fbpx
תזכורות תזכורת

עוברים דירה? כך תעבירו את ספקי התקשורת לביתכם החדש ותחסכו בעלויות

עוברים דירה?

מעבר דירה הוא פרויקט מורכב ולעתים מעייף. הכולל מסכת של אריזות, ניקיונות, מציאת מובילים מתאימים, פריקה וסידור, ארגון הדירה מחדש ועוד ועוד. בנוסף לכל אלו עלינו להעביר את כל שירותי התקשורת – האינטרנט, הטלפון הקווי והטלוויזיה. אם אתם עוברים דירה, זהו זמן מצוין לבחון את השירותים, לבצע השוואת מחירי תקשורת ולבדוק האם אתם מרוצים מאיכות השירות, מהזמינות ומהמחיר.

זוהי הזדמנות להתנייד לחברות אחרות, לבדוק את השטח, לעשות טלפונים ולקבל הצעות מחיר שאולי יחסכו לכם כמה מאות שקלים בחודש. במידה והחלטתם להישאר עם חברות התקשורת שאליהם אתם מנויים, כדאי להיות מודעים לכך שהחברות מציעות הטבות לעוברים דירה שיכולות לחסוך לכם עלויות.

מתי לעדכן את חברת התקשורת?

כשבועיים לפני מעבר הדירה תצטרכו ליצור קשר עם חברות הטלפון הקווי, הכבלים והאינטרנט ולעדכן אותם מראש על מועד המעבר. במידה ואתם עוברים בעונת הקיץ שנחשבת לעונה עמוסה יותר של מעברי דירה, רצוי לתאם אפילו קצת יותר זמן מראש. כדאי גם לתאם עם המתקינים שיגיעו יום לאחר המעבר על מנת לא להעמיס על יום המעבר שגם ככה תלוי בגורמים שעלולים להתעכב ולהשתבש. לאחר הבלגן של המעבר, תוכלו כבר יום למחרת לחזור ולהשתמש בתקשורת הביתית.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

העברת טלפון קווי

לשם התקנת הטלפון הביתי, מבין חברות הטלפון הקווי תצטרכו להזמין טכנאי עבור החברות בזק והוט. אך לא תמיד, למשל במידה ולדירה שאתם עוברים פעל לאחרונה קו של בזק, ייתכן והחיבור יעשה באופן אוטומטי ואתם תוכלו לבדוק באופן עצמאי האם יש קו פעיל עם הדרכת נציג טלפוני. לאחר המעבר, תשלח אליכם חשבונית אל הכתובת החדשה. חברת בזק מעניקה הטבה לעוברים דירה – חודש חינם והתקנה ללא עלות. לבירור בדבר זכאות ההטבות כדאי ליצור קשר עם נציג טלפוני.

השוואת חבילות טלפון קווי >>

העברת שירותי הטלוויזיה

במידה ואתם מחוברים לעידן פלוס, תוכלו להתחבר באופן עצמאי בדירה החדשה. אם אתם מחוברים לחברות הכבלים והלוויין, תצטרכו להזמין מתקינים של החברה שיחברו אתכם לתשתית המתאימה. שימו לב, לחברות חשוב מאוד לשמור עליכם לקוחות שלהם, לכן הן גם מציעות הטבות שונות. מומלץ להודיע לספק הטלוויזיה כמה שיותר זמן מראש על תאריך המעבר (כשבועיים מראש), במיוחד מכיוון שלעתים ישנו עומס על מערך הטכנאים, מה שמעכב את כל ההתקנות. לצורך עדכון המעבר, ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של החברה, או באמצעות טופס ייעודי באתר החברה.

חברת הוט טלוויזיה מציעה לפונים דרך האתר הטבות כמו התקנה ללא עלות, הוט מולטי חינם למשך 3 חודשים ו-2 סרטים במתנה בהוט vod. חברת יס מציעה התקנה ללא עלות, vod חינם לחודשיים הראשונים, ו-2 סרטים במתנה ביס vod בתוקף לחודשיים הראשונים.

חברות הטלוויזיה הפועלות על גבי האינטרנט אינן דורשות הזמנת טכנאי מכיוון שניתן לבצע התקנה באופן עצמאי, תידרשו רק לאינטרנט פעיל ותקין. במקרה זה, כדאי לפנות לחברה ולבדוק האם היא מציעה הטבות כלשהן. למשל לקוחות סלקום TV טריפל יכולים למלא באתר החברה את פרטיהם שבועיים טרם המעבר ולקבל הטבות. בתום סיום תקופת ההטבות, רצוי לברר מה יהיו העלויות, על מנת שלא יחייבו אתכם ללא ידיעתכם. בכל מקרה, רצוי לעדכן חברות אלו בכתובת החדשה, במידה והחשבונית החודשית נשלחת לביתכם ולא במייל (אולי זוהי הזדמנות עבורכם להירשם לשירות קבלת חשבונית במייל ולחסוך בנייר).

השוואת חבילות טלוויזיה>

ככה תעבירו את שירותי האינטרנט

בתחום האינטרנט נכללים הספק והתשתית. במידה ואתם לקוחות קיימים של ספקי אינטרנט, לא תצטרכו לשנות את הגדרות האינטרנט, כל עוד תקבלו את אותה תשתית בדירתכם החדשה. יהיה עליכם לבדוק מהי התשתית שבביתכם החדש וליצור קשר עם נציג שידריך אתכם כיצד להתחבר מחדש במידה והתשתית אכן זהה. במידה ותצטרכו להתקין תשתית חדשה של הוט או בזק, יהיה עליכם להזמין טכנאי. בכל מקרה גם פה, כדאי לעדכן את כתובתכם החדשה לשליחת החשבונית.

לסיכום אנו בסמארט קאט ממליצים לכם לפני המעבר לבצע השוואת מחירי תקשורת מקיפה באתרנו, למצוא את החבילות המשתלמות והמתאימות ביותר עבורכם וליהנות משירותים מתקדמים במחירים נמוכים

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת