fbpx
תזכורות תזכורת

סלקום טיוי או פרטנר טיוי? הכירו את חברות הטלוויזיה החדשות

המהפכה בשוק הטלוויזיה

בשנים האחרונות שוק הטלוויזיה עבר מהפך משמעותי, התחרות התגברה, ספקיות חדשות הצטרפו והצרכן נהנה ממגוון האופציות. עד לפני מספר שנים האופציות היו די מצומצמות עבור הצרכן בשוק של דואופול (2 שחקניות) והבחירה הייתה בין שתי חברות עיקריות, הוט ויס ובשנים האחרונות אנו עדים להצטרפותן של עוד ועוד חברות טלוויזיה אשר מציעות חבילות תוכן מגוונות ובחלקן גם ניתן להוסיף אינטרנט או טלפון קווי.

בדומה למהפכה שחלה בשוק הסלולר, עם הצטרפותן של חברות קטנות לשוק מונופוליסטי, גם בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית חלה הוזלה משמעותית במחירים המוצעים, והתחרות על ליבו של הצרכן גרמה לכל חברה לנסות ולהציע את החבילה הזולה ביותר שתחשב גם למשתלמת ולייחודית ביותר בשוק של ריבוי חברות.

פלטפורמת צפייה חדשה מבוססת אינטרנט

גם בעולם נוכל למצוא מגמות של שינויים, מיליוני צרכנים עוזבים את חברות הכבלים לטובת צריכת תכנים מבוססי אינטרנט. הצרכן מעדיף שירותי טלוויזיה מצומצמים יותר ובמחיר זול יותר ואכן המגמה של צפייה באמצעות האינטרנט הולכת ומתחזקת.

דוגמה טובה לכך היא חברת נטפליקס שסללה את הדרך והראתה כי ניתן להצליח ליצור תכנים איכותיים ולשדרם באמצעות האינטרנט וכיום לחברה יש יותר מ- 100 מיליון מנויים הפזורים ברחבי העולם. הצורך בשידורי תוכן דרך חברות הכבלים והלווין המסורתיות הולך ומצטמצם ואכן נתונים מראים שיעור נטישה גובר ומגמה של ירידה במספר המנויים של חברות הכבלים לאורך הזמן.

כתוצאה מהשינויים החלים בהרגלי הצריכה של הצופים, חברות הטלוויזיה הבינו שעליהן להתגמש בהתאם לצורכי השוק, לא עוד צרכנים שמעוניינים במאות ערוצים לצפייה אלא הדרישה היא אל חבילות בסיסיות יותר. ההתגמשות באה לידי ביטוי ביצירתן של פלטפורמות צפייה חדשות מבוססות אינטרנט, למשל הוט השיקה את שירות נקסט טיוי וחברת יס השיקה לאחרונה את סטינג טיוי.
מטרתן ביצירת פלטפורמות אלו הנה למשוך לקוחות חדשים או לחלופין למנוע נטישה של לקוחות קיימים המחפשים אחר שירותי תוכן זולים יותר ומצומצמים יותר.

כיום ניתן למצוא בשוק מספר חברות טלוויזיה המציעות חבילות תוכן וחלקן גם כוללות חבילת ערוצים לינאריים עבור המתקשים לוותר על אופציית הזיפזופ. אם גם אתם שוקלים להצטרף או לעבור לחברה אחרת.

להלן סקירה קצרה של החברות שתנסה לעשות לכם סדר בין האופציות הקיימות:

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

סלקום TV

חברת סלקום טיוי מונה נכון לתאריך 26.11.17 למעלה מ- 160,000 לקוחות מחוברים לשירותי הטלוויזיה המהווים 10% משוק הטלוויזיה בישראל.

התכנים של סלקום טיוי:
* ערוצים לינאריים (עידן פלוס): ערוץ 10, קשת, רשת, כאן, 20, חינוכית 23, 24, ערוץ הכנסת, מכאן, סדרות ישראליות.
* ערוצי ספורט: One HD, ספורט 5, 5 פלוס, GIMX HD.
* ערוצי חדשות ובידור: CNN , Fox News, Fox Business HD, Food Network, Fine Living, Travel Channel, ויוה, ויוה פלוס, ערוץ סרטים, ערוץ סדרות, National Geographic, ערוץ דוקו.
* ערוצי ילדים: ערוץ דיסני, ערוץ דיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, לוגי, בייבי, ערוץ ג'ים ג'אם, ערוץ קלטות ילדים.
* ערוצים ברוסית: ערוץ 9, ערוץ סרטים ברוסית.
* בנוסף ערוצי ספורט פרימיום וערוצי פרימיום בשפה הרוסית בתוספת תשלום.

ממיר ודרכי צפייה
ממיר HD מקליט ראשון חינם (כל ממיר נוסף ב-29.90 ש"ח לחודש). הצפייה מתאפשרת גם באמצעות סמארט TV דרך הורדת האפליקציה וכן באמצעות אפל TV או אנדרואיד TV ובאמצעות סמארטפונים או טאבלטים.

VOD ספריית מדיה 
ספריית תכנים חופשית לצפייה הכוללת תכנים מבית HBO, סדרות, סרטים, תכני ילדים, סדרות ישראליות, קטגוריה של סדרות לצפייה מרתונית הכוללת עונות שלמות. יש מבחר של תכנים אם כי קשה למצוא סדרות חדשות מהעת האחרונה וישנה תחושה של מיחזור סדרות.

בין הסדרות שתוכלו למצוא
האישה הטובה, משחקי הכס, ווסטוורלד, ליל האירוע, מר רובוט, מליארדים, בנות, שובר שורות, הרומן ועוד.

מאפיינים בולטים על פני המתחרות
יש תכנים של HBO ולחובבי הספורט יש חבילת ערוצי ספורט רחבה (חלק מהתכנים בתוספת תשלום). צופים הרגילים לסדרות ה-"חמות" כרגע שיצאו לא ממזמן בארצות הברית מעט יתאכזבו, אם כי המגוון של הסדרות הוא בהחלט רחב יותר וחדש יותר לעומת התכנים שמוצעים ב-Vod של פרטנר TV (מבלי לקחת בחשבון את התכנים של נטפליקס) ולעומת החברות הוט ויס השירות מצליח להוות אלטרנטיבה ראויה מבחינת המחיר.

תוספות
שירות "חזרה בזמן" (או בשמו הנוסף שודר השבוע) מאפשר לחזור אחורה עד לשבוע מיום שידור התוכנית בכ-50 ערוצים. מה שאומר שאין צורך להקליט חלק רב מהתוכניות מראש על מנת לצפות במה שפספסתם מכיון שהתכנים נשמרים על גבי ענן (השירות זמין לבעלי ממירי סלקום).

 לצפייה בחבילות המוצעות ע"י סלקום טיוי ולהצטרפות: לחצו כאן 

פרטנר TV

חברת פרטנר טיוי מונה נכון לתאריך 26.11.17 למעלה מ- 35,000 לקוחות מחוברים לשירותי הטלוויזיה וצפויה להוות שחקנית מרכזית בתחרות מול המפעילות המתחרות.

התכנים של פרטנר טיוי:
* ערוצים לינאריים (עידן פלוס): ערוץ 10, קשת, רשת, כאן, 20, חינוכית 23, 24, ערוץ הכנסת, מכאן, ערוץ ההידברות,   ערוץ  טדי (ערוץ בידור וצחוק ישראלי).
* ערוצי ספורט: 5gold, 5plus, 5sport, 5sport HD, 5live HD.
* ערוצי ילדים: ערוץ הילדים, לוגי, Zoom, ג'וניור, ערוץ הכוכבים, בייבי, Ginx (ערוץ גיימירים).
* בידור ולייף סטייל: ויוה, ויוה פלוס, AMC, יאמיז,Travel Channel, Food Network, Fashion TV.
* בינלאומי: France 24, Fox News, Fox Business, CNN, TV5 (צרפתית, אנגלית, ערבית).
* טבע ודוקו: Vice Land, National Geographic HD, National Geographic Wild
בנוסף שירות התוכן המקוון נטפליקס חינם לחודש וגם ערוצי ספורט 5 פרמיום חינם למשך חצי שנה : Sport 5 Live, Sport 5HD, Sport 5 Gold.

ממיר ודרכי צפייה
ממיר מתקדם ראשון חינם, עם איכות צפייה 4k המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד TV (כל ממיר נוסף ב-29 ש"ח לחודש וניתן לרכוש עד 5 ממירים). ישנה אפשרות להוריד אפליקציות נוספות, כמו יו טיוב, דרך חנות האפליקציות של גוגל. בנוסף השירות מאפשר לצפות בתכנים דרך הסמארטפון או הטאבלט באמצעות אפליקציה הכוללת את כל התכנים והפיצ'רים שקיימים. בשלב זה לא ניתן לצפות באמצעות המחשב האישי או כאפליקציה מובנית בטלוויזיות חכמות או דרך אפל TV ורק בחודשים הקרובים מתוכננות לצאת אפליקציות מתאימות.

VOD ספריית מדיה
ספריית תכנים חופשית לצפייה (ישנם תכנים גם בתשלום) הכוללת סדרות ישראליות, סדרות בינלאומיות, סדרות ילדים, סרטי ילדים וסרטים. המבחר יחסית דל ולא הכי עדכני לעומת התכנים שתוכלו למצוא למשל בסלקום TV, מנגד יש מבחר גדול יותר של ערוצים לינאריים.

בין הסדרות שתוכלו למצוא
מר רובוט, הסקס של המאסטרס, האנטומיה של גריי, זהות בדויה, בני ערובה, צומת מילר, כפולים ועוד.

מאפיינים בולטים על פני המתחרות
יתרון בולט הנו הגישה לתכני נטפליקס הכוללים מגוון של סרטים וסדרות כ-"פיצוי" על המחסור בתכנים המוצעים ב- VOD של פרטנר ובשלב זה, כל עוד השירות של נטפליקס נכלל במחיר, זה בהחלט מהווה אלטרנטיבה ראויה. אם אתם לא מחשיבים את עצמכם כצרכנים מאוד "כבדים" אז גם ביחס להתחברות לחברות הוט או יס מדובר באלטרנטיבה שכן המחיר משתלם. יתרון קל נוסף הוא המגוון המעט רחב יותר של ערוצים לינאריים. חובבי הספורט מעט יתאכזבו מכיוון שהערוצים הזמינים כוללים חמישה ערוצי ספורט (חינם בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן בתשלום של 49 ש"ח לחודש) וכן ערוצי צ'ארלטון לא נכללים בשירות.

תוספות
שירות Catch Up המקליט שבועיים אחורה תוכן ששודר בערוצי הטלוויזיה ונשמר על גבי ענן, שוב זה מאפשר נוחות כי ניתן לצפות בתכנים ללא הצורך להקליט מראש. בנוסף, ניתן גם להקליט תכנים עד כ-500 שעות לכל המכשירים יחד, לעומת סלקום TV, המאפשר הקלטה של עד כ-50 שעות מכל המכשירים שיש לאותו מנוי, מדובר ביתרון שכן ניתן להקליט משמעותית יותר מספר שעות.

 לצפייה בחבילות המוצעות ע"י פרטנר טיוי ולהצטרפות: לחצו כאן

סמארט מבית טריפל סי

התכנים של סמארט טיוי:
* ערוצים לינאריים (עידן פלוס)- ערוץ 10, קשת, רשת, כאן, 20, חינוכית 23, 24, ערוץ הכנסת, ערוץ ההידברות, ערוץ 33.
* ערוצים בינלאומיים-
ערוצי מוזיקה- classica, iConcerts, Vibe, Retro, LiteTV, TraceUrban,
ערוצים בינלאומיים- FineLiving, FoodNetwork, Tavelchannel
ויוה, ויוה פלוס
ערוצי לייף סטייל: FashionOne, Bollywood, Travelxp.
ערוצי ספורט: Motorvision , Nautical, FightChannel
ערוצי ילדים:EnglishClub, DuckTV, קטנטנים.

ממיר ודרכי צפייה
ממיר אנדרואיד TV בעלות של 10 ש"ח לחודש (שגודלו קטן באופן יחסי לממירים שהתרגלנו אליהם). אין אפשרות להתקין באמצעותו אפליקציות מהחנות של גוגל מלבד יו טיוב ונטפליקס שכבר מותקנות עליו. בעלי טלוויזיה חכמה, מחשב, סמארטפון או טאבלט יכולים להתחבר לשירות באמצעות אפליקציה.

VOD ספריית מדיה
ספריית תכנים חופשית לצפייה הכוללת גם תכנים בתשלום. בספריית התוכן יש תוכניות ישראליות, סדרות דרמה מחו"ל, סרטים ותכני ילדים וכן שירות סמארט אקסטרה ובו סרטים חדשים להשכרה או רכישה בתשלום. מבחינת התכנים- כנראה שלא תמצאו מבחר, ההיצע לוקה בחסר ורוב התכנים ישנים או שאינם מוכרים לצרכן המצוי, כך שצפוי שקהל היעד שנוהג לצפות בסדרות מוכרות ופופולריות ככל הנראה לא יגיע לסיפוקו.

בין הסדרות שתוכלו למצוא
שובר שורות, הסקס של המאסטרס, בוס, צדק פרטי, מנהטן, אייס, המלכה הלבנה, מפרשים שחורים, הודיני ותכנים ישראליים כמו אבודים, המירוץ למיליון, ארץ נהדרת, סברי מרנן, להיות איתה, בלתי הפיך, עממיות, רמזור ועוד.

מאפיינים בולטים על פני המתחרות
ישנו מגוון רחב יחסית של תכני ילדים בספריית ה-VOD מנגד נקודה חלשה היא בתחום הספורט- תכני הספורט הם מצומצמים מאוד ולא כוללים ערוצים כמו ספורט 5. יתרון משמעותי הוא המחיר שזול ביחס למתחרות עבור הרוכשים את החבילה הכי צרה בעלות 50 ש"ח לחודש אך ב-"מחיר" של גישה לתכנים בסיסיים ביותר ביחס למה שמציעות המתחרות.

תוספות
ישנו שירות סמארט המקליט את התכנים של הערוצים החיים ומאפשר לצפות בהם עד שבעה ימים אחורה מזמן שידורם כך שניתן לצפות בתכנים מהענן בזמן הנוח לכם.

לצפייה בחבילות המוצעות ע"י סמארט טיוי ולהצטרפות: לחצו כאן


נקסט TV מבית הוט

תכנים
נקסט הנו שירות תוכן מבית הוט הכולל חבילות VOD לצפייה באמצעות אפליקציה למובייל או באמצעות ממיר לטלוויזיה חכמות. החבילות המוצעות למובייל כוללות ספריית תוכן בלבד (לבחירה מסלול תוכן ישראלי או תוכן זר או שניהם) ללא ערוצים לינאריים לעומת חבילת נקסט פלוס הכוללת ערוצים חיים לצפייה וספריית VOD.
ערוצים לינאריים (עידן פלוס)- ערוץ 10, קשת, רשת, כאן, 20, חינוכית 23, 24, 9, ערוץ 33, ערוץ הכנסת.
ערוצים נוספים: ויוה, ויוה פלוס, דיסקוברי, דיסקברי סיינס, לולי HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD.
ערוצי ספורט:ספורט 5, ספורט 5 פלוס, יורוספורט 1+2, מוטורס TV ( יש אפשרות להוסיף חבילת ערוצי ספורט פרימיום או חבילת ערוצי צ'רלטון בתשלום). בנוסף ערוצים בשפה הרוסית ללא תשלום נוסף: 1+1, Nasha kino, 8TV, NHK.

ממיר ודרכי צפייה
עבור צפייה בטלוויזיה ניתן לבחור בחבילת נקסט פלוס המיועדת לצפייה דרך ממיר בלבד באיכות HD (ממיר ראשון ללא עלות וכל ממיר נוסף ב-29.90 ש"ח לחודש) ולמעוניינים לצפות בשירות בסמארטפונים, טבלטים או מחשבים ישנה אפליקציה מותאמת (בשלב זה האפליקציה לא תומכת באפל TV).

VOD ספריית מדיה
ספריית התכנים של נקסט פלוס לצפייה בטלוויזיה כוללת סדרות, סרטים, תכנים מבית HBO, תכני מקור של הוט, תכני ילדים ובגדול התכנים שתמצאו בהוט רק באופן מצומצם יותר ובמחיר זול יותר. סדרות המקור הישראליות משודרות באיחור של כחודשיים לכן אם חשוב לכם לצפות בפרק ברגע שיצא תאלצו לחכות, לעומתן סדרות הרכש צפויות לעלות בסמוך לשידורן. מלבד זה אין חידוש מיוחד, התכנים שתמצאו לא יהיו זרים לכם אם אתם צופי הוט קיימים או לשעבר.

בין הסדרות שתוכלו למצוא
בספריית התוכן הישראלי (נקסט IL): פולמון, מטומטמת, מחוברים, מתים לרגע, ג'ודה, פצועים בראש, אורי ואלה, אנחנו במפה, היחידה, גולסטאר ועוד.
בספריית התוכן הזר (נקסט Global): משחקי הכס, ווסטוורלד, ויפ, עמק הסיליקון, הנותרים, בנות, האפיפיור הצעיר, ליל האירוע, הגשר, מד מן ועוד.

מאפיינים בולטים על פני המתחרות
מבחינת יתרון נקסט פונה לקהל יעד צעיר או ל-"חותכי הכבלים" והיא יכולה לשמש כאופציה זולה לצופים שלא רוצים לוותר על שירותי התוכן של הוט אך אלו יקרים מידי עבורם ולכן חבילת תוכן בסיסית של סדרות יכולה להתאים להם (למשל קהל הסטודנטים), רק קחו בחשבון שזו לא כוללת ערוצים לינאריים, תכני ספורט או תכני ילדים. לעומת זאת, אם אתם לא רוצים לוותר על אופציית הזיפזופ בשלט ותהיו מעוניינים בחבילת ערוצים חיים (כ-30 ערוצים) תוכלו להסתפק באפשרות יקרה יותר והיא נקסט פלוס לצפייה דרך הטלוויזיה. במצב זה יכול להיות שסלקום TV או פרטנר TV יהיו אופציה יותר משתלת עם תמורה טובה יותר לכספכם, הבחירה תלויה בתכנים שאתם אוהבים ונוהגים לצרוך בנוסף לעדיפות האישית שלכם לתכני ספורט או תכני ילדים.

לצפייה בחבילות המוצעות ע"י נקסט טיוי ולהצטרפות: לחצו כאן


סטינג TV מבית יס

תכנים
סטינג TV הוא שירות תוכן אינטרנטי של חברת יס הכולל ערוצים לינאריים בשילוב חבילות תוכן לבחירה מעולמות תוכן שונים בתוספת של ספריית VOD (מלבד חבילת הספורט שלא כוללת VOD). שירות התוכן מאפשר לבחור במסלול אחד או לשלב בין כמה מסלולים על פי העדפות הצפייה שלכם.
ערוצים לינאריים (עידן פלוס): ערוץ 10, קשת, רשת, כאן, 20, 24.

חבילות תוכן לבחירה
* חבילת סדרות: יס אקשן, יס קומדי, יס דרמה, יס דוקו.
* חבילת סרטים: יס 1, יס 2, יס 3, יס 4, יס 5 ויס דוקו.
* חבילת ילדים: הופ, Zoom, גו'ניור, ניק גו'ניור, ניקלודיאון, teennick, כוכבי הילדים, בייבי, yesKidz .yesWIZ ,yes5
* חבילת מדע וטבע: דיסקברי, נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד, נשיונל ג'יאוגרפיק, אנימל פלאנט, דיסקברי סיינס.
* חבילת ספורט הכוללת 5 ערוצי ספורט מבית צ'ארלטון: ספורט 1, ספורט 1 HD, ספורט 2 HD, ספורט 3 HD, ספורט 4 HD.
* חבילה משפחתית הכוללת את כל ערוצי הסדרות, הסרטים והילדים.


ממיר ודרכי צפייה
ממיר 4K המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד TV (בעלות 20 ש"ח לחודש ל-24 חודשים) ומאפשר לצפות בטלוויזיה, סטרימר, סמארטפון, טאבלט או מחשב. הממיר כולל כרומקאסט מובנה שבאמצעותו ניתן לשדר תמונות, סרטונים ומוזיקה מהסמארטפון או הטאבלט אל הטלוויזיה. בשלב זה לא ניתן להתקין נטפליקס על הסטרימר של סטינג.

VOD ספריית מדיה
ספריית תכנים חופשית ללא הגבלה המחולקת לפי עולמות התוכן של בחירת הלקוח, כלומר תכנים מותאמים בהתאם לחבילה שרכשתם (לדוגמה במידה ורכשתם חבילת סרטים תקבלו תכני סרטים ב- VOD).

בין הסדרות שתוכלו למצוא
הומלנד, ווסטוורלד, החיים עצמם, משחקי הכס, המפץ הגדול, המתים המהלכים, ההיסטוריה של הקומדיה, האנטומייה של גריי ועוד.

מאפיינים בולטים על פני המתחרות
הפונקציה שעלולה להיחשב כיתרון עבור חלק מן הצופים הנה האפשרות להרכבת החבילות לפי תחומי עניין אישיים, אוהבים תכני ספורט? מעוניינים רק בחבילת סרטים? הרווחתם. במובן זה אתם בוחרים על איזה תוכן תרצו לשלם מבלי לשלם אקסטרות על תכנים שבין כה וכה אינכם מוצאים בהם עניין. אם אתם מסתפקים בחבילת תוכן צרה עם כמה ערוצי בסיס, יכול להיות שהדיל יתאים לכם. אם חפצה נפשכם בחבילת ערוצים לינאריים מורחבת יותר עם תכנים רבים יותר ומשולבי עולמות תוכן, אולי עדיף לכם לשקול את סלקום TV או פרטנר TV (גם כאן, בדומה לנקסט TV, נכנס שיקול הרגלי הצפייה שלכם וכמות הצריכה של התכנים).

לצפייה בחבילות המוצעות ע"י סטינג טיוי ולהצטרפות: לחצו כאן

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת