fbpx
תזכורות תזכורת

ככה תמצאו את חבילת האינטרנט הנכונה לכם

האינטרנט ואנחנו

כיום כמעט כל בנאדם משתמש באינטרנט לצרכיו השונים. בין אם זה להשלמת עבודה סמינריונית ובין אם זה לצפייה, גלישה באתרים, ביצוע שיחות ווידאו, האזנה למוזיקה, בדיקת מצב החשבון וכו' וכו'. כמעט כל פעם שנרצה לברר מידע נפנה לגוגל או שנרצה להקשיב לאלבום של הלהקה האהובה עלינו נפנה ליו טיוב. לשם כך תרצו לבחור לנו את חבילת האינטרנט הנכונה לכם ולצרכים שלכם.

בבואנו לבחור חבילת אינטרנט אנו נתקל בריבוי חברות והבחירה לפעמים תהיה לנו קשה, בגלל מבחר החברות הקיימות כיום בשוק. מבחר החברות מטיב עם הצרכן שכן הוא רשאי לבחור חברה מבין מגוון חברות ולהשוות מחירים בהתאם לצרכים שלו. אנו נרצה כמובן לבחור חברה אמינה, זולה, עם מהירות מתאימה ושירות לקוחות זמין. התחרות כיום הובילה להוזלה משמעותית בחבילות האינטרנט, מה שהוביל לשיפור בשירות ולמאמצים ניכרים מן החברות לגיוס לקוחות חדשים.

מהם הצרכים שלך

כאשר נצטרך לבחור חבילת אינטרנט, חשוב לפני הבחירה לדעת מהם הצרכים שלנו. למשל האם אני צרכן שבאמת זקוק למהירות אינטרנט של 100 מגה? האם אני זקוק לאינטרנט מהיר לצורך לימודים או עבודה? האם אני נוהג לצפות בתכנים אונליין המותאמים לסטרימינג? מהו מספר המחשבים שצורכים אינטרנט בו זמנית? על כל שאלות אלו חשוב לענות על מנת שנוכל לבחור את החבילה הטובה ביותר עבורנו, כזו שתתאים להרגלי הצריכה שלנו.

בתחום בחירת חבילות האינטרנט עלינו לבחור תשתית אינטרנט (התשתיות הקיימות הן של חברות בזק והוט) וספק אינטרנט. כיום בעקבות רפורמת הפס הרחב, ניתן לשלם יחדיו לספק ותשתית כשירות אחד והתשלום מתבצע בחשבונית אחת מידי חודש. בחירת חבילת אינטרנט משולבת עם ספק ותשתית לפעמים תתברר כזולה יותר מבחירה של כל אחת מהן בנפרד.

בשנים האחרונות ישנן ספקיות אינטרנטיות רבות שנוספו לשוק. חברות ותיקות ולצידן חברות חדשות וקטנות יותר שלפעמים אף נמצא כמשתלמות יותר. השוק הפך לתחרותי יותר וכמעט כל חודש נמצא חידושים, מסלולים ומבצעים חדשים, שלעיתים יהיו אטרקטיביים עבורנו.

בחר את מהירות הגלישה

בבואנו לבחור חבילת אינטרנט ישנם כמה פרמטרים שכדאי שנשים לב אליהם. פרמטר חשוב הוא מהירות הגלישה. נרצה להגדיר איזה סוג של גולשים אנחנו ואילו צרכים יש לנו בגלישה באמצעות המחשב או הטאבלט. האם אנחנו מסתפקים בגלישה בלבד באתרים השונים, שולחים דואר אלקטרוני ומגוללים בפייסבוק- ייתכן שנסתפק בחבילת גלישה מצומצמת (במהירות של עד 40GB). במידה והצרכים שלנו הם גלישה כבדה יותר מזה, למשל לצורכי הורדת קבצים מסיביים או לצפייה בתכנים אונליין או למשל אם אתם גיימרים שנוהגים לשחק במשחקי רשת- יכול להיות שעדיף לכם לבחור במהירות גלישה רחבה יותר (מהירות של 100GB). יש לשקלל גם את מספר המכשירים שמחוברים בבית באמצעות WIFI לאינטרנט, כמו לפטופ, מכשיר סלולרי, טלוויזיה חכמה או טאבלט.

מהי מהירות התשתית והנתב?

פרט נוסף שכדאי שנשים אליו הוא המהירות שהתשתית יכולה לספק. אם נרכוש אינטרנט במהירות של 100 מגה והתשתית שלנו תומכת במהירות של 40 מגה, נקבל את המהירות המקסימלית שהתשתית שלנו יכולה לספק. לכן חשוב קודם לבדוק מהי המהירות המרבית שהתשתית מספקת לנו. בדומה לכך, הנתב שנקבל מהחברה מותאם למהירות גלישה מסוימת ולכן יש להתאים בין מהירות האינטרנט למהירות הנתב כדי שלא נקבל מהירות נמוכה יותר ממה שמגיע לנו.

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

שירות לקוחות איכותי

בנוסף נשקלל את רמת איכות שירות הלקוחות כלומר, מומלץ לנו לבחור בחברה שמספקת רמת זמינות גבוהה, מקצועיות ושירותיות. באם וכאשר נגיע למצב שנצטרך פתרון לבעיות או במידה ונחווה תקלה יהיה מישהו בצד השני של הקו שיספק לנו שירות. בנוסף רצוי שלחברה תהיה פריסה ארצית של חנויות לשם זמינות בקבלת שירות. לעיתים כאשר נרגיש ברמת ההבדלים, נעדיף לשלם קצת יותר לטובת איכות, שירות טכני גבוה וחווית שירות טובה יותר שתאפשר גלישה איכותית יותר. ישנן חברות שמציעות מחירים מאוד אטרקטיביים אך במחיר של שירות איכותי פחות. אם שירות הוא פרמטר חשוב עבורכם, כדאי לברר לפני מהי רמת השירות שהחברה מציעה.

נתב בהשכרה או ברכישה?

פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא הנתב, כלומר מהו ההסדר שמציעה חברת האינטרנט. האם עלי להשכיר את הנתב ולשלם עליו מידי חודש או שעלי לרכוש את הנתב באופן עצמאי. במידה ונצטרך להשכיר נתב נקבל לרוב אחריות ותמיכה טכנית במקרה של תקלה. במקרה של רכישת נתב חשוב לברר מהו משך זמן האחריות שנקבל מן החברה.

מהן העלויות?

פרמטר נוסף ולא פחות חשוב הוא המחיר. חברות האינטרנט נוהגות להציע מבצעים והנחות מידי חודש ובדיקה באתרי השוואות מחירים תתן לנו תמונה ברורה יותר של כלל החבילות המוצעות בתחום. למשל באתר שלנו, נוכל למצוא השוואה כזו בצורה פשוטה ונגישה בדף השוואת חבילות אינטרנט. כדאי לשים לב לפרטים כמו עלות דמי התקנה, עלות השכרת או רכישת הנתב, האם המחיר כולל מע"מ ומה יקרה למחיר אחרי שנה.

האם כדאי להתחייב?

חשוב גם לבדוק את זמן ההתחייבות שהחברות מציעה לנו ולפי זה להחליט אם זה מתאים לנו. לפעמים חברות מציעות מחיר מוזל בחודשים הראשונים אך עם התחייבות לשנה. כדאי לתעדף חברות שמציעות חבילות ללא התחייבות כך שאם נמצא מבצע מעניין בחברה אחרת, תמיד נוכל להתנייד וכך לחסוך בעלויות החודשיות, הוצאה שיכולה לחסכון לנו גם מאות שקלים בשנה. במידה ובחרתם בחברת אינטרנט עם מסלול התחייבות, רשמו לכם ביומן את תאריך סיום ההתחייבות כדי למנוע חיובים גבוהים לאחר סיום המבצע, זאת מכיוון שלחלק מחברות יש נטייה להקפיץ את המחיר מבלי להודיע לכם. טרם סיום ההתחייבות, התקשרו לחברת האינטרנט ובררו אילו מסלולים הם יכולים להציע לכם.

לסיכום האינטרנט הוא מוצר צריכה בסיסי כיום וכדאי בהחלט לעשות את הבחירה בחכמה, יחד עם שקלול השוואת מסלולים ועלויות של כלל החברות על מנת שנמצא עבורנו את החבילה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לדפוסי השימוש שלנו.

להשוואה בין חבילות האינטרנט לחץ כאן>

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:

רוצה להוזיל את חבילת האינטנרט?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת