fbpx
תזכורות תזכורת

סטודנטים? כך תבחרו חבילת תקשורת משתלמת

שנת הלימודים בפתח- איך תבחרו חבילת תקשורת משתלמת

לרגל פתיחת שנת הלימודים כדאי שתכירו אילו דרכים יסייעו לכם להוזיל את עלויות האינטרנט, הסלולר והטלוויזיה שלכם מידי חודש. התשלום עבור חברות התקשורת יכול להגיע מידי חודש למאות שקלים, וזה מתווסף להוצאות הדירה, האוכל, שכר הלימוד, התחבורה הציבורית ועוד ועוד. באמצעות הבנה טובה יותר של הרגלי הצריכה שלכם המתבטאת בכמה אתם גולשים או משוחחים בממוצע בחודש תוכלו להתאים מסלול מתאים וללא עלויות מיותרות.

איך לחסוך בעלויות האינטרנט

כדי לבחור בחבילת גלישה מתאימה כדאי שתבינו אילו סוג של צרכים יש לכם בכל הנוגע לשימוש באינטרנט על מנת להוזיל עלויות ולהימנע מתשלום מיותר. בדקו איזה מן צרכנים אתם, כלומר מהם דפוסי השימוש שלכם בכל הנוגע לגלישה- האם אתם גולשים מסיביים הנוהגים להוריד משחקים, לצפות בסדרות ובסרטים אונליין ולהוריד קבצים גדולים או שאולי אתם זקוקים לחבילה בסיסית שתאפשר לכם שימוש בסיסי כמו להתעדכן בחדשות ולשלוח מיילים. בנוסף במידה ואתם נוהגים לבלות את רוב היום בקמפוס ולגלוש באמצעות ה-ווי פיי החופשי שמספקת המכללה או האוניברסיטה יכול להיות שתסתפקו בחבילה בעלת נפח נמוך יותר, לכן רכשו את רוחב הפס המתאים לכם ואל תתפתו לרכוש חבילת גלישה רחבה שאינכם זקוקים לה.

מבחינת בחירת ספק ותשתית, העדיפו בחבילה המשלבת בין השניים מכיוון שזו עתידה להיות לרוב זולה יותר והתשלום מתבצע בחשבונית אחת לעומת פיצול של 2 חשבוניות. לאחר שבחרתם את נפח הגלישה הרצוי, צרו קשר עם ספקיות האינטרנט ובדקו מהם המסלולים שהן מציעות לסטודנטים (לעתים באמצעות מיקוח תוכלו לקבל מסלול טוב יותר או הטבה כמו הוזלה בהתקנה), השוו בין החברות ורק לאחר מכן בחרו את החבילה האטרקטיבית ביותר.

ישנם עוד פרטים שחשוב לקחת בחשבון כגון מהן ההוצאות הנוספות שיהיה עליכם לשלם, כגון דמי התקנה ותשלום על נתב או תוספת מע"מ, כמו כן, שימו לב מתי צפויה להשתנות מחיר החבילה ובדקו האם ישנה התחייבות. העדיפו חבילות ללא התחייבות על מנת כשיגיע הרגע תוכלו להתנייד לטובת חבילה אחרת זולה יותר.

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

איך לחסוך בעלויות הסלולר

גם כאן יש לשים לב להרגלי השימוש שלכם ובהתאם לכך לבחור את חבילת הסלולר שלכם. הסלולרי משמש כמעין מחשב קטן בכף היד, אפשר לבצע באמצעותו פעולות רבות, לשלוח מיילים, להאזין למוזיקה, לגלוש באינטרנט, לראות סרטונים, לנווט, לסמס וגם על הדרך לדבר. עבור כל הפעולות הללו נצטרך לבחור בחבילה הכוללת גלישה, דקות שיחה והודעות.

כדי שתבחרו חבילה התואמת את דפוסי השימוש שלכם עליכם קודם כל לבדוק כמה בממוצע אתם נוהגים לבזבז בחודש על גלישה, דקות שיחה וכמות הודעות ולכן בדקו בחשבוניות החודשיות הקודמות שלכם מהם נתוני השימוש הנפוצים. דרך נוספת היא להוריד אפליקציה הבודקת כמה נפח גלישה בזבזתם החודש, לפעמים חברות הסלולר מציעות אפליקציה כזו.
יכול להיות שתגלו שאתם משתמשים בפועל מידי חודש ב-2 ג'יגה נפח גלישה מתוך חבילה של 4 ג'יגה כלומר אתם משלמים על חבילה יקרה יותר בגלל נפח גלישה שאינכם זקוקים לו. כמו כן, העדיפו להשתמש בגלישה באמצעות ווי-פיי כאשר מתאפשר לכם, למשל בעת השהות בלימודים, בבית הקפה, בעבודה או בבית.

שימו לב לאותיות הקטנות כלומר קראו את תנאי התוכנית טרם הרכישה ובדקו עלויות נוספות כמו עלות סים ותשלום בגין דמי מעבר, בדקו האם ישנה התחייבות במקרה שתרצו להתנייד ומתי המחיר צפוי לעלות, האם המסלול כולל הודעות ודקות שיחה ללא הגבלה או שקיימת מגבלת שימוש, ומה קורה במקרה של חריגת גלישה. קהל הסטודנטים הוא קהל אטרקטיבי בקרב החברות ולכן בדקו אילו מסלולים מוזלים ישנם ואילו הטבות הן מציעות עבור סטודנטים.

איך לחסוך בעלויות הטלוויזיה

בבחירת מסלול הטלוויזיה ישנן אופציות רבות ושוב גם כאן הבחירה המומלצת תעשה בהתאם להרגלי הצפייה שלכם. אנו נמצאים בתקופה פורה בה נוספות עוד ועוד אופציות לצפייה וזה מאפשר בחירה מתוך מגוון פלטפורמות המספקות תוכן במגוון רחב של מחירים. אם אתם צרכנים מסיביים שאוהבים לזפזפ בין ערוצים, תוכלו לשקול בחירה בחברות הגדולות הוט וחברת יס שכוללות חבילות תוכן עם מאות ערוצים וספריית VOD, החיסרון כאן לרוב יבוא לכדי ביטוי במחיר שכנראה יהיה גבוה יותר.

במידה ואינכם מחשיבים את עצמכם כצרכנים מסיביים, תוכלו לבחור חבילה רזה יותר עם מעט יותר ערוצים אך עדיין כזו שתספק לכם תכנים במגוון תחומים, למשל חברת פרטנר טיויסלקום טיוי או סמארט טיוי.

אם אתם צרכני סדרות וסרטים ואינכם זקוקים לערוצים לינאריים, יכול להיות שתסתפקו בשירותים אינטרנטיים כמו נטפליקס או אמאזון המספקות ספריית תכנים ותשלום חודשי ללא התחייבות. אופציה נוספת היא שימוש בעידן פלוס, התשלום הוא חד פעמי ותוכלו לצפות בחבילת ערוצים בסיסית יותר.

יחד עם זאת, שקלו להתחבר לשירותי טריפל או דאבל כלומר שירותים המשולבים עם אינטרנט או טלפון קווי יחד עם שירותי הטלוויזיה. שירותים אלו יסופקו על ידי חברה אחת ולעתים יתבררו כמשתלמים יותר אם אתם זקוקים בין כה וכה לחבילת אינטרנט וטלפון קווי, למשל אם אתם מתגוררים בדירת שותפים, ייתכן שרכישה של חבילה משולבת תוזיל לכם את התשלום החודשי.

בבחירת חבילת התקשרות אל תוותרו על השוואת מחירים בין כלל החברות כדי שתמצאו לכם את החבילה המשתלמת ביותר והזולה ביותר, תוכלו להמשיך ולהתרשם מפרטי מסלולי החברות באתר סמארט קאט- כאן תוכלו למצוא השוואות מחירים ביו חברות התקשורת השונות.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת