fbpx
תזכורות תזכורת

ככה תשוו נכון בטלוויזיה ותחסכו כסף!

התחרות מתחממת

התחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית הולכת ומתחממת בשנים האחרונות. שחקניות קטנות ומשמעותיות שנכנסו לזירת הטלוויזיה ויצרו מהפכה אל מול החברות הגדולות, כל זאת בחסות הצרכן שהתרגל לעלויות הגבוהות מידי חודש. עם הצטרפותן של חברות חדשות לשוק המתפתח, התאפשר לצרכן להיות פיקח יותר בבואו לבחור חבילת טלוויזיה המתאימה לצרכיו. הצרכן הכיר בכך כי מומלץ לו תחילה להגדיר לעצמו את הצרכים האישיים שלו ורק לאחר מכן להחליט על רכישת חבילה התואמת את דפוסי הצפייה שלו. הצרכן הבין כי אין הכרח לשלם לחבילות תוכן עם כמות עצומה של ערוצים שאינו בהכרח מוצא זמן לצפות ברובן ולכן המחיר הגבוה שעליו לשלם אינו מוצדק תמיד.

אז מה לבחור?

החברות הגדולות- הוט ויס, מספקות שירותי תוכן בעלות עלויות חודשיות גבוהות. הן התרגלו להיות חברות מונופול בשוק הישראלי וכניסתן של חברות חדשות לתחום מאיימת על מקומן וגורמת להן להתחיל לחשוב על פתרונות יצירתיים. למשל השקת מותג הטלוויזיה נקסט טיוי לאחרונה, מטעם חברת הוט, נועד על מנת לפנות לקהל יעד צעיר, סטודנטים ברובם שאינם נוהגים להשתמש בטלוויזיה ומחפשים מוצר אונליין זול וזמין. המותג נקסט מציע ספריית VOD בעלת חבילות תוכן זר בלבד או תוכן ישראלי בלבד, ובחירת החבילה המתאימה נמצאת בידיו של הצרכן. למידע על חבילת הטלוויזיה החדשה של יס: סטינג TV

צעד זה הוא אחד מן הצעדים שעושה חברת הוט בניסיון להתמודד עם מגמת נטישת הלקוחות שהיא חווה בשנים האחרונות. נתונים מראים על נשירה חדה בקרב מנויי הטלוויזיה – מידי חודש אלפי מנויים עוזבים את החברות הוט ויס, מה שגרם לחברות אלו להיכנס ללחץ ולהבין כי יש לשפר את המוצר שלהן ולהציע לצרכן מוצרים נוספים זולים יותר ומגוונים יותר.

כניסתן של פתרונות אונליין לשוק דוחקת את יס והוט למציאת דרכים למשיכת קהל יעד חדש. החברות שנכנסו לשוק הישראלי- סלקום TV, סמארט של טריפל סי ו-פרטנר TV, מציעות טלוויזיה בעלת חבילות ערוצים "רזות" יותר, בעלות תכנים מצומצמים ובהתאם לכן גם העלויות באות לכדי ביטוי. החברות הללו הבינו שמה שימשוך אליהם את הלקוחות שעד עתה היו שבויים של הוט ויס, זה עלויות זולות יותר משמעותית (הוזלה המגיעה עד ל-50%) וגמישות רבה יותר.

השחקניות החדשות

בשנת 2014 נחתם על ידי משרד התקשורת הסכם סיטונאי המאפשר ומעודד שחקניות חדשות להצטרף לשוק הטלוויזיה. הראשונה שהשיקה שירות טלוויזיה חדש הייתה סלקום TV.

חברת סלקום TV השיקה את שירותיה בסוף שנת 2014. החברה מציעה חבילת ערוצים וספריית VOD ולמעוניינים גם חבילת טריפל הכוללת קו טלפון ואינטרנט (בסך 149 ש"ח לחודש). סלקום TV מציעה אלטרנטיבה נוספת עבור אלו המעוניינים לחסוך בעלויות הטלוויזיה אך גם ליהנות מחבילת ערוצים נרחבת המתבססת על רשת האינטרנט. חבילה בסיסית בסלקום TV עולה 99 ש"ח לחודש וכוללת ממיר מקליט אחד (כל ממיר נוסף בתוספת תשלום). החבילה כוללת תכנים מ-HBO וכן חבילה עם ערוצי עידן פלוס , ערוצי חדשות ואקטואליה, ערוצי ספורט, ערוצי ילדים, ערוצי לייף סטייל ועוד, וכן ספריית VOD לסרטים ולסדרות.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

עוד חברה שמציעה שירות טלוויזיה על גבי אינטרנט

חברה נוספת שמציעה שירות טלוויזיה על גבי האינטרנט היא חברת טריפל סי עם שירות סמארט המציע חבילת ערוצים בסיסית יותר בעלות של 50 ש"ח לחודש. השירות כולל את ערוצי עידן פלוס וערוצים בינלאומיים נוספים בנושאי ספורט, ילדים, אופנה, מוזיקה ועוד. הערוצים מוקלטים עד שבוע לאחור על הענן של טריפל סי ומאפשרים לצרכן גמישות שכן הוא יכול לצפות בתכנים שפספס עד שבוע אחורה בזמנו החופשי. יחד עם זאת החבילה כוללת ספריית VOD עם סדרות וסרטים. ניתן לצפות בתכנים באמצעות התקנה על גבי המחשב או הסמארטפון ללא צורך בממיר (למעוניינים ניתן להשכיר ממיר בעלות חודשית נוספת). החברה גם מציעה שירות טריפל הכולל תשתית אינטרנט, ספק וטלוויזיה (בעלות חודשית של 100 ש"ח).

המצטרפת החדשה לתחרות

מצטרפת יחסית חדשה היא פרטנר TV שלאחר זמן רב של הכנות השיקה חבילת ערוצים הכוללת 40 ערוצים על גבי שירותי סטרימיניג בעלות חודשית של 69 ש"ח. חבילת הערוצים כוללת את ערוצי עידן פלוס, ערוצי חדשות ואקטואליה, ילדים, ספורט, לייף סטייל, ערוצי טבע, ערוץ בידור וסטנד אפ ועוד. בנוסף ישנו שירות VOD עם סרטים וסדרות ואפשרות להקלטות בענן. ניתן לצפות בשירות מכל סמארטפון או טאבלט עד שבועיים אחורה ללא צורך בהקלטה.

הטלוויזיה של פרטנר TV מבוססת על מערכת אנדרואיד וכוללת ממיר אנדרואיד 4K עם אפשרות להוספת אפליקציות, מוזיקה ומשחקים באמצעות החנות של גוגל. בקרוב תושק גם חבילה הכוללת את תכני נטפליקס עם תוספת תשלום חודשית (תוספת של 20 ש"ח בחודש). כמו כן החברה מציעה את חבילת הטריפל הכוללת תשתית אינטרנט, ספק וטלוויזיה (בעלות חודשית של 139 ש"ח).

איזה עוד חברות יצטרפו למהפכה

אל חברות אלו עתידות להצטרף חברות נוספות שהודיעו על השקת שירות משלהן בחודשים הקרובים. הראשונה היא חברת רמי לוי שנמצאת במגעים עם חברת הוט להשקת מוצר טלוויזיוני מוזל הכולל חבילת ערוצים בסיסית בתחומים שונים, יחד עם ספריית VOD עם תכני הוט. חברה נוספת היא חברת יס שמפתחת מוצר טלוויזיוני המבוסס על תשתית אינטרנט. השירות החדש יכלול ממיר המבוסס על טכנולוגיית אנדרואיד TV.

איך מתמודדות החברות הגדולות?

השקת מוצרים חדשים אלו הנו אחד מבין המהלכים שעושות החברות הגדולות הוט ויס על מנת לנסות ולהילחם במגמת הנטישה המתמשכת שהן חוות. מגמה הגוברת עם הצטרפותן של חברות קטנות יותר שלמדו והשכילו להציע חבילות מוזלות עם חבילות ערוצים בסיסיות יותר. התפתחויות אלו בשוק המקומי מאפשרות לצרכן ליהנות מן ההיצע ולחסוך באופן משמעותי בעלויות החודשיות על הוצאות הטלוויזיה (חסכון שבא גם לידי ביטוי בהוצאות האינטרנט במידה והצרכן בין כה וכה מעוניין לרכוש חבילת תוכן ושילוב בין השניים עלול להוזיל את עלות החבילה הכוללת).

זירת הטלוויזיה הרב ערוצית רוחשת שינויים וניתן בשלב זה רק לצפות ולקוות שזירה זו תמשיך להניב שינויים שיטיבו עם הצרכן בעתיד.
בחירה מתאימה של חבילת התוכן מאפשרת לנו חיסכון של מאות שקלים מידי חודש. ההוזלה היא משמעותית וכוללת בסך החודשי הנחה של כ-50% מהחבילות של הוט ויס. לכן כדאי להשקיע מחשבה לפני בחירת החבילה וככה לחסוך כל חודש. רוצים להשוות מבין כל החברות? אתם מוזמנים לבקר בדף השוואת חבילות טלוויזיה ולבחור.

לחצו כאן  והשוו בין חבילות הטלוויזיה

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת