fbpx
תזכורות תזכורת

הכל על פרטנר טיוי

שחקנית חדשה בתחום הטלוויזיה

"מהפכה של שמחה" שר משה פרץ בשירו המפורסם, ומה נאמר? נדמה כאילו הוא ראה את הנולד. אחרי חודשים ארוכים של הכנות אינטנסיביות, השבוע נשתלו זרעי המהפכה לה חיכו מיליוני ישראלים, וממנה חוששים בחברות הכבלים והלוויין. אז אם טרם הגיע לאוזנכם השמועה, נגלה לכם שהחל מקיץ 2017, יש שחקנית חדשה בשוק הטלוויזיה – פרטנר טיוי אז אם גם לכם נמאס לשלם סכומים מופקעים עבור חוויית הצפייה, הישארו עימנו וגלו כל מה שצריך לדעת על מהפכת הטלוויזיה של ישראל.

שוק הטלוויזיה בישראל

שוק הטלוויזיה הישראלי כולל שלושה 'שחקנים' מרכזיים: הוט – טלוויזיה בכבלים, יס – טלוויזיה בלוויין וסלקום טיוי – המספקת תשתית VOD בתוספת מספר ערוצי LIVE, בראשם ערוץ 2, 1 ו-10. הרעיון מאחורי פרטנר TV דומה לזה של סלקום טיוי. אך בכך מסתיים הדמיון. כי בכל מה שקשור לאיכות, לשפע, לאפשרויות ולמחיר, תהום עמוקה פעורה בין השתיים.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

היתרונות של פרטנר TV

אז למה, בעצם, להעדיף את חבילות הטלוויזיה או החבילות המשולבות של פרטנר טיוי? ובכן, בראש ובראשונה, המחיר. לא נזכיר בכלל את הלוויין והכבלים, כי מדובר בחברות המציעות חבילות טלוויזיה היקרות פי ארבעה ויותר מ-69 השקלים (!) המוצעים בפרטנר. מדובר בהבדל של אלפי שקלים בשנה! גם בהשוואה לסלקום, המחיר של פרטנר מנצח, ובגדול. קרוב ל-400 שקלים הבדל בשנה.

וזו הסיבה השנייה למה פרטנר עומדת להפוך למעצמת תכני טלוויזיה בתוך שנים בודדות – התכנים המגוונים, האיכותיים והנפלאים, הכוללים את ספריית VOD החינמית הגדולה בישראל, לצד עשרות רבות של ערוצי טלוויזיה המתאימים לכולם – מבוגרים, תינוקות וילדים; גברים ונשים; אוהדי ספורט וחובבי אופנה; מכורים לטבע ומכורים למוסיקה. בקיצור, קשת רחבה של ערוצים – חיים וערוצי VOD – אשר מספקים לכל אחד את מנת הבידור היומי לה הוא זקוק.

סיבה נוספת לכך שמדובר במהפכה של ממש היא נושא איכות הצפייה. תכירו את 4K – המונח המגדיר מחדש את המושג 'איכות צפייה'. לא עוד תכנים מסוימים באיכות גבוהה ואחרים באיכות ירודה. מעכשיו – הכל באיכות שתגרום לכם לא להאמין שפעם ראיתם טלוויזיה אחרת.

החבילות של פרטנר TV

פרטנר TV מציעה מגוון רחב של חבילות, כאלו הכוללות תשתית טלוויזיה בלבד, לצד אחרות המציעות אלמנטים תקשורתיים חיוניים בנוסף. לדוגמה – חבילה הכוללת את כל הערוצים, כולל ערוצי VOD, בתוספת חבילת אינטרנט – ספק ותשתית יחד, במהירות אסטרונומית של 100 מגה, והכל במחיר משעשע למדיי של 129 שקלים כולל מע"מ. אל תטרחו לבדוק, אין חבילה דומה במחיר כזה בחברות האחרות. אפשרות נפלאה נוספת היא חבילת ה"טריפל", הכוללת טלוויזיה עם כל הערוצים, אינטרנט במהירות 40 מגה וטלפון ביתי קווי, גם-כן ב-139 שקלים, זול ב-30% מהחבילה המקבילה המוצעת בסלקום TV.

לחצו כאן לחבילות פרטנר טיוי

כל הדרכים, אפוא, מובילות לפרטנר TV איכות, מגוון, מחיר. צפייה נעימה!

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת