תפריט
חייג לנציג מכירות
הוט

חבילות הוט

לפניכם מגוון חבילות טלוויזיה מבית הוט.
בחרו חבילה, השלימו פרטים בטופס או חייגו ונציג מטעם החברה יצור אתכם קשר בהקדם.
✓ לקוחות קיימים? לפניות בנושא שירות חייגו:  1-801-700-700 מכל טלפון 6900* מהנייד.

טלוויזיה
הוט 120
לחודש לחודש
הוט 179
לחודש לחודש
הוט 209
לחודש לחודש
טלוויזיה ואינטרנט
הוט 180
לחודש לחודש
טריפל
הוט 200
לחודש לחודש
הוט 259
לחודש לחודש
הוט 309
לחודש לחודש
הוט 289
לחודש לחודש
חבילות עסקים
הוט 109
+מע"מ +מע"מ
הוט 199
+מע"מ +מע"מ
הוט 269
+מע"מ +מע"מ
טופס הצטרפות הוט

השלימו פרטים להצטרפות:


חברות טלוויזיה נוספות:

הוט (HOT)

הוט מערכות תקשורת בע"מ הינה חברה פרטית שבבעלות קבוצת אלטיס, ופועלת תחת המותג HOT. החברה מספקת שירותי טלוויזיה באמצעות כבלים, שירותי אינטרנט באמצעות חברת הבת  "HOTnet" ושירותי טלפוניה סלולריים דרך "HOT mobile". במהלך 2018, צפוי שם המותג להשתנות לאלטיס טי וי – Altice TV.

החברה החלה להציע שירות "Multi WiFi" שהופך כל ממיר טלוויזיה בבית לנקודת WIFI נוספת ובכך מגדיל את שטח הקליטה של רשת האינטרנט האלחוטית הביתית. ניתן גם להעביר את התוכנית שנצפתה בסלון לחדר אחר ולהמשיך לראות מהנקודה שבה הופסקה.

שירותי החברה כוללים VOD, אפשרות הקלטה של מספר תוכניות שמשודרות בו זמנית, ואפילו אפשרות לצפות בשני ערוצים במקביל. שירותי start over"" ו–"start next" מאפשרים למנוי לראות תוכנית שכבר נגמרה או להתחיל לצפות בתוכנית לפני שהיא משודרת. שירותי "start next" ניתנים רק למנויים של הוט VOD.

שירות "Youtube" מאפשר למנויים בחברה לצפות בתכנים של היוטיוב שלהם על גבי מסך הטלוויזיה שלהם. עוד שירות הוא הצג מבזקים בנושאים נבחרים על גבי מסך הטלוויזיה בלי קשר לתוכנית שהצופה רואה באותו הרגע. Social TV מאפשר למנויים לשתף ברשת החברתית שלהם במה הם צופים, ולראות תגובות ולייקים על גבי מסך הטלוויזיה תוך כדי הצפייה.

במקרה שמנוי מחליט לעבור דירה ניתן לתאם את הגעת הטכנאי לדירה החדשה באתר האינטרנט ללא צורך להתקשר לשירות לקוחות, דרך האתר. ניתן גם לבדוק חשבוניות ולקבל הסברים בנוגע אליהם, ולקבל מדריכים בנוגע לשלט ולתפעול כל השירותים המוצעים על ידי החברה.

מספר שירות הלקוחות של הוט / Altice TV הוא 1-801-700-700 או 6900*, ושעות הפעילות הן בימי א' עד ה' מ-7:00 עד 19:00 וביום ו' מ-7:00 עד 14:00. מוקד התמיכה הטכנית פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ניתן ליצור קשר גם באמצעות צ'אט שמוצע באתר החברה, או דרך פייסבוק או טוויטר.

לחצו לשירות החדש והמוזל של הוט – נקסט טיוי

נגישות
לפניות בנושא שירות לקוחות חייג/י:
כבר לקוח/ה של הוט?