fbpx
תזכורות תזכורת

איזו חברת תקשורת תשאיר אתכם הכי מרוצים?

איזה חברת תקשורת תשאיר אותנו הכי מרוצים?

המחירים של חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה הם כמובן שיקול חשוב בעת השוואה בין החברות השונות, אך מחיר הוא לא חזות הכול. איזו חברת תקשורת תשאיר אתכם הכי מרוצים?

בסופו של דבר, אם המחיר נמוך אך השירות גרוע, ובכלל אם הקליטה לא טובה, הצרכן יעדיף לעבור לחברה אחרת. אז איך אפשר לדעת מהי רמת השירות בחברות השונות? אחד הכלים הוא להיעזר בדו"ח פניות הציבור שמפרסם משרד התקשורת מדי שנה.

הדו"ח מציג את מספר התלונות שהתקבלו, מספר התלונות שנמצאו מוצדקות ורמת השיפור או ההידרדרות של החברות בשנה שחלפה מאז הדוח הקודם.

טרם פורסם הדוח לשנת 2019 ואנו נעלה אותו לכאן בקרוב

אז מה מגלה דו"ח פניות הציבור של 2018?

ראשית, מעניין לראות שאמנם בשנת 2018 חלה ירידה של 10% במספר הפניות בהשוואה ל-2017 (6,590 פניות ציבור לעומת 7,315 פניות), אבל חלה עלייה במספר התלונות שנמצאו מוצדקות והן עומדות על יותר ממחצית.

הדו"ח לוקח בחשבון לא רק את מספר התלונות על כל חברה, אלא את הגודל של אותה חברה ביחס לשוק ולמתחרות. כדי לקבל תמונת מצב מדויקת, נמדדות הפניות לכל 10,000 קווים או מנויים.

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

מי הן החברות שבולטות לטובה בדו"ח?

החברות שבולטות לטובה בדו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת ל-2018 הן פרטנר, פלאפון ובזק.

בדו"ח נבדקו חברות הסלולר שהן מפעילות ישירות – סלקום, פרטנר, פלאפון, הוט מובייל וגולן טלקום. על פי הדו"ח, בחברת פלאפון חל שיפור ניכר מאז 2017, והיא מובילה במקום הראשון עם ציון "טוב מאוד". בחברת פרטנר חל שיפור ניכר בשירות שסיפקה למנוייה והיא קיבלה את הציון "טוב" וגם חברת גולן טלקום השתפרה וקיבלה בדוח הזה את הציון "טוב".

ומה לגבי האינטרנט? גם כאן הדו"ח מצביע על שיפור ניכר בחברת פרטנר והיא מובילה את הטבלה במקום הראשון עם ציון "טוב מאוד." חברות הוט-נט ובזק-בינלאומי קבלו ציון "טוב". סלקום קיבלה את הציון "טעון שיפור".

בתחום תשתית האינטרנט, שבו בזק שולטת ב-71% מהשוק והוט ב-29%, בזק בולטת לטובה: היא קיבלה את הציון טוב מאוד, כאשר 39% מהתלונות נגדה נמצאו מוצדקות, ואילו הוט קיבלה את הציון "טעון שיפור", כאשר 69% מהתלונות נגדה נמצאו מוצדקות. היחס בין חלק התלונות המוצדקות לבין נתח השוק של החברה לשנת 2018 עמד בבזק על 0.55% לעומת 2.09% בהוט.

בתחרות בין סלקום לפרטנר על תשתית אינטרנט, סלקום דורגה בציון טוב יותר. לסלקום נתח שוק של 65% בתחום זה, לעומת 35% לפרטנר, והציון שהיא קיבלה היה "טוב", לעומת ציון "תקין" לפרטנר (היחס בין חלק התלונות המוצדקות לבין נתח השוק של סלקום לשנת 2018 עמד על 0.86%, לעומת 1.25% בפרטנר).

אז מה השורה התחתונה?

חשוב להשוות מחירים של כל אחד מהשירותים שנותנות בזק, פרטנר, סלקום, הוט ושאר המתחרות. ההשוואה מתבצעת בקלות כאן באתר סמארטקאט. חשוב גם לבדוק את רמת השירות. מומלץ להתייעץ עם חברים ולשמוע מהם על חוויית השירות שלהם. לאחר מכן, כדאי לעבד את כל המידע שקיבלתם, לשקלל את כל הנתונים ורק אז לבחור לאיזו חברה להתנייד ואיזו חברה לעזוב.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר שלך בקלות?

בחר לפחות 3 חברות לקבלת הצעה מיוחדת לגולשי האתר!

רוצה להוזיל את חבילת התקשורת בקלות?

בחר תחום להשוואה
חבילות סלולר
חבילות אינטרנט

חבילות טלוויזיה

חבילות טלפון קווי

לחיסכון מקסימלי, מומלץ לבחור חבילה המתאימה לדפוס השימוש החודשי שלך!

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת