fbpx
תזכורות תזכורת

כיצד תשפרו את קליטת ה-Wi-Fi שלכם?

אנו משתמשים באינטרנט בתדירות יומיומית עבור מטרות שונות ומרובות, החל משימוש לצורכי עבודה ולימודים ועד לשימוש לפנאי ובידור. גלישה איטית יכולה לגרום לנו לאבד את סבלנותנו במהרה וגם לגרום לנו לאבד זמן יקר, לכן חשוב לגלות כיצד באפשרותנו לשפר את איכות הגלישה. עוצמת האינטרנט מושפעת מפרמטרים שונים המשפיעים על טיב הגלישה שלנו ועל קבלת חווית משתמש מספקת וישנן כמה פעולות שנוכל לבצע על מנת לשפר את איכות ועוצמת האינטרנט.

בצעו בדיקת מהירות

האינטרנט שלכם עלול להיות איטי עקב כמה סיבות ולכן בשלב הראשון, עשו בדיקה מהירות באמצעות אתרי האונליין המיועדים לכך, וכך תוכלו לגלות האם מהירות הגלישה תואמת את חבילת הגלישה שרכשתם מספק האינטרנט. בצעו את הבדיקה בזמן שבו אינכם מורידים או מעלים מידע לרשת וגם לא בזמן צפייה בסרטונים, כלומר אל תעשו פעולות שעלולות לגזול משאבים מיוחדים מהרשת שלכם, כך הבדיקה תהיה מהימנה יותר. רצוי לבצע את הבדיקה כשהמחשב שלכם מחובר לכבל רשת ולא כאשר אתם גולשים על גבי הרשת האלחוטית, כך תקבלו מידע אמין יותר על נתוני הגלישה המקסימליים שלכם.

במידה ומהירות הגלישה אינה תואמת לחבילת הגלישה שלכם, השתדלו לבצע את הבדיקה עוד מספר פעמים, זאת על מנת שתוכלו להשוות בין התוצאות בזמן שאתם מנסים ליישם את הכללים לשיפור הקליטה. זה יאפשר לכם לבחון האם ישנו שיפור במהירות, במידה ואין שיפור תוכלו לפנות לבקשת פתרון מן החברה המספקת לכם את שירותי האינטרנט.

מקמו את הנתב במיקום אסטרטגי

כדי לשפר משמעותית את איכות הגלישה יש לבדוק מהו המיקום הטוב ביותר של הנתב שבו תוכלו לקבל את טווח הגלישה הכי גבוה לכל אזורי הבית. טווח הנתב לרוב מוגבל ולכן עלינו לפנות כל דבר שעלול להפריע לקליטה, כמו חפצים, קירות גבס או בטון או מכשירים חשמליים שמצויים באזור הנתב. הימנעו מלמקם את הנתב בחדר ממ"ד או בתוך ארונות, אלא הקפידו למקמו במיקום הכי מרכזי של הבית, בחלל פתוח וחשוף, על מנת שתוכלו לקבל אותות חזקים יותר.

החלפת ערוץ

הנתב הביתי שלכם משדר באמצעות ערוצים שונים ולעתים עקב עומס בין תדרים או עקב ריבוי מכשירים אלקטרוניים ישנה התנגשות בין תדרים שמשבשים את פעילות גלי הווי-פיי על גבי הערוצים. לכן גלו מהו התדר הפחות עמוס בסביבתכם הקרובה, לשם כך הורידו אפליקציה הסורקת את עומס הערוצים ובחרו בערוץ פנוי יותר.

אולי גם יעניין אתכם:
חבילות אינטרנט מומלצות
בזק אינטרנט
אלטיס אינטרנט
012 אינטרנט

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

מגברי קליטה

במידה ואתם חווים בעיות קליטה באזורים שונים של הבית, רכשו מגדיל טווח שמטרתו להעצים את קליטת הווי-פיי באזורים שאליהם הקליטה אינה מגיעה. עליכם לחבר את המכשיר לשקע חשמלי בבית במיקום שבו המגביר יקלוט את טווח הקליטה של הראוטר (ולא במיקום בו אין קליטת אינטרנט) זאת כדי להעצים את אות קליטת האינטרנט.

הגדירו את ססמת הרשת הביתית שלכם

אבטחו את הרשת הביתית שלכם באמצעות ססמה כדי למנוע מאחרים לגלוש על הרשת שלכם, עשו זאת באמצעות הגדרת ססמה ארוכה (12-14 תווים) ומסובכת, כזו הכוללת אותיות קטנות וגדולות, ספרות ותווים מיוחדים. אורחים לא מזוהים הרוכבים על גבי הרשת שלכם מאיטים את מהירות הגלישה ועל הדרך גם עלולים לגרום לבעיות אבטחה ופרטיות, לכן מנעו מהם גלישה חופשית באמצעות תהליך פשוט של הגדרת ססמה.

עדכנו את הקושחה של הנתב

לעתים הנתב שלכם עלול לגרום לבעיות קליטה, לכן אחד מהפתרונות הוא לעדכן את הקושחה של הנתב- לשם כך היכנסו לאתר של יצרנית הנתב או צרו קשר עם התמיכה של ספקית הנתב לפירוט התהליך שעליכם לבצע. עדכון הקושחה של הנתב הוא תהליך המתקיים בדומה לעדכון הגרסה שעליכם לעשות בסמארטפון שלכם או במחשב, וזאת כדי לפתור בעיות ובאגים שצצים במערכת.

לסיכום, במידה ואתם חווים בעיות אי אלו ואחרות במהירות הגלישה, השתמשו בכלים הללו על מנת לנסות ולשפר את חווית הגלישה שלכם. באמצעות מספר צעדים לא מסובכים תוכלו לשפר את מהירות הגלישה ולהפוך את הגלישה האינטרנטית שלכם לנעימה, מהירה וקלה יותר.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:

רוצה להוזיל את חבילת האינטנרט?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת