fbpx
תזכורות תזכורת

פרטנר TV או סלקום TV- מה כדאי?

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

פרטנר טיוי או סלקום טיוי – ככה תבחרו נכון!

האופציות העומדות בפני הצרכן לבחירת חבילת טלוויזיה הינן מגוונות בימינו. אנו יכולים לבחור מבין מספר אופציות שכן התחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית הולכת ומתעצמת בתקופה שבה מהפיכת הטלוויזיה נמצאת בשיאה. עבור הצרכן השינויים החלים מאפשרים גמישות רבה יותר וטווח מחירים הגיוני ורחב יותר ממה שהתרגלו אליו בשנים עברו (אין צורך לשלם יותר בין 300 ל-400 שקלים מידי חודש).

שתי שחקניות פופולאריות הן סלקום TV ופרטנר TV- שתיהן מציעות חבילת ערוצים לינאריים, סדרות וסרטים, ספריית VOD וממיר לצפייה. קשה להכריז על שירות מנצח אחד שכן השירותים המוצעים עתידים להתאים לצרכן בהתאם לאופיו והרגלי הצפייה שלו ולכן רצוי לעיין ברשימת התכנים ולהחליט מה הכי מתאים לכם ולצרכים שלכם.

פרטנר TV או סלקום TV

פרטנר TV

פרטנר טיוי מציעה מבחר עשיר של ערוצים לינאריים (כ-40 ערוצים) ומתוכם תוכלו למצוא את ערוצי עידן פלוס, ערוצי לייפסטייל, ערוצי ילדים, ערוצי בידור, ערוצי ספורט, ערוצים בינלאומיים, ערוצי טבע ועוד. למי שאוהב לזפזפ בין הערוצים מדובר ביתרון שכן ביחס למתחרות יש לפרטנר טיוי מבחר נאה של ערוצים.

מערכת ההפעלה של הממיר היא אנדרואיד TV והממיר משודר בטכנולוגיה 4K. ישנה גישה לאפליקציות של גוגל פליי וניתן להוריד אפליקציות מותאמות לטלוויזיה או משחקים שונים באמצעות הממיר. שירות פרטנר מאפשר צפייה בתכנים מכל מקום באמצעות אפליקציה מותאמת למובייל (עבור סמארטפונים וטאבלטים), באפליקציה תמצאו ערוצים חיים, ספריית VOD ואת ההקלטות שלכם.

ממשק המשתמש נוח לשימוש ופשוט להבנה למשתמש המתחיל והממיר מגיע עם שלט לניווט. השירות כולל ספריית תכנים לצפייה שעדיין עלולה שלא לספק צרכנים מסיביים של סדרות אך עם החיבור לנטפליקס כנראה שתענו על מבוקשיכם שכן בנטפליקס תמצאו מגוון עשיר מאוד של תכנים איכותיים ומתורגמים לעברית.

ספרייה ה-VOD מחולקת לקטגוריות כגון סדרות בינלאומיות, סדרות ישראליות, תכנים לילדים וסרטים (צפייה בסרטים הנה בתוספת תשלום). פרטנר כוללת את שירות Catch Up שמאפשר לכם לצפות בתוכניות ששודרו עד לשבועיים אחורה, תלוי בתוכנית שתרצו לראות, זה מאוד נוח מכיוון שלא צריך להקליט מראש והכל נשמר על ענן.

< מעוניינים לקבל פרטים נוספים על החבילות של פרטנר TV? בדקו כאן פרטים נוספים >

סלקום TV

סלקום טיוי היא מתחרה יחסית ותיקה שמציעה ערוצים לינאריים לצפייה שמתוכם ערוצי עידן פלוס (הקליטה מתאפשרת באמצעות אנטנה פנימית), ערוצי ספורט, ערוצים לילדים, ערוצי לייף סטייל, ערוצים ברוסית, ערוצי חדשות ועוד. לצופי הספורט יש מבחר רציני יותר של ערוצי עקב ההסכם בין סלקום לצ'רלטון ולכן תוכלו למצוא גם ערוצי פרימיום.

שירות סלקום TV כולל ממיר ושלט דו צדדי (בצד השני נמצאת המקלדת) לניווט למעבר בין התפריטים השונים. הממיר משמש גם כסטרימר ומאפשר התקנה של אפליקציות חיצוניות מהחנות של גוגל או אפל וכמו כן תוכלו למצוא אפליקציה אשר מותאמת למובייל. השירות כולל ספריית תכנים מגוונת עם מבחר נאה של סדרות וסרטים וכן תכנים מבית HBO המהווים כיתרון לחובבי הסדרות מביניכם וכן תכנים מבית דיסני עבור קהל הילדים. בין תחומים הצפייה הנוספים שתמצאו ישנן סדרות ישראליות, סדרות ילדים, סדרות בינלאומיות, סרטים ועוד.

ממשק המשתמש ידידותי ונוח לשימוש וקל יחסית להתמצא בו כאשר הניווט מתאפשר דרך בחירה מבין הקטגוריות המופיעות בלחיצה בצד ימין של המסך. סלקום מציעה את שירות חזרה בזמן, מה שמאפשר לחזור ולצפות בתכנים ששודרו עד שבוע ימים אחורה מה שמאפשר לצרכן גמישות רבה.

עוד חבילות טלוויזיה העשויות לעניין אתכם:

סטינג טיוי>
נקסט טיוי>

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת