fbpx
תזכורות תזכורת

איך לבחור נכון ספק אינטרנט

לפני יותר משנה בוצעה רפורמה בשוק הסיטונאי, במטרה להרחיב את התחרות בענף התקשורת הקווית ולשים סוף להפרדה המלאכותית שבין ספקית האינטרנט לחברת התשתית. בכתבה זו אנו מדברים על הפרמטרים אותם כדאי לקחת בחשבון לפני שאתם מחליפים את ספק האינטרנט שלכם.

כמה זה עולה לנו

כשקניתם מנוי, ייתכן שעשיתם זאת בזמן של מבצע. דברים השתנו מאז; מתי לאחרונה עצרתם לבדוק מהם השירותים שאתם מקבלים בדיוק בימינו? על מה וכמה אתה משלמים? אולי כבר משתלם יותר לעבור לספק אחר עבור שירותים זהים?
זה נכון שאין מדובר בהחלטה גורלית מדי, אולם קיימים הבדלים בין ספקיות ושרתי אינטרנט – כולל שירות ומחיר. רצוי לבדוק גם את השורות הקטנות: שינוי המחיר לאחר שנה; האם נכללים דמי התקנה וכד'.

איכות בחוויית לקוח

מחקר שנערך לאחרונה על-ידי חברת אורקל מראה כי מעל 80% מהצרכנים נכונים לשלם יותר תמורת חוויה טובה יותר של שירות לקוחות (אפילו כדי 10% יותר). לפיכך, רצוי לבדוק את השירותים המוצעים, מלבד את המחיר.

החלפת ספק אינטרנט

מקדמת דנא היה ברור למדי שהוצאות תקשורת כבר אינן מותרות: אינטרנט וטלפון הם מצרכים חיוניים (את הרדיו נשאיר לסבא). פערי מחירים בין הספקים השונים עשויים להגיע לכדי מאות או אלפי אחוזים; על אף זאת, רובנו נשארים עם הספקית הישנה כי לא בא לנו להיכנס לבלבלת הזו של ביצוע סקר שוק, בירורי מחירים ושירותים ולנסות לדלות מידע אמין אודות מוניטין וטיב שירות של ספקים פוטנציאליים. מלבד זאת, גם הביורוקרטיה של ההתנתקות מהספקית הנוכחית וההתחברות לחדשה, סוגיות טכניות של התאמת ציוד מחדש ועדכונים נוספים – אינם מעודדים אותנו לעשות את הצעד.

מרבית הצרכנים עוברים לגלישה מהירה של 100 מגה ממספר סיבות: מספר הולך וגדל של מכשירים מתקדמים מתחברים לרשת וכן הרשת הפכה למקור העיקרי לצריכת מדיה (מוסיקה, וידאו ותוכן). הגולשים כיום מודעים לרוחב הפס ולסטרימינג לו הם זקוקים ושמים לכך משקל רב בבחירה, לצד המחיר. ובקיצור – חפשו הצעות משתלמות לקצבי גלישה גבוהים.

אולי גם יעניין אתכם:

הצטרפות לאינטרנט 012
הצטרפות לאינטרנט ביתי – איך תבחרו
טריפל סי אינטרנט

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

סוג ואיכות של נתב אינטרנט

אחד מהדברים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת ספקית אינטרנט, הוא הסדר עבור הראוטר שמציעה החברה. רצוי לברר האם החבילה משכירה מודם-ראוטר, או שיש לרכוש את הנתב עצמאית. האפשרות הראשונה מאפשרת תמיכה ואחריות במקרה של תקלה, כמו גם התעדכנות תמידית בדגמים החדישים ביותר. בקיצור – עבור כל חברה, בדיוק מה מדיניותה בנוגע לנתב (אחריות, תאימות טכנית עם חברת התקשורת, מדיניות לגבי ניתוק).

האם אני משלם היום כמו ביום הראשון להתחברות?

מבצעים מסתיימים להם, חבילות גלישה מתעדכנות ואף שינויי מע"מ ומדד משפיעים על המחיר שאתם משלמים כיום, ביחס למחיר עליו סוכם כאשר התקשרתם לראשונה עם הספקית הנוכחית שלכם. לכן, מה שאתם צריכים לעשות קודם כל, הוא ללמוד את הנתונים העדכניים, ובעיקר – רוחב-פס (מהירות) וסכום חיוב חודשי.

שירות

בדקו את איכות וטיב השירות של הספקיות שאתם בוחנים ולא רק את המחירים שלהן. מה לבדוק: שירות אונליין ושירות טלפוני נוחים ומהירים, מערך טכנאים הפרוס וזמין במקום מגורכם (ועדיף בכל הארץ, למקרה של מעבר דירה), שירותי תמיכה 24 שעות ביממה, תהליך שדרוג קל/מורכב, שירותי אתר האינטרנט (האפשרות לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי). בקיצור – אין להתפשר על איכות.

יש ערך מוסף?

שירותים נלווים של הספקית, למשל: שירותי ענן חינמיים ללא הגבלה, גלישת WiFi חינמית מחוץ לבית (גלישת Data), שירותי אנטי וירוס, שירותי סינון אתרים ועוד. בקיצור – שירותי מוספים מעידים על היותכם בידיים אמינות ונאמנות, גם אם המחיר מעט יותר גבוה.

להשוואת מחירי אינטרנט >

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:

רוצה להוזיל את חבילת האינטנרט?

נקסט tv
עם מבצעים מיוחדים שאסור לפרסם!
או חייגו: 072-3384172

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת