fbpx
תזכורות תזכורת

ככה תשפרו את מהירות הסמארטפון שלכם

5 דרכים לבחירת סלולר משתלמת

ישנן כמה פעולות שניתן לבצע על מנת לתחזק את המכשיר הסלולרי שלכם. התרגלנו שכאשר אנו רוכשים מכשיר חדש, אנו נהנים מביצועים מהירים יותר- האפליקציות נטענות מהר, המעבר בין המסכים עובר חלק ובאופן כללי הקצב די מהיר וקליל.

לרוב לאחר תקופת זמן נחווה האטה בקצב הפעולות ובתפקוד הכללי של הסמארטפון, כזו שעלולה לפגוע בהתנהלות היומיומית שלנו, שכן הסמארטפון משמש ככלי מרכזי עבור יישום צרכים רבים במהלך היומיום שלנו. עם הזמן נחווה פתאום שאפליקציות עולות לאט, שהסוללה מתרוקנת מהר, אתרי אינטרנט נטענים בזחילה, למיילים לוקח נצח להיטען, נהיה קשה להוריד אפליקציות חדשות ובאופן כללי המכשיר נתקע, נכבה ללא התראה ומתנתק באמצע שיחות חשובות.

לשם כך מומלץ לבצע מספר פעולות להסרת חלודה שעתידות להקל על השימוש ולהפוך את הסמארטפון שלכם ליעיל ומהיר יותר.

הסרת אפליקציות שלא בשימוש

אפליקציות נוטות להכביד על המכשיר ולתפוס מקום נכבד מהזיכרון. אפליקציה שהורדתם ממזמן כי חשבתם שהיא סופר מגניבה אבל השתמשתם בה אולי פעם אחת במהלך השנה האחרונה היא דוגמה מצוינת לכך. עברו על רשימת האפליקציות שלכם והתחילו להסיר ללא חשש, תמיד תוכלו להחזיר אפליקציות שתרגישו פתאום בחסרונן, לבינתיים תרוויחו מכשיר שעובד מהר יותר.

היכנסו להגדרות המכשיר שלכם ועברו על הרשימה, תוכלו לעיין ולראות מה הנפח שכל אפליקציה תופסת לכם ולמחוק את האפליקציות המיותרות. ברשימה זו תמצאו אפליקציות שמותקנות אצלכם כחלק ממערכת ההפעלה של המכשיר ובלתי אפשרי להסיר אותן, אבל כן תוכלו לכבות אותן באמצעות בחירה באופציות Disable ומתי שתחליטו תוכלו שוב להפעילן.

בטלו את הסנכרון האוטומטי

הסנכרון מבצע עדכונים אוטומטיים של מיילים, אנשי קשר, נתוני מיקום, חשבון הענן, התראות של אפליקציות למיניהן ועוד וכאשר הסנכרון רץ כל הזמן ברקע זה מאט את פעולות המכשיר. כדאי להפחית את תדירות הסנכרון ולהעדיף לקבל עדכונים באופן ידני מכיון שזה יחסוך לכם בזבוז משאבים של המכשיר, באופן הזה רק כאשר תכנסו לאפליקציה או למייל תקבלו עדכון לאחר רענון. סביר להניח שלא תפספסו כלום אם תפחיתו את תדירות העדכונים ואם אתם ממש מסתקרנים לדעת מה התחדש פשוט כנסו באופן ידני לאפליקציה או המייל.

עוד בנושא:

012 סלולר
פרטנר מבצעים
הוט מובייל מבצעים
חבילות סלולר סלקום
אקספון סלולר

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

עדכנו את גרסת ההפעלה האחרונה

כל כמה חודשים היצרניות השונות משחררות גרסה מעודכנת יותר, זאת לאחר ביצוע תיקוני באגים ותיקונים שונים שיאפשרו הפעלה מהירה יותר של המערכת על גבי המכשיר. הקפידו לבדוק מידי פעם מהי הגרסה האחרונה ששחררה היצרנית (אנדרואיד או אפל) ועדכנו אותה על מכשירכם.

נקו קבצי מטמון של האפליקציות

בעת השימוש אפליקציות יוצרות קבצי מטמון חדשים שנועדו כדי לשמר מידע בזיכרון האפליקציה שתאפשר לה תפקוד תקין יותר, למשל הטענת תמונות או תפריטים מהר יותר, ובנוסף על מנת לאסוף מידע על פעולות המשתמשים. רק שעם הזמן נאגרים קבצי המטמון, תופסים לכם נפח מהזיכרון, מאטים את השימוש באפליקציה ומעמיסים על המכשיר ולכן כדאי לנקות אותם מפעם לפעם. היכנסו להגדרות המכשיר, בחרו ברשימת האפליקציות ושם תוכלו לנקות את זיכרון המטמון של כל אפליקציה בנפרד.

סגרו אפליקציות הפעילות ברקע

פתחתם את הפייסבוק ועל הדרך נזכרתם שאתם צריכים לבדוק מיילים ואולי גם לבדוק מה חדש בעולם ולפתע גם קלטתם שאתם ממש חייבים לדעת מתי מגיע האוטובוס הקרוב. אם פתחתם את כל האפליקציות היעילות הללו במקביל- סביר להניח שגם שכחתם לסגור אותן והן ממשיכות לפעול ברקע. כאשר אתם מפעילים אפליקציות רבות הפועלות ברקע אתם עלולים להעמיס ולהכביד על מכשירכם מה שיגרום להאטה בביצועיו ולזלילת הסוללה ולכן רצוי להקפיד ולכבות אפליקציות הפועלות על רקע המכשיר.

עברו לאחסון על גבי ענן

התחילו לגבות תמונות, מוזיקה, סרטונים וקבצים באמצעות סנכרון אוטומטי של קבצים ישירות לשירותי הענן, כך תוכלו לפנות מקום ולהיפטר מנפח ג'יגה רב שנמצא על המכשיר שלכם. זו הדרך האולטימטיבית לחסוך במקום ללא מאמץ רב באופן שיאפשר למכשיר שלכם לפעול במהירות רבה יותר בעקבות פינוי נפח אחסון משמעותי. את הפריטים שיעברו לאחסון בענן תוכלו למחוק מן המכשיר ללא חשש לאחר שבדקתם שהם עברו כשורה לענן. ישנן חברות רבות שמספקות שירותי אחסון ומביניהן תוכלו למצוא את השירותים החינמיים והמובילים דרופבוקס וגוגל דרייב.

באמצעות מספר פעולות לא מסובכות תוכלו גם אתם לשפר את ביצועיו של המכשיר שלכם באופן שישפר את מהירותו ויקל עליכם בביצוע פעולות פשוטות באופן חלק יותר. מומלץ לכם ליישם ולבדוק ומקסימום תרוויחו סמארטפון זריז ויעיל יותר.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת