זה רק ספורט?
ערוצי הספורט הם מבחינת מנויים רבים הערוצים הכי חשובים בחבילת הטלוויזיה, כך שכאשר יש חברה שמציעה הטבות על שידורי ספורט – מן הסתם, הלקוחות לא נשארים אדישים. מילת הקסם היא מבחינת רבים "ליגת האלופות", ומי שלאחרונה מציעה הטבה משמעותית בתחום הזה היא סטינג TV.
כידוע, סטינג TV הוא שירות הטלוויזיה האינטרנטי המוזל של חברת הלויין yes, והמודל שלו הוא מודל ייחודי בענף הטלוויזיה הישראלי: מדובר במודל של חבילות, כך שאפשר למשל לרכוש רק חבילת ילדים או רק חבילת סרטים במחיר של כ-40 שקל בחודש.
ההצעה של סטינג TV היא לקבל את חבילת ספורט 5 פרימיום לחצי שנה חינם ברכישת החבילה המשפחתית, שעלותה 99 שקל בחודש. מדובר בהטבה ששווייה כ-60 שקל בחודש, כך שבראייה של חצי שנה מדובר בסכום לא מבוטל של יותר מ-350 שקל.
מה כוללת החבילה המשפחתית
החבילה המשפחתית כוללת סדרות, סרטים, ילדים, מדע וטבע, ערוצים ישראלים וספורט 5. כעת במסגרת המבצע, החבילה המשפחתית תכלול את ערוץ 5 גולד, 5 לייב HD, ספורט 5 4K, ו-5 stars.
מה שמיוחד בהטבה הזו היא שהיא כוללת גם לקוחות קיימים וגם לקוחות חדשים.
ומה לגבי תכני ספורט אחרים?
אוהדי הספורט ללא ספק הם האוהדים שמשלמים הכי הרבה על התכנים שהם אוהבים. חבילת ספורט 5 פרימיום לא כוללת את כל תכני הספורט המבוקשים. כך למשל, במידה שהם רוצים לצפות בליגת העל ובתכנים אחרים שכלולים בחבילת ספורט 1 – הם צריכים לשלם 67 שקל בחודש (אגב, זה גם המחיר בסלקום TV).
בנוסף, אחד התכנים האהובים בענף הוא משחקי הליגה הספרדית – המשודרים ב-ONE. כדי לצפות בהם, מנויי סטינג TV צריכים להוסיף 9 שקלים בחודש.
כאמור, יש לזכור כי בתום תקופת ההטבה, מחירה של חבילת ספורט פרימיום יעמוד על 59 שקל בחודש. האם הוא מחיר אטרקטיבי? לא בהכרח.
בחברת פרטנר TV מחירה של חבילת ספורט 5 פרימיום, אשר כוללת גם היא בדיוק את הערוצים הללו, עולה 29.90 שקל בחודש. מחירה של חבילת פרטנר TV הוא 69 שקל בחודש, כך שלקוח שמוסיף חבילת ספורט משלם סך הכול כ-100 שקל בחודש.
בחברת הוט, חבילת ספורט 5 עולה כ-55 שקל בחודש, ובסלקום TV המחיר הוא 52 שקל בחודש.
אגב, לא כל המנויים יודעים, אבל שירותי הטלוויזיה מאפשרים גם להזמין ערוצים באופן חד יומי. המשמעות היא שאם יש משחק מאוד מסקרן בערוץ ספורט שהם לא מנויים אליו, הם יכולים לשלם עבור הזמנת הערוץ הזה בסכום חד-פעמי של כ-10-14 שקל.
בשורה התחתונה, מחיריהם של תכני הספורט גבוהים וכדי לצפות בכולם, ההוצאה של המנויים יכולה אפילו להכפיל את עצמה ביחס למחיר החבילה המקורי. לכן, כאשר חברות הטלוויזיה מציעות מבצע מוגבל בזמן על חבילת ספורט מוזלת – לעתים קרובות כדאי לנצל אותו, וכמובן לזכור להשוות שוב את המחירים בתום תקופת המבצע.
מבצעים כאלו לא מוצעים בתדירות גבוהה, ולכן חשוב להיות עם אצבע על הדופק. כך למשל, בשנה שעברה כאשר פרטנר TV הפסיקה את הטבת נטפליקס חינם – היא החליפה אותה בהטבה של חבילת ספורט 5 פרימיום חינם. מי שהצטרף אז לפרטנר TV, נהנה מחבילה זו חינם עד סוף 2018. ייתכן שגם במהלך שנה זו, יהיה שירות טלוויזיה שיאמץ את תכני הספורט כמנוף לגיוס לקוחות – ומי שהתוכן הזה חשוב לו, צריך לבדוק מדי פעם מה מציעות החברות.