fbpx
תזכורות תזכורת

שיר בהמתנה הוט מובייל: פרטים על השירות

בעלי עסקים המעוניינים למנוע מלקוחותיהם המתנה מעיקה ובלתי נוחה יוכלו להשתמש בשירות שיר בהמתנה הוט מובייל, דרכו ניתן להטמיע שיר נבחר מתוך תפריט מנגינות ושירים קיימים ובכך ליצור קשר אישי טוב יותר עם ציבור הממתינים על הקו ולאפשר להם להבין שהגיעו למקום הנכון.

 

מהו שיר המתנה?

שיר בהמתנה מייצר קשר בין בית העסק והלקוח עוד בטרם ניתן מענה אנושי.

הוא מונע את הצפצופים הרגילים של הטלפוניה ומרכך את הפונה בשלב שבו ההמתנה שלו עשויה להתארך מעבר למצופה.

ככל שהמנגינה נעימה יותר לאוזן, כך היא תוכל להעביר את זמן ההמתנה בנעימים וגם לשקף למחייג שהגיע למספר טלפון של חברה או ארגון ושלא נפלה טעות בחיוג ששלחה אותו לגורם פרטי.

 

יתרונות שיר ההמתנה

אף אחד, בייחוד לא הישראלים אוהבים להמתין למענה טלפוני.

בעסקים רבים ההמתנה למענה עשויה להיות ממושכת ואפילו מתסכלת מאוד, מה שגורם לפספוס של הפונים שהתייאשו בינתיים.

במצב הזה, כל שיחה שנותקה מהווה פנייה של הלקוח לבית עסק מתחרה וליצור הפסדים רבים לאותו העסק.

כיום בכל ארגון במשק נהוג ליצור שיר בהמתנה שפותר במידה מסוימת את הבעיה.

מדובר במוזיקה או שיר נבחרים שמתאימים להטמעה כהמתנה בעת החיוג ומסוגלים ליצור איפוק וסבלנות גבוהים יותר מצד הלקוחות.

בשוק ניתן למצוא ספקיות תקשורת רבות שמציעות שירותים עסקיים וביניהם צליל ההמתנה, אך הוט מובייל נחשבת לספקית השירות האטרקטיבית בהשוואה למתחרים.

 

שיר המתנה או הקלטה מדוברת?

הקלטה מדוברת כוללת תסריט שיחה (מלל) שנועד לספק אינפורמציה חשובה (למשל בנוגע לשעות הפתיחה של בית העסק, או התחומים שבהם מתמחה), להציע שירותים שונים וגם ליצור הכוונה לשלוחות המתאימות.

שיר ההמתנה לעומת זאת, איננו מבוסס על מלל, מה שמביא עסקים רבים לשלב בין שני האפשרויות וליצור מענה מותאם וכולל לצרכיהן, שמסייע הן להמתנה והן לחוויית הלקוח.

 

תוספות אפקטיביות לשירות והחוויה

זמן ההמתנה לשיחה, ככל סוג של התקשרות עם הלקוחות צריך להיות בראש מעייניו של העסק.

אם העסק משווק את עצמו במקומות רבים, דואג לשילוט, פרסום, מוצרי קד"מ, קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, מן הראוי שיצור אותם גם בזמן ההתקשרות הטלפונית.

לקוח שמחייג ונתקל בצליל חיוג, לא בהכרח "יכעס" על העובדה שהוא ממתין, אלא שעשויה להיווצר לו התנגשות בחוויית הלקוח – הוא צפה בפרסום, התרשם וחייג, אך כעת כל שנמצא לפניו הוא צליל המתנה שומם וממושך.

הדבר מביע חוסר הלימה בין המשיכה של הלקוח לחייג לבין סוג המענה הידידותי והאופטימי שבית העסק שידר לו קודם לכן. במקרה הגרוע יותר, צליל החיוג הפשטני יגרום למתקשר לחשוב שמדובר בטעות בחיוג וכי הגיע לגורם פרטי ולא לחברה מאורגנת.

הדבר נוצר בעקבות הנוהג ליישם את שיר ההמתנה בכל חברה וארגון המכבדים את עצמם, עד כדי ציפייה לסוג אינטונציה מסוים בזמן החיוג.

 

כיצד להתאים אישית את שיר ההמתנה

צליל ההמתנה אפקטיבי אמור לשלב מוזיקה מרגיעה ונעימה במלל מלווה.

אם מדובר בזמן המתנה של דקה-שתיים עד למענה (בתי עסק קטנים, או סלולריים פרטיים של בעלי העסקים), יהיה אפשר להסתפק בשיר בלבד.

אם מדובר בהמתנה ממושכת בארגון גדול, יהיה צורך בשימוש במלל מלווה ומכוון לרבות רכישה של מערכת אוטומטית לניתוב שיחות.

מוקד טלפוני שנחשב יחסית עמוס, יצטרך לשלב במוזיקת ההמתנה שלו הצעה לדרכי התקשרות נוספים (שליחת ווצאפ לטלפון מסוים, השראת פרטים דרך עמוד הפייסבוק, שליחת מייל לכתובת כלשהי ועוד).

זוהי דרך אסטרטגית טובה לסנן פניות שאינן דחופות ולקנות לעסק עוד קצת זמן.

חלק גדול מהפונים מתקשרים כדי לשאול את אותן השאלות.

בהקשר הזה, שיר בהמתנה יוכל לפתור את הבעיה ע"י הסבר, פירוט או מתן אינפורמציה לשאלות גנריות.

שימוש אפקטיבי נוסף בשיר ההמתנה ותסריט השיחה הנלווה אליו הוא היכולת להשתמש בזמן ההמתנה כדי להנחות את הלקוח לקראת השיחה: הכנת מספר תעודת הזהות, ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום, מסמך מסוים, פרטי אשראי ועוד.

צריך לזכור שכל זמן שבו לא ניתן ללקוח מענה פירושו זמן שאול.

שיר ההמתנה עשוי לרכך את זעמם של הממתינים זמן ממושך ולהבהיר ללקוחות הללו שהם לא מבזבזים את זמנם בעת ההמתנה.

מומלץ ליצור בתסריט השיחה סוג הבנה לתחושותיהם של הממתינים על הקו ולהביע התנצלות או הערכה המתגמלים אותם על המשך ההמתנה.

 

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

איך ליצור שיר בהמתנה בהוט מובייל?

שיר בהמתנה הוט מובייל רלוונטי למנויי הוט מובייל וזמין ליצירת הפנטון האישי בכל רגע.

ביצירת הקשר עם הוט מובייל, עליכם לציין את פרטי בעל החשבון ולצרף את קובץ הג'ינגל שהכנתם, כולל טופס הרשמה לשירות.

אם אינכם מנויים להוט מובייל אך מעוניינים בשירות, תוכלו להשאיר פרטים במוקד הטלפוני ולברר כיצד ניתן להצטרף לשירות.

 

הבדלי השירות מיתר החברות

הוט מובייל מציעים כמה וכמה הבדלים ביחס למתחרות. להלן ההבדלים המשמעותיים ביותר:

תמחור

שיר בהמתנה דרך הוט מובייל נחשב לאופציה הזולה והנוחה ביותר מבין כל החברות ועלותו עומדת על כמחצית המחיר בהשוואה למתחרות בשוק.*

 

סוג המכשיר

החברה מספקת שירות למכשירי סלולר ולכן תתאים לעסקים שמעוניינים להטמיע את שיר ההמתנה אצלם בנייד או במספר העסקי.

 

משך ההקלטה

משך צליל ההמתנה המקסימלי עומד על כחצי דקה. האורך הזה איננו מאפיין את כלל החברות.

 

התאמה ורלוונטיות

שירי ההמתנה המוצעים בהוט מובייל נחשבים ליעילים, ענייניים ונעימים, כך שבית העסק ישדר מיקוד ויסייע לממתינים להבין את שנאמר ולקבל רושם נכון.

 

עלויות הג'ינגל בהוט מובייל

יצירת שירים בהמתנה דרך הוט מובייל כרוכה בהצטרפות חודשית לשירות שעלותה 8 שקלים לחודש.

בחירה בשיר מתוך ספריית המוזיקה שנמצאת על השירות תעלה 6 שקלים.*

הטמעת שיר ההמתנה או קטע הקריינות מתבצעים על ידי פנייה למוקד שירות הלקוחות העסקיים (כוכבית 053).

יש לחתום ולמלא את הטופס שתקבלו ותתבקשו להעביר את קובץ השמע שברצונכם להטמיע.

החברה תעשה זאת עבורכם תוך זמן קצר וללא התניות נוספות.

 

קריינות וקובץ ההקלטה

אם אתם מעוניינים ליצור לעצמכם המתנה ייחודית, מותאמת לצרכים ושמייצגת כראוי את בית העסק, חשוב שתסריט השיחה יגובש באופן מקצועי ומחושב ע"י כותבים או קופירייטרים שמכירים את שפת המותג ופועלו של בית העסק.

בנוסף, מומלץ לבחור בקריין מנוסה שציוד ההקלטה האישי שלו איכותי וטוב.

לרוב יהיה מדובר אפילו בקריין מוכר שעלותו בהתאם.

אם תרצו לחסוך בעלויות, תוכלו לגייס קריין או קריינית מוכרים פחות, אך עדיין מצוינים.

בהקשר הזה חשוב לציין ששליחת הקריינים לאולפן הקלטות מקצועי מביאה להתייקרות משמעותית בעלויות הקמת הג'ינגל, כך שלא בטוח שהמהלך ישתלם.

מהסיבה הזו, מרבית הקריינים מחזיקים בביתם ציוד הקלטה משוכלל שיתאים להקלטה מרחוק והם יוכלו להעביר לכם באופן מיידי את הקובץ שנוצר עבורכם.

 

הוט מובייל לעסקים

הוט מובייל פועלת בזירה הסלולרית כבר מספר שנים ומציעה מכשירים סלולריים מהדור הרביעי והדור החמישי (בלעדי להוט ופרטנר) כולל חבילות סלולר מגוונות ושלל שירותי תוכן אפקטיביים לבעלי עסקים.

לקבלת פרטים לגבי הג'ינגל ויתר המוצרים העסקיים, ניתן למלא פרטי יצירת קשר באתר הוט מובייל או ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות למשתמשים עסקיים דרך כוכבית 053.

 

* המחירים נכונים לתאריך 03.02.21

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת