fbpx
תזכורות תזכורת

טיפים לרכישה בטוחה וחסכונית באינטרנט

היתרונות ברכישה באינטרנט

בשנים האחרונות נתונים מגלים שמדד הקניות ברשת גדל באופן משמעותי וקמו שלל פלטפורמות רכישה שהפכו את הקניות ברשת לנגישות יותר. אי אפשר להתעלם מכך שלרכישות באמצעות האינטרנט ישנן יתרונות רבים, אין צורך לעמוד בפקקים, לחפש חניה, לקטט רגליים בין חנויות, לעמוד בתורים, להידחס בין המוני אנשים ובסופו של דבר לבזבז זמן רב בהתרוצצויות ואף לעתים אנו נגלה כי העלויות גבוהות יותר מרכישה באמצעות הרשת. לצד כל היתרונות חשוב לשמור על בטיחות ברשת זאת באמצעות הקפדה על כמה כללים שישמרו על פרטי כרטיס האשראי שלכם מוגנים. לרגל חודש הקניות הבינלאומי, החל בחודש נובמבר ובמהלכו חנויות רבות מציעות מבצעים והנחות שונות.

ליקטנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע קניה בטוחה וחסכונית:

בררו על פרטי המוכר או החנות

כאשר אנו נכנסים לחנות בקניון סביר שדי בהתחלה אנו נוכל להתרשם מן החנות, מהשירותיות, ממידת הרצינות וההשקעה, זאת בניגוד לרכישות אונליין בהן אין לנו אפשרות לבחון את התנהלות החנות ויכול להיות שזה יגרום לנו למעט תחושה של בלבול. ישנן כמה דרכים בהם נוכל לגלות יותר פרטים על המוכר או על החנות בה אנו מעוניינים לבצע את הרכישה, למשל נוכל להיכנס לעמוד של אודות החברה, לקרוא פרטים על החברה, לבדוק מהם פרטי יצירת הקשר (במידה ומדובר בחנות פיזית- מהו הטלפון, המייל או הכתובת לפנייה במידת הצורך), נוכל להיכנס לעמוד הפייסבוק במידה ויש, וכן נוכל לקרוא את התקנון ואת אמנת השירות. כל הדרכים הללו יאפשרו לנו להבין טוב יותר מהי רמת האמינות, הרצינות והמקצועיות של החברה.

בדקו את האותיות הקטנות

ישנם פרטים חשובים שאינם מצוינים בגלוי בעת הרכישה ושעלולים להעלות את סכום הרכישה בקלות מבלי שתשימו לב לכך. טרם ביצוע הרכישה בדקו את הפרטים המלאים, למשל האם יש דמי משלוח, האם הרכישה כוללת מע"מ או האם נדרש לשלם על מכס, מהו זמן האספקה, האם ישנה אחריות על המוצר גם במידה והוא אינו מגיע בזמן או במידה והוא לא מגיע ליעד כלל, מהי מדיניות ביטול ההזמנה או החלפת המוצר. בדיקה של פרטים אלו יכולה למנוע עוגמת נפש גדלה עבורכם והיא תמנע מכם התעסקות שתגזול זמן יקר עקב אי הבנה בפרטי הרכישה.

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

חפשו אחר ביקורות של גולשים

בחלק מן האתרים תוכלו למצוא ביקורות של קונים נוספים על המוצר שברצונכם לרכוש או דירוג על החנות או המוכר. דירוגים אלו יוכלו לספק לכם התרשמות מצוינת על מהימנות המוכר, וכן פרטים נוספים שיוכלו לתת לכם זווית נוספת להתרשמות, למשל על איכות המוצר, טיב השירות, זמן האספקה, זמינות המוכר ועוד. כמות גדולה של קונים ודירוג גבוה כנראה תשקף אמינות גבוהה יותר לעומת ביקורות גרועות ומספר מועט של קונים.

בצעו השוואת מחירים

בקניון בשביל לעשות השוואת מחירים נצטרך לעבור פיזית בין חנות לחנות, לחפש את המוצר, ואולי נתלבט ונחליט לחזור יום אחרי, לעומת זאת בקניה ברשת המאמץ שנשקיע יהיה קל הרבה יותר. בשביל כך נצטרך לעשות השוואת מחירים אונליין בזמננו הפנוי באמצעות חיפוש המוצר במספר חנויות מקוונות ובחירה במוצר הזול ביותר עם עדיפות כמובן לדירוג גבוה, עם זאת היו חשדניים כלפי מחיר זול מידי, לפעמים מחיר כזה עלול להדליק נורה אדומה ולכן עשו בדיקה כפולה אודות אמינות המוכר. בהשוואה אונליין הזמן שתבזבזו יהיה אפקטיבי יותר, אומנם אין אפשרות למדוד או לחוש את המוצר אבל יכול להיות שהחיסכון יהיה משמעותי יותר.

להשוואת מחירים גם בתקשורת לחצו כאן>

תשלום מאובטח

בצעו תשלום בכרטיס אשראי רק דרך אתרים מאובטחים בטכנולוגיית SSL, אותה תוכלו לזהות דרך סמל המנעול שיופיע בשורת כתובת הדפדפן ולחיצה עליו תציג את פרטי האבטחה של האתר, כמו כך בדקו שכתובת האתר מתחילה ב- Https ולא ב-Http, זאת מכיוון שתוספת האות s תסמל שהאתר מאובטח. יחד עם זאת, ברכישות אונליין גלשו תמיד על גבי רשת מאובטחת מוצפנת בעלת ססמה והימנעו מלגלוש ברשת פומבית פתוחה מכיון שהיא אינה בטוחה ופרטיכם יכולים להיות חשופים לגורם שלישי.

במעמד התשלום העדיפו לשלם בכרטיס אשראי ולא באמצעות מזומן או העברה בנקאית מכיון שחברות האשראי מגנות על הצרכן על פי חוק ומחויבות בהחזר כספי במידה וחלה הפרה של הסכם הרכישה.

אמצעי תשלום נוסף ומומלץ הנו PayPal- במידה וקיימת אפשרות העדיפו לשלם באמצעותו, זהו שירות המתווך בין קונים למוכרים ומאפשר רכישה מאובטחת מבלי לספק למוכרים פרטים אישיים כגון פרטי האשראי שלכם. כמו כן PayPal כולל שירות הגנה עבור הצרכן המאפשר החזר כספי במידה והמוצר לא הגיע אליכם או אם המוצר הגיע פגום. אמצעי תשלום זה נפוץ בבתי עסק רבים, עליכם רק להירשם באתר החברה, להזין פרטי שם משתמש וססמה ולספק את פרטי האשראי שלכם ובפעם הבאה שתבצעו רכישה הפרטים שלכם כבר יהיו מוזנים ותוכלו לרכוש באמצעות התחברות לאתר.

שמרו על אישור ביצוע הרכישה ועל קבלת ההזמנה

וודאו שהנכם מקבלים אישור על ביצוע הרכישה הכולל פרטים על המוצר ועל מחירו ושהוא תואם למה שהזמנתם בפועל, כולל המחיר. שמרו על אישור זה שכן הוא יסייע לכם במידה ותחול בעיה עם המשלוח או עם המוצר.

אין ספק שנחמד מידי פעם לבצע רכישות באינטרנט מהמזגן בבית, זה יעיל, נוח, מהיר יותר ולעתים גם זול יותר אבל על הדרך אל תשכחו לבצע רכישות בטוחות באמצעות יישום של מספר כללים פשוטים. קניה מהנה.

רוצה להוזיל את חבילת התקשורת בקלות?

בחר תחום להשוואה
חבילות סלולר
חבילות אינטרנט

חבילות טלוויזיה

חבילות טלפון קווי

לחיסכון מקסימלי, מומלץ לבחור חבילה המתאימה לדפוס השימוש החודשי שלך!

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת