fbpx
תזכורות תזכורת

נטפליקס בישראל- כל הפרטים שכדאי לדעת

שיתוף פעולה בין נטפליקס לפרטנר TV

חברת נטפליקס מספקת שירות המבוסס אינטרנט וכולל ספרית VOD עם מבחר של סדרות טלוויזיה וסרטים לצפייה אונליין. פרטנר TV הודיעה כי בקרוב יתאפשר לצופים להתחבר לשירות נטפליקס דרך כפתור ייעודי בשלט ובאמצעות תוספת תשלום חודשית לחבילה. החברה חתמה על הסכם גם עם חברת הוט שתציע את תכני נטפליקס למנויה בממירים המתקדמים בלבד, לקראת סוף השנה הנוכחית. ההסכם נחתם כחלק משיתוף פעולה בין נטפליקס לבין אלטיס טי וי, חברת האם החדשה של הוט. לרגל השקת השירות בעברית, מומלץ להכיר עוד אופציה מעניינת לצפייה ישירה וללא כל התחייבות מצידכם.

התכנים שמציעה נטפליקס

נטפליקס מציעה סדרות של רשתות גדולות וגם פועלת כרשת בפני עצמה היוצרת הפקות מקור. היא החלה להפיק בעצמה תוכן בשנת 2013, סדרות וסרטים שזכו להצלחה רבה. בין הסדרות שתוכלו למצוא – בית הקלפים, פארגו, ספארטקוס, כתום הוא השחור החדש, 13 סיבות, Glow, מראה שחורה ועוד מגוון תכנים. בנוסף, ניתן למצוא סרטים וסדרות ישראליות שנטפליקס רכשה, כגון: פאודה, סרוגים ובני ערובה.
לפני כשנה נטפליקס החלה לשדר בארץ את חלק מתכניה וניתן למצוא חלק מן הסדרות עם תרגום לעברית. נטפליקס הודיעה שכ-75% מן תכניה כבר מתורגמים או מדובבים לעברית.

כרגע לא כל התכנים פתוחים למשתמשים ישראלים (כנראה כי החברות הוט ויס רכשו את זכויות היוצרים של תכנים רבים, מה שמונע מנטפליקס לשדר את התכנים באופן ישיר).

חווית משתמש והתאמת העדפות הצפייה שלכם

לאחר שתרשמו לשירות תדרשו לבחור 3 סדרות או סרטים המועדפים עליכם ועל סמך בחירה זו נטפליקס תתאים לכם תכנים שיתאימו להעדפות האישיות שלכם. ככל שתשתמשו יותר בשירות, כך התכנים שיוצעו לכם יהיו יותר מדויקים. אם אתם מאלו שלוקח להם זמן עד שהם מגיעים להחלטה באיזו סדרה להתחיל לצפות, המנגנון הזה יכול להקל עליכם ולפתוח לכם אופציות חדשות שאולי לא הייתם מגיעים אליהם בעצמכם.
נטפליקס שמה דגש רב על חווית המשתמש. למשל ניתן להתחיל לצפות בסדרה באמצעות הסמארטפון שלכם ואחר כך להמשיך לצפות בה בטאבלט שלכם בזמן אחר, מאותו מקום שבו הפסקתם לצפות. בנוסף הממשק עצמו הוא פשוט לתפעול ונגיש גם לאלו מבינכם שאינם מרגישים טכנולוגיים במיוחד.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

ממשק בעברית

נטפליקס פועלת על מנת לחדור לשוק הישראלי שמזוהה כמתקדם טכנולוגית והתאמת תכניה לישראל מסמלים זאת עוד יותר. החברה השיקה ממשק מותאם לישראל באתר החברה. הממשק כולו בשפה העברית, כולל שמות הסרטים והסדרות וכן התמחור של החבילות. כמו כן, נוספו לשירות סרטים וסדרות בשפה העברית על מנת להתאים את השירות לקהל הישראלי.

מהן החבילות שנטפליקס מציעה ומהן העלויות?

באתר החברה ניתן למצוא הרשמה עבור 3 חבילות שניתן לבחור מתוכן, כאשר המסלולים נבדלים ביניהם בכמות המכשירים שניתן לצפות בשירות בו זמנית ובאיכות הצפייה.
החבילה הראשונה היא חבילה סטנדרטית שכוללת צפייה במכשיר אחד בלבד ובאיכות רגילה (איכות SD).החבילה השניה מאפשרת צפייה ב-2 מכשירים ובאיכות HD והחבילה השלישית מאפשרת צפייה ב-4 מכשירים ובאיכות של אולטרה HD.

מחירי החבילות הותאמו לשוק הישראלי וניתן לשלם בשקלים. העלויות הן בין כ-30 שקלים ועד לכ-50 שקלים, בהתאם לחבילה בה תחליטו לבחור. חבילת הבסיס הראשונה תעלה לכם כ-30 שקלים, החבילה השניה בעלות של כ-40 שקלים והחבילה השלישית במחיר של כ-50 ש"ח. נטפליקס מציעה חודש ראשון חינם למתעניינים ולאחר מכן תוכלו להחליט אם מתאים לכם להמשיך את השירות או לא, ללא התחייבות (כפי שניתן להתחבר דרך האתר, ניתן גם להתנתק).

אפשרויות צפייה

מכיוון שהשירות מבוסס על האינטרנט ניתן לצפות אונליין דרך המחשב האישי, הטלוויזיה החכמה, הסמארטפון, הטאבלט או הסטרימר או למעשה כל מכשיר שיכול להתחבר לאינטרנט.
כאמור בעתיד ניתן יהיה להתחבר לנטפליקס דרך פרטנר TV באמצעות כפתור ייעודי בשלט והתשלום החודשי יעשה בחשבונית אחת יחד עם התשלום לשירותי פרטנר TV.

המסלול שפרטנר מציעה כולל 40 ערוצים (וביניהם ערוצי ספורט, חדשות, טבע, לייפסטייל, קומדיה וסטנדאפ) פלוס חיבור לנטפליקס תמורת 89 ש"ח (תוספת התשלום עבור שירותי נטפליקס היא של 20 ש”ח).
אופציה נוספת היא התחברות דרך שירות הסמארט של טריפל סי גם דרך כפתור ייעודי בשלט. מכיוון שהמערכת מבוססת על אנדרואיד, מתאפשרת גם גישה לאפליקציות חיצוניות כמו נטפליקס.

שינוי בהרגלי הצריכה

נטפליקס אחראית למהפכה בתחום הכבלים בארצות הברית. השירות צבר תאוצה בקרב הקהל, מה שהביא למגמת התנתקות של מיליוני אמריקאים שהחליטו לוותר על חבילות הכבלים המסורתיות עם מאות הערוצים, לטובת חבילות תוכן מצומצמות יותר אך מותאמות יותר לטעם הצופים. האמריקאים הבינו כי אין להם כל צורך בחבילות מנופחות תוכן בעלות עלויות גבוהות כל חודש והם עזבו לטובת חבילות תכנים מצומצמות אך הנתפסות כאיכותיות יותר.

לחצו לשירות החדש והמוזל של הוט – נקסט TV

תהליך זה מזכיר את מה שקורה בארץ. הצרכן שהיה רגיל לצרוך את תכניו דרך החברות יס והוט (הכוללות מסלולים עם מאות ערוצים), הבין כי ישנן אופציות אחרות זולות יותר. יותר ויותר צרכנים החליטו לוותר על האפשרות לשלם מאות שקלים כל חודש לטובת רכישת חבילות מצומצמות יותר בחברות אחרות (כמו סלקום TV, סמארט או פרטנר TV) שיותר מותאמות לצרכי צפייתם. מה שהביא לחיסכון משמעותי עבור הצרכנים אך גם למגמת התנתקות רצינית של אלפי לקוחות מן החברות הוט ויס.

שיתוף הפעולה של נטפליקס עם פרטנר TV עלול לגרום להעלאת המודעות בקרב יותר ויותר ישראלים לשינוי העדפות הצפייה, וזה אומר עזיבת החברות הגדולות לטובת חבילות בסיסיות יותר.

לסיכום נטפליקס מספקת אלטרנטיבה מעניינת עבור אלו שנוהגים לצפות בתכנים מחו"ל ובמחיר הגיוני. ישנן סדרות וסרטים במגוון של תחומים- קומדיות וסטנדאפ, דרמות, סדרות דוקומנטריות, תוכניות ילדים ועוד. המחיר שפוי וניתן לבטל בכל זמן שרוצים ללא כל התחייבות מצידכם.

ניתן לשלב את השירות עם פרטנר TV ככה שניתן גם ליהנות מערוצים ותכנים ישראלים וגם ליהנות מסדרות איכותיות מחו”ל.
אומנם בשלב זה לא כל האופציות פתוחות בישראל ולא כל התכנים מתורגמים לעברית אך עדיין זוהי אופציה שמאפשרת ליהנות ממגוון של סרטים וסדרות והמבחר הוא גדול. באפשרותם לבחון את המחירים והמסלולים המשולבים שמציעה פרטנר TV באתר.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת