fbpx
תזכורות תזכורת

טלפון סלולרי למבוגרים – כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים

טלפון סלולארי – גם למבוגרים

התחרות אכזרית! מדי שנה, יצרניות טלפונים הסלולאריים משתתפות במרוץ לפיתוח הגרסה הבאה והמתקדמת יותר של טכנולוגיית הטלפון הנייד. חובבי הסלולאר נוהרים בהמוניהם למרכזי הסלולר הקרובים למקום מגוריהם, כשהם מצפים בשקיקה רבה לשחרורו של המכשיר החדשני הבא. אולם, ישנה קבוצה גדולה למדי של צרכני סלולר בעלי התלהבות מופחתת מכל עניין העדכונים הטכנולוגיים. אנו מדברים כמובן על הקבוצה היקרה ההולכת וגדלה של קשישים בכל קהילה ברחבי הארץ (והעולם).

אולי יעניין אתכם:
הצטרפות ל-012 מובייל
הצטרפות ל-019 מובייל
הצטרפות לאלטיס מובייל
הצטרפות להוט מובייל

סלולרי למבוגרים
מגוון מכשירי סלולר למבוגרים

בעוד שכסופי השיער פחות מתעניינים בהחזקה של מכשיר סמארטפון מתקדם, הם עדיין מעוניינים לשמור על קשר עם קרוביהם. איזה מכשיר הטלפון הנייד נחשב לאידיאלי עבור פנסיונרים? מהו המכשיר המועדף עבור קשישים הנמצאים בסיכון של מצב בריאותי ההולך ומידרדר? האם יש יותר מסוג אחד לבחירה? היכן ניתן לקנות את הטלפון הסלולארי הטוב ביותר עבור קשישים? מהם היתרונות של כל אחד מהם?

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

יתרונות של טלפונים המיועדים לקשישים

מלבד בטיחות, הטלפון הסלולרי הטוב ביותר עבור קשישים יספק להם:

בידור. סקרים מראים כי יותר ויותר אנשים בני 50 ומעלה כיום מראים שימוש ומעורבות במדיה החברתית. חלקם משחקים, משוחחים עם חברים ותיקים, חברים לכיתה ובני משפחה, תרים אחר פעילויות שוות – כדוגמת מתכונים חדשים, יצירה ועוד. יתרון נוסף: מחקרים מראים שאצל מבוגרים שהשתמשו באינטרנט בתדירות גבוהה יותר נרשמה פעילות מוגברת באזור במוח האחראי על קבלת החלטות וחשיבה מורכבת. על הטלפון הסלולארי האידיאלי עבור קשישים להיות מסוגל לספק להם חידות ומשחקים פשוטים שיכולים לתחזק מחשבה חדה.

עצמאות. עובדה היא שככל שאדם מזדקן, כך גם העצבים המעבירים מסרים למוח וממנו. זה גורם לשכחה ואף גרוע מכך, לדמנציה. מסיבה זו חלקנו מסרב לאפשר להורינו הקשישים לעזוב את הבית, פן ישכחו את דרכם חזרה. זה יכול להיות מאוד מתסכל עבורם, בעיקר אם נהגו לעבוד ולהיות בחברותא בשנים מוקדמות יותר. הטלפונים הסלולאריים בני ימינו מצוידים במפות, GPS או תכונות אחרות המאפשרות התחקות אחר המכשיר, עד מרחק מסוים, ואיתור הקשיש, כדי להשיבו הביתה בשלום.

קשר עם הנכדים. נדירים מאוד הם הרגעים בהם לסבתא, לסבא ולנכדים ישנה הזדמנות לבלות יחדיו, זאת בשל לוח הזמנים העמוס למדי של אלו האחרונים. אולם עם טלפון סלולארי מותאם למבוגרים, הילדים שלכם יכולים לבלות עם ההורים שלכם בכל מקום ובכל זמן. תוכלו לדמיין כמה מאושרים ונרגשים יהיו הוריכם כשיצפו בתמונה או וידאו של הנכד משחק כדורגל עם החברים; או כמה גאים ירגישו להביט בנכדה מתכוננת למסיבה הבית הספר. הטלפון הסלולרי הטוב ביותר עבור קשישים שיודעים דבר או שניים על שימוש יישומי המולטימדיה של הסלולארי יהיה סמארטפון, אך כדאי להתמקד בסוגים הפשוטים יותר.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת