fbpx
תזכורות תזכורת

"ניתוק בקליק" – להתנתק בקלות מחברות התקשורת

"ניתוק בקליק"

חוק חדש יחייב את חברות התקשרות לאפשר ללקוחות להתנתק באמצעות המייל.
הצעת החוק "ניתוק בקליק" ביוזמתו של חבר הכנסת יואל חסון אושרה בקריאה שניה ושלישית והיא עתידה להיכנס לתוקף בתוך 4 חודשים.

מה התרחש עד כה בגזרת הצרכנים?

כיום המצב הידוע הוא שצרכנים עוברים מסכת של תלאות בבואם להתנתק מחברות וביניהן חברות התקשורת. אינסוף התקשרויות עם החברות, התעסקויות עם משלוח של פקסים לבקשת התנתקות, שכנועים, המתנות על הקו, ושיחות ארוכות עם מחלקת שימור הלקוחות עתידים להגיע לקיצם. הלקוחות עד כה נדרשו לבטל עסקאות באמצעות פקס, דואר רשום או הודעה בעל פה בטלפון או בבית העסק. וכן הייתה קיימת אופציה לביטול דרך הדואר האלקטרוני, אך זו הוצנעה בצורה שהקשתה עבור הלקוח למצוא אותה מסיבות ברורות.

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

מה אומר החוק החדש?

החוק החדש מחייב עסקים לפרסם בצורה ברורה ופשוטה את כתובת המייל שאליה יוכל לשלוח הצרכן את פרטיו האישיים על מנת להתנתק. באופן זה יתאפשר לצרכן לדלג על שרשרת מחלקת שימור הלקוחות ובאמצעות הודעה אחת פשוטה להתנתק. החל מרגע שליחת ההודעה, בעל העסק יהיה מחויב לנתק את הלקוח תוך 3 ימי עסקים באופן אוטומטי, אלא אם הלקוח שוכנע אחרת. בנוסף עסק המאפשר התחברות באמצעות אתר החברה יהיה מחויב גם לאפשר התנתקות דרך האתר. כמו כן, בזמן חתימת ההסכם עם הלקוח, יחויב בעל העסק לציין את פרטי ההתנתקות בחשבוניות שנשלחות ללקוח או באתר החברה.

הקנס אליו צפוי בעל עסק שיפר את החוק עומד על כ-22,000 ש"ח וכן הוא יהיה חשוף לתביעות פיצויים מטעם הצרכנים, ללא הוכחת נזק בגובה של עד 10,000 ש"ח.

שינוי כללי המשחק

החוק החדש עתיד לשנות את מאזן הכוחות בין הצרכנים לחברות העסקיות. אם עד כה, הכוח היה בידיהם של עסקים, המצב החדש מאפשר לצרכנים להחזיר את השליטה לידיים שלהם.

המצב הנפוץ היום הוא שקל מאוד לבצע התחברות, מחלקת המכירות זמינה לצרכנים חדשים באופן הרבה יותר נגיש ומהיר לעומת לקוחות המעוניינים להתנתק. שרשרת הביורוקרטיה שנאלץ לעבור הצרכן לעיתים גורמת לו להתייאש ולוותר ובסופו של דבר לשלם מכיסו על שירותים שאינו מעוניין בהם.

החוק עתיד להקל על הלקוח, לחסוך לו שיחות ארוכות עם החברות, למנוע מניפולציות שכנוע מטעם החברה וכך לחסוך זמן, כסף ועצבים.

ובסופו של דבר, החוק אף צפוי לעורר את התחרות בין החברות שנלחמות בשיניים על ליבם של הצרכנים להישאר לקוחות נאמנים של החברה ואכן מהלך שכזה עתיד להקל על ההתניידות של הצרכנים אל חברות אחרות ובסופו של דבר, לחסוך עלויות לצרכן.

רוצה להוזיל את חבילת התקשורת בקלות?

בחר תחום להשוואה
חבילות סלולר
חבילות אינטרנט

חבילות טלוויזיה

חבילות טלפון קווי

לחיסכון מקסימלי, מומלץ לבחור חבילה המתאימה לדפוס השימוש החודשי שלך!

1 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת