fbpx
תזכורות תזכורת

5 טיפים לבחירת חבילת טלוויזיה ואינטרנט משתלמת

איך לבחור חבילת טלוויזיה משתלמת 2022 ?

לבחור נכון זה כל מה שאנחנו רוצים בכל דבר בחיים. לבחור חבילת טלוויזיה ואינטרנט משתלמת תדרוש מכם לבדוק מספר דברים חשובים ובכתבה הבאה נעבור על החשובים ביותר בדרך לחבילת טלוויזה משתלמת ומתאימה עבורכם.

אינטרנט וטלוויזיה – שני רכיבי התקשורת שקיימים כיום כמעט בכל בית ישראלי.

עם התרבות חברות התקשורת בארץ מתרבה גם מבחר החבילות הקיימות לצרכן הישראלי:

  • חבילות טלוויזיה בלבד.
  • חבילות משולבות אינטרנט וטלוויזיה ונקראות בשפה מקצועית "דאבל".
  • חבילות טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי הנקראות "טריפל".
  • ויש גם שילובים נוספים כולל חבילות סלולר ועוד שפחות פופולריות בקרב החברות והמשתמשים אך טוב שתכירו.

שוק תקשורת מגוון הוא תמיד יתרון לצרכן, אבל הריבוי הגדול של החבילות והמושגים גורם לעיתים גם ללכת לאיבוד בין כל האופציות.

אספנו עבורכם כמה טיפים לבחירת חבילת טלוויזיה מתאימה:

מהירות גלישה המשפיעה על איכות הצפייה

כדי להבין איזו מהירות גלישה נחוצה לכם, חשוב להבין את הצרכים שלכם:

האם אתם רווקים או בני זוג? הורים לילדים? אספו נתונים מהשטח: כמה אנשים עושים שימוש באינטרנט הביתי ולאיזה צורך? מכמה מכשירים בבית מתקיימת הגלישה והאם הם פועלים במקביל? מה זמן הגלישה הממוצע של כל אחד מבני הבית? כשכל אלו יהיו ברורים לכם, תוכלו לקבל מושג טוב יותר אודות המהירות שאתם צורכים באינטרנט הביתי וכנגזרת מכך, את רוחב הפס שאתם רוצים שיהיה בחבילה שלכם.

כיום, עם פרישתה בארץ של רשת הסיבים האופטיים החדשה, קיימות מהירויות גלישה של עד 1,000MB, שנחשבת למהירות עצומה.

כמובן שלא כל אחד זקוק לרוחב פס כזה, ולכן חשוב לבדוק מהם הרגלי הגלישה שלכם ושל בני הבית לפני עריכת ההשוואה בין החברות.

מומלץ לקחת מהירות גלישה קצת יותר גבוהה ממה שאתם משערים, על מנת להבטיח חוויית גלישה אופטימלית ונוחה.

 

כמה עליכם לשלם עבור חבילת טלוויזיה ואינטרנט משתלמת ?

מרכיבי המחיר של החבילה הם רבים:

  • מה מחירה החודשי של החבילה?
  • האם המחיר עולה לאחר תקופה מסויימת?
  • האם ההתקנה של הממיר כרוכה בעלות נוספת?
  • האם יש מבצע על התקנת ממיר נוסף?
  • האם קיימים דמי חיבור חד-פעמיים?
  • האם הנתב מיועד לרכישה או להשכרה (או גם וגם)?
  • במידה ומדובר בחבילה הכוללת טלפון – מה תוספת התשלום?
  • מה לגבי ראוטר – האם הוא כלול במחיר או שיש צורך לשלם עליו בנפרד?

בכדי לענות על כל השאלות האלו, מומלץ לגלוש באתרנו SMARTCUT להשוואת מחירים, שם תוכלו לקבל מידע מלא אודות העלויות של כל חבילה וחבילה, ולבחון אותה בהשוואה לתקציב שתהיו מוכנים להשקיע בחבילת תקשורת חודשית.

 

מה סגנון התוכן שאותו אתם צורכים?

לפני ההשוואה בין החבילות כדאי לדעת אילו ערוצי תוכן אתם מעוניינים לצרוך בטלוויזיה וכך לנפות את החבילות שלא יתאימו להגדרות אלו.

האם אתם מעוניינים בערוצי ספורט או אולי בערוצי פרימיום שונים? או שאולי יספיקו לכם ערוצי עידן פלוס? האם אתם חובבים ערוצי טבע או אולי דרמה? במידה ויש ילדים בבית – האם תרצו להכניס גם ערוצי ילדים? מגוון הערוצים הקיימים כיום הוא רחב מאוד, וחשוב למקד את הבחירה שלכם על מנת להבין איזו חבילה תתאים לכם ולשאר בני המשפחה.

מעבר לערוצים קיים גם VOD עם תכנים נוספים וכדאי לברר אלו סוגי תכנים משודרים והאם צריך לשלם עבור שירות VOD.

 

אפליקציות ותוספות

בחלק מהחברות קיימת אפשרות שילוב של אפליקציות או שירותי סטרימיניג בממיר, כגון ספוטיפיי, נטפליקס, יוטיוב, אפל טיוי, אמזון פריים ועוד.

שירותי תוכן נוספים פותחים אפשרויות רחבות ומגוונות, לעיתים יותר מהערוצים שקיימים במסגרת החבילות של חברות התקשורת ולכן מומלץ תמיד לשאול האם כחלק ממסגרת החבילה נכללים גם שירותי תוכן וסטרימיניג נוספים ואם כן של איזו חברה, לאיזו תקופה ומה העלות לטווח הקצר והארוך, כך שלא תגלו שמחייבים אתכם לאחר תקופה מסוימת.

כדי למנוע מקרה כזה, ניתן לסמן אצלנו באתר תזכורת בפעמון המופיע כאן (בראש הדף) מתי החבילה עומדת להסתיים וכך תוכלו לקבל התראה לפני חיוב נוסף מחברות הטלוויזיה, מה שיחסוך לכם כסף, זמן ועצבים. אתם תודו לנו על זה אחר כך.

 

איכות השירות ללקוחות החברה

שירותיות היא לרוב האלמנט האחרון שנבחן בעת השוואה בין חבילות, וחבל..

לקוחות רבים מגלים במהלך החבילה שהם מאוכזבים משירות הלקוחות של החברה, אם בגלל ענייני זמינות, אם בגלל תקלות ובעיות בשירות ובאספקת התוכן ואם בגלל חוסר אדיבות ואי נוחות בתקשורת עם נציגי השירות.

מומלץ לברר עם חברים או מכרים לגבי חבילה מחברה שבה אתם מתעניינים אודות רמת ואופי השירות, האם החברה מציעה גישות נוספות ונוחות יותר לשירות לקוחות מלבד מוקד טלפוני (כגון פניה דרך האתר) והאם חוויית השירות שהלקוח מקבל הולמת ונעימה.
בסופו של דבר השירות מכריע אפילו את המחיר.

 

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

מדיניות תיקונים

המוקד הטכני של החברה חשוב לא פחות:

האם המוקד פועל 24/7? במקרה של תקלה, מה פרק הזמן שבו מגיע הטכנאי לביקור? מה זמן ההמתנה הממוצע במוקד השירות הטכני? בנוסף, כדאי לברר אודות מחירים ועלויות של תיקונים מסוגים שונים, כגון תקלות טכניות בשירות, תקלות באחד מהמכשירים (ממיר, נתב או ראוטר) המצריכות הגעת טכנאי או תקלות שבגינן יש צורך להחליף את המכשיר.

 

השוו בין חברות הטלוויזיה

מצאתם חבילה שמותאמת לצרכים ולתקציב שלכם כמו כפפה ליד? מצוין! עכשיו חפשו חבילה דומה בחברות אחרות.

לעיתים תתפלאו לגלות את אותה החבילה כמעט בהבדלי סכומים משמעותיים או בהנחה אצל חברה אחרת.

לחילופין, חברה אחרת יכולה להציע לכם את אותה החבילה ובאותו המחיר – אבל עם תוספת משמעותית שתשדרג לכם את חוויית הצפייה והגלישה.

מומלץ לערוך השוואה בין חבילות דומות ולבחור את זו שהכי תשתלם לכם לאורך זמן.

 

לסיכום

שוק התקשות מוצף כיום בחבילות, חברות ומבצעים שונים, ואתם אלו שמרוויחים.

בחירת חבילת טלוויזיה ואינטרנט משתלמת תחסוך לכם את הצורך לעבור מסלול לעיתים תכופות ותאפשר לכם חוויה טובה לאורך זמן.

השקיעו והתייעצו עם מכרים אודות חוויית השירות שלהם מחברות תקשורת שונות והיעזרו באתר האינטרנט המוביל בישראל לבדיקה והשוואה בין חבילות התוכן השונות. לחצו כאן כדי להשוות.
בהצלחה!

 

 

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת