המנצחת בניודים לשנת 2017
שנת 2017 כבר נגמרת והמנצחת של השנה בהיקף הניודים בשוק הסלולר היא חברת הוט מובייל עם 53 אלף ניודים נטו, מה שגרם להוט מובייל לנצח השנה הם ללא הספק המבצעים שהשיקה ובניהם, חבילת גלישה ללא הגבלה שגרמה לצרכנים להצטרף ומהר לפני שיגמר.
מה מלמדים אותנו נתוני הניודים
נתוני הניודים בשוק הסלולר מלמדים איזו חברה הייתה אטרקטיבית יותר השנה בעני הצרכנים ואיזו פחות, מאז רפורמת הסלולר, היקף המתניידים הולך וגדל משנה לשנה וזאת בעקבות התחרות הגוברת והמבצעים שמציעות החברות בשוק הסלולר, הנהנים היחידים מהתחרות זה אנחנו הצרכנים שמשלמים הרבה יותר פחות מבעבר ומקבלים הרבה יותר.
ומי המפסידה בניודים
הגיע הרגע להודיע על המפסידה, והמפסידה הגדולה בהיקף הניודים השליליים השנה היא חברת פרטנר עם אבדן של 45 אלף לקוחות שבחרו לנטוש לאחת מהמתחרות. בנוסף גם חברת גולם טלקום מחלוצת המהפכה בשוק הפסידה 44 אלף לקוחות, אבל נראה שמאז החלפת הידיים בחברה מהמייסד לחברת אלקטרה, קצב הנטישה הולך ויורד. לצד הפסידות ישנן מנצחות נוספות למשל חברת רמי לוי תקשורת עם 28 אלף לקוחות חדשים וזאת בזכות לחבילות המיוחדות שהשיקו בחברה למגזר החרדי והחיילים.
019 מובייל של חברת טלזר גם הצליחה להגדיל את כמות הלקוחות עם 25 אלף חדשים שבחרו בעקבות מבצעים אטרקיביים. חברת פלאפון סיכמה את השנה עם ירידה של 12 אלף ניודים נטו ובסלקום גם נטישה עם 31 אלף ניודים נטו.
הצרכן הישראלי לא חושש להתנייד
משנה לשנה אנו רואים כי הצרכן הישראלי לא חושש ממעבר חברה ובממוצע עובר חברה אחת במהלך השנה במטרה לחסוך בעלויות. בעצם מי שתורם להגברת קצב המעברים הן חברות הסלולר, הצרכן מצטרף למבצע במחיר מיוחד שמוגבל לשנה ולאחר מכן המחיר מקפץ ולכן הצרכן מחפש אלטרנטיבה משתלמת יותר ומוצא כזאת אצל המתחרים.
צוות סמארט-קאט ממליץ לכם לא להישאר אדישים ולבדוק גם בתחומי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפוניה הקווית איך ניתן לצמצם את העלות החודשית ולקבל יותר בשירות וזאת באמצעות השוואה קלה ופשוטה באתרנו.
לבדיקת מחירי התקשורת לפי תחום בחרו:
השוואת חבילות טלוויזיה >
השוואת מחירי אינטרנט >
השוואת חבילות סלולר >