fbpx
תזכורות תזכורת

WE4G או סלקום? הוט מובייל או גולן טלקום? מה מגלה תמונת הניודים בסלולר בחציון הראשון של 2018?

הרעש שעשתה WE4G

שלושה חודשים אחרי כניסתה לשוק של אקספון עם מותג הסלולר We4G – וגלי ההדף שבאו בעקבותיו – מעניין לראות  את תמונת הניודים בסלולר, ובאילו חברות בוחרים הצרכנים.

נכון לסוף יוני, הצליחה We4G כבר לגייס 35,000 מנויים חדשים. ההצעה של We4G לצרכנים היא הצעה פשוטה, נטולת אותיות קטנות, כשיש להם בחירה בין שתי תוכניות: האחת ב-19 שקל בלבד לחודש עבור חבילת סלולר שכוללת 10 ג'יגה גלישה, והשנייה ב-29 שקל בלבד לחודש עבור חבילת סלולר שכוללת 40 ג'יגה גלישה. החבילה שעולה 29 טומנת הבטחה שהרבה צרכנים אוהבים: מחיר קבוע לכל החיים.

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

המפסידה ל-WE4G

חלק גדול ממנויי We4G היו מנויי הוט מובייל, כך שהיא אחת המפסידות מכניסתו של המותג החדש. הוט מובייל סבלה מנטישת כ-19,500 לקוחות בחצי השנה הראשונה של 2018, וזו אולי אחת הסיבות לכך שחברת הוט השיקה מותג סלולר חדש שנקרא Next mobile. בנקסט מובייל יכולים הצרכנים לקבל חבילה משולבת של טלוויזיה (שירות הטלוויזיה האיטנרנטי "נקסט" של הוט) וחבילת סלולר עם נפח גלישה עצום של 100 ג'יגה במחיר קבוע לשנתיים של 39 שקל בחודש בלבד.

אולם הוט מובייל אינה החברה שעזבו הכי הרבה מנויים, אלא דווקא פרטנר. את פרטנר עזבו בחצי השנה הראשונה של 2018 כ-28,000 מנויים – וייתכן שזו הסיבה שהיא השקיעה לא מעט במבצע אטרקטיבי דווקא במותג הסלולר המוזל שלה, 012 מובייל. המבצע כלל גלישה של 100 ג'יגה במחיר חודשי של כ-29 שקל בחודש, אבל כעת הוא השתנה ל-50 ג'יגה במחיר הזה, כאשר ההתחייבות היא למחיר קבוע לשנתיים.

אגב, לא כל חברות הסלולר הגדולות סבלו מנטישת מנויים – פלאפון דווקא הצליחה באותה חצי שנה להשיג 5,600 ניודים חיוביים וסלקום קלטה 700 מצטרפים חדשים.

בקרב המתחרות הקטנות יותר, נראה שהמבצע האטרקטיבי של רמי לוי עושה את שלו. רמי לוי תקשורת מאפשרת כבר כמה שבועות להצטרף לחבילה של 40 ג'יגה גלישה במחיר של כ-19 שקל בחודש למשך שנתיים, ובחצי השנה האחרונה הצטרפו אליה 800 לקוחות.

ייתכן שחלק מאותם לקוחות אשר הגיעו לרמי לוי ול-We4G היו לפני כן לקוחות של גולן טלקום, אשר סבלה מנטישה שלילית של 6,500 מנויים.

אז מי המרוויחות והמפסידות בתמונת הניודים בסלולר?

מה שעוד ייתכן הוא שדווקא החברה הפחות מוכרת, טלזר 019, נהנתה מחלק ממנויי גולן טלקום. היא הצליחה לגייס 11,000 מנויים חדשים בחצי השנה הזאת, ככל הנראה בזכות מבצעים מאוד מוצלחים שהיא מציעה, למשל מבצע למשפחות שבו מעל 2 מנויים משלמים 24 שקל בחודש למשך 3 שנים עבור חבילה שכוללת 18 ג'יגה גלישה. מבצע אחר מוצלח של 019 טלזר מציע גלישה בנפח 100 ג'יגה בעלות חודשית של 29 שקל לחודש, אך הוא כולל רק 100 דקות שיחה.

בשורה התחתונה, אם אפשר לסמן מנצחים ומפסידים לאחר חצי שנה מאז תחילת 2018, נראה שפלאפון, טלזר רמי לוי, סלקום ואקספון (We4G) הן המרוויחות הגדולות, ואילו פרטנר, הוט מובייל וגולן טלקום יצטרכו לעשות מאמץ לחזר אחרי הצרכנים בחודשים הקרובים.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת