).

עלויות החבילות

בשלב זה באתר החברה ישנה הטבה הכוללת 3 חודשים ראשונים חינם (למעט בחבילת נקסט פלוס).
שתי החבילות- חבילת התוכן הזר וחבילת התוכן הישראלי, מוצעת בשלושת החודשים הראשונים חינם, והחל מהחודש הרביעי בתשלום חודשי של 39 ש"ח ( לאחר השנה הראשונה העלות היא 69 ש"ח).
ניתן לרכוש את שתי החבילות באופן משולב, כאשר שלושת החודשים הראשונים הם ללא עלות, לאחר מכן המחיר הוא 49 ש"ח (ולאחר השנה הראשונה העלות היא 89 ש"ח לחודש). חבילת נקסט פלוס מוצעת בעלות של 99 ש"ח לחודש ועם ממיר ראשון חינם.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

האם ניתן לצפות מכל מכשיר?

מסלולי נקסט IL ונקסט Global מיועדים לצפייה דרך אפליקציה ייעודית באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים (ניתן לחבר עד 5 מכשירים ולצפות בעד-2 מכשירים בו זמנית) בנוסף ניתן לצפות בטלוויזיה באמצעות סטרימר.

כיצד ניתן להצטרף לשירות?

ההצטרפות לחבילות נעשית באמצעות האתר הרשמי  Next TV, באמצעות מילוי טופס הצטרפות הנמצא באתרנו. השירות מאפשר להתנתק דרך האתר של נקסט ללא התחייבות. שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית מתאפשרים גם הם באתר באמצעות צ'אט. לקוחות Next לא ייחשבו לקוחות של חברת האם הוט, לכן כל ההתקשרות תעשה רק דרך אתר.

אפליקציית HOT Play

הוט השיקה אפליקציה נוספת הנקראת HOT Play המאפשרת צפייה בתכנים של שירות ה-VOD גם באמצעות מכשירים ניידים וטאבלטים. האפליקציה מיועדת ללקוחות החברה של הוט אשר מעוניינים לצפות בתכנים לא רק באמצעות הטלוויזיה (השירות יינתן ללא עלות נוספת ללקוחות ה-VOD).

התחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית מתחזקת

חברת הוט איבדה ברבעון האחרון אלפי מנויים כחלק ממגמה של נטישת לקוחות שהתנתקו מהחברה לטובת אלטרנטיבות תוכן המציעות חבילות ערוצים זולות יותר. השירות מתחרה בשירותי תוכן כגון סטינג טיוי TV, פרטנר TV וחברת סלקום TV. השקת  Next TV נועד להתחרות במחיר שמציעות המתחרות החדשות לטובת צפייה בחבילות ערוצים מצומצמות יותר

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת