fbpx
תזכורות תזכורת

עוד מותג סלולר להוט – NEXT mobile – והצרכנים מרוויחים חבילת 100 ג'יגה זולה עם טלוויזיה

NEXT mobile חברת הסלולר החדשה

אם מישהו היה אומר לצרכנים הישראלים לפני 6 שנים שיבוא יום והם ישלמו על חבילת סלולר ללא הגבלה 20-30 שקל, הם היו מגחכים, אבל זהו המחיר של המותג NEXT mobile.

במציאות של 2018, בדיוק 6 שנים אחרי מהפכת הסלולר, ענף הסלולר הוא כנראה הענף הכי תחרותי במשק, אפילו יותר מענף המזון או האופנה.

המרוויחים הגדולים הם, כמובן, הצרכנים, שמתבשרים בכל כמה שבועות על מהלך מעניין חדש. האחרונה לחדש היא חברת הוט.

ענקית התקשורת הוט זיהתה כמובן בזמן את הפוטנציאל הגלום ברפורמת הסלולר, והשיקה ב-2012 את חברת הוט מובייל. לאורך השנים מציעה הוט מובייל מחירים נמוכים וחבילות אטרקטיביות, כאשר היא גם מקפידה לחדש עם חבילות מיוחדות.

כך למשל, רק לאחרונה היא החלה להציע חבילת סלולר הכול כלול עם 70 ג'יגה גלישה, שמשלבת גם  גלישה מחו"ל בנפח של 2 ג'יגה – וכל זה ב-49 שקל לחודש בלבד.

כעת עושה חברת הוט מהלך נוסף כדי להעמיק את התחרות: היא משיקה חבילת 100 ג'יגה עם טלוויזיה – ואת זה היא לא עושה באמצעות הוט מובייל אלא באמצעות מותג סלולרי חדש שלה.

מדובר במותג סלולר מוזל ששמו NEXT mobile. נקסט, למעשה, התחיל כמותג הטלוויזיה המוזל של הוט – שבא לתת מענה לטלוויזיות האינטרנטיות סלקום TV, פרטנר TV , סמארט TV וסטינג TV.

כעת, כשהמותג נקסט נמתח גם לכיוון המובייל – קורה משהו מעניין וחסר תקדים: הוט הופכת לחברה היחידה שמשלבת חבילה משולבת של טלוויזיה וסלולר בתוך מותג מוזל אחד.

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

אז כמה ישלמו צרכנים שיצטרפו למותג הסלולר החדש NEXT mobile?

חבילת סלולר הכול כלול עם 100 ג’יגה גלישה ושירות NEXT TV  , תעלה רק כ-40 שקל לחודש למשך שנתיים. לאחר מכן המחיר יעלה לכ-80 שקל בחודש.

רק חשוב לזכור שלא מדובר בטלוויזיה של הוט במובן בנפוץ של המילה, אלא באפשרות לצפות בתכני הוט באפליקציה.

מי שטלוויזיה לא מדברת אליו וזקוק רק לחבילת סלולר, יכול לבחור בחבילה אחרת – חבילת סלולר עם 50 ג’יגה גלישה ב-27 שקל לחודש למשך שנתיים. לאחר מכן המחיר יעלה לכ-70 שקל בחודש.

בכל מקרה, שתי החבילות כוללות 3,000 דקות שיחה ו-3,000 הודעות.

הרעיון של הקמת מותג סלולר זול הוא כמובן לא רעיון שהוט חשבה עליו לראשונה.

מדובר בשיטה ותיקה שמאפשרת לחברות השונות להגיע אל קהלי לקוחות חדשים, או לגרום ללקוחות קיימים שלהן לעבור למותג החדש ולשלם דמי מעבר. כך למשל, לקוחות הוט מובייל  המעוניינים להצטרף לנקסט מובייל אמנם לא יצטרכו לרכוש כרטיס סים חדש, אבל יצטרכו לשלם דמי מעבר בסך 49 שקל. ללקוחות חדשים, ההצטרפות כרוכה בעלות הסים בסך 30 ₪.

לחברות הסלולר המתחרות, פלאפון ופרטנר, יש מותגים מוזלים משלהן, כאשר בפלאפון מדובר בכמה וכמה מותגים כאלה, למשל וואלה מובייל, P-MOBILE, קרביץ מובייל ועוד. לקוחות שמתניידים בין מותג למותג כזה של פלאפון, משלמים דמי מעבר, למרות שבפועל מדובר באותה קבוצה.

פרטנר מצדה מחזיקה את מותג הסלולר המוזל שלה 012 מובייל, וזו למעשה הדרך שלה להציע חבילות מוזלות, למשל החבילה של 100 ג'יגה שמוצעת ב-012 ב-29 שקל בחודש, ואינה מוצעת בפרטנר.

בשורה התחתונה, לצרכן הישראלי מומלץ לפקוח עיניים ואוזניים ולהיות עירני להצעות של מותגי הסלולר המוזלים, משום שלעתים קרובות המותגים הללו אטרקטיביים יותר מאשר החברות הגדולות המחזיקות בהם.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת