fbpx
תזכורות תזכורת

פרטנר פאוור חשמל | Partner Power – תעריפים, מסלולים ומחירים

בפרטנר חשמל תוכלו ליהנות מחבילות חשמל הכוללות הנחות והטבות משתלמות. כל הפרטים בעמוד שלפניכם
partner power

פרטנר חשמל הנה חברת בת של ענקית התקשורת פרטנר. החברה הוקמה במסגרת רפורמת החשמל, במטרה להציע תעריפים משתלמים יותר על שירותי החשמל בארץ, ולסייע לצרכנים לחסוך מאות ועד אלפי שקלים מחשבונות החשמל שלהם.

בין 5%-7% הנחה
הנחה קבועה לאורך השבוע, בכל שעות היממה
ככל שצוברים וותק - מקבלים הנחה גבוהה יותר!
7 - 5
הנחה
צרו קשר השוואה
פרטי המסלול: 5%-7% הנחה באופן קבוע - לאורך כל השבוע, לאורך כל שעות היממה, וללא הגבלת זמן. גובה ההנחות יינתן בהתאם לוותק הלקוח:

  • בשנה הראשונה - תינתן הנחה של 5%

  • בשנה השנייה - תינתן הנחה של 6%

  • בשנה השלישית - תינתן הנחה של 7%.


* ההנחה היא על תעריפי הצריכה (עלות קוט"ש) כפי שנקבעו ע"י רשות החשמל - התעריפים הנ"ל חלים על כלל הצרכנים, וחברת פרטנר חשמל מספקת את ההנחה עליהם.
מידע נוסף:

  • ניתן להצטרף לשירותי החברה רק במידה ובביתכם קיים מונה חשמל חכם. כדי לבדוק אם בכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם, תוכלו להיעזר בכלי שלנו לאיתור מונים חכמים לפי כתובת כאן בלינק: בדיקת מונה חשמל חכם לפי כתובת

  • במידה והנכם מעוניינים להצטרף לשירות אך בביתכם לא קיים מונה חכם - ניתן ליצור קשר עם מוקד 103 של חברת החשמל, ולהזמין התקנה של מונה חכם (השירות כרוך בעלות חד פעמית של 274 ש"ח (כולל מע"מ), והמונה יותקן בביתכם עד 120 ימים, החל מיום הפנייה לחברת החשמל).

  • חברת החשמל עדיין תשמש כאחראית הבלעדית על אספקת החשמל לאחר ההצטרפות לשירות - לכן במקרים של תקלות או הפסקת חשמל יש ליצור קשר עם חברת החשמל במוקד 103.

השלימו פרטים ונציג פרטנר חשמל יחזור בעת פתיחת השירות בקרוב
15% הנחה
מ- 08:00 עד 17:00, ימים א'-ה'
15
הנחה
צרו קשר השוואה
פרטי המסלול: 15% הנחה בימי א'-ה', החל מ-08:00 בבוקר, ועד ל-17:00 אחה"צ.

* ההנחה היא על תעריפי הצריכה (עלות קוט"ש) כפי שנקבעו ע"י רשות החשמל - התעריפים הנ"ל חלים על כלל הצרכנים, וחברת פרטנר חשמל מספקת את ההנחה עליהם.
מידע נוסף:

  • ניתן להצטרף לשירותי החברה רק במידה ובביתכם קיים מונה חשמל חכם. כדי לבדוק אם בכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם, תוכלו להיעזר בכלי שלנו לאיתור מונים חכמים לפי כתובת כאן בלינק: בדיקת מונה חשמל חכם לפי כתובת

  • במידה והנכם מעוניינים להצטרף לשירות אך בביתכם לא קיים מונה חכם - ניתן ליצור קשר עם מוקד 103 של חברת החשמל, ולהזמין התקנה של מונה חכם (השירות כרוך בעלות חד פעמית של 274 ש"ח (כולל מע"מ), והמונה יותקן בביתכם עד 120 ימים, החל מיום הפנייה לחברת החשמל).

  • חברת החשמל עדיין תשמש כאחראית הבלעדית על אספקת החשמל לאחר ההצטרפות לשירות - לכן במקרים של תקלות או הפסקת חשמל יש ליצור קשר עם חברת החשמל במוקד 103.

השלימו פרטים ונציג פרטנר חשמל יחזור בעת פתיחת השירות בקרוב
20% הנחה
מ- 00:00 עד 06:00, ימים א'-ה'
20
הנחה
צרו קשר השוואה
פרטי המסלול: 20% הנחה בימי א'-ה', החל מ-00:00 בלילה, ועד 06:00 בבוקר.

* ההנחה היא על תעריפי הצריכה (עלות קוט"ש) כפי שנקבעו ע"י רשות החשמל - התעריפים הנ"ל חלים על כלל הצרכנים, וחברת פרטנר חשמל מספקת את ההנחה עליהם.
מידע נוסף:

  • ניתן להצטרף לשירותי החברה רק במידה ובביתכם קיים מונה חשמל חכם. כדי לבדוק אם בכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם, תוכלו להיעזר בכלי שלנו לאיתור מונים חכמים לפי כתובת כאן בלינק: בדיקת מונה חשמל חכם לפי כתובת

  • במידה והנכם מעוניינים להצטרף לשירות אך בביתכם לא קיים מונה חכם - ניתן ליצור קשר עם מוקד 103 של חברת החשמל, ולהזמין התקנה של מונה חכם (השירות כרוך בעלות חד פעמית של 274 ש"ח (כולל מע"מ), והמונה יותקן בביתכם עד 120 ימים, החל מיום הפנייה לחברת החשמל).

  • חברת החשמל עדיין תשמש כאחראית הבלעדית על אספקת החשמל לאחר ההצטרפות לשירות - לכן במקרים של תקלות או הפסקת חשמל יש ליצור קשר עם חברת החשמל במוקד 103.

השלימו פרטים ונציג פרטנר חשמל יחזור בעת פתיחת השירות בקרוב

השלימו פרטים ונציג פרטנר חשמל יחזור בעת פתיחת השירות בקרוב

חברות חשמל נוספות להשוואה

סלקום אנרג'י חשמל
סלקום חשמל
אלקטרה פאוור סופר גז חשמל
אלקטרה פאוור : סופרגז חשמל
פזגז חשמל
פזגז חשמל
אמישראגז חשמל
אמישראגז חשמל
הוט
הוט חשמל
בזק
בזק חשמל
partner power
פרטנר חשמל

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

פרטנר חשמל נכנסת לשוק ספקיות החשמל הפרטיות

פרטנר חשמל השיקה את שירותי פרטנר פאוור הנה חברת בת של פרטנר תקשורת – קבוצת חברות אשר הוקמה בשנת 1997, הכוללת את 012 סמייל, פרטנר סלולרפרטנר אינטרנט, פרטנר tv, ועוד.

במהלך שנת 2021 החברה הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם חברת רפק אנרגיה, אשר במסגרתו הוקם המיזם Power – מערך אספקת שירותי חשמל מוזלים ללקוחות עסקיים, הידוע גם בשם פרטנר חשמל.

המהלך נוצר בעקבות רפורמת החשמל החדשה, אותה יזמה כנסת ישראל.

 

פרטנר חשמל – מהי רפורמת החשמל?

רפורמת החשמל יצאה לפועל כבר במהלך שנת 2018, כאשר המטרה העיקרית שלה הייתה להכניס תחרות לתחום החשמל, ולאפשר לחברות נוספות מלבד חברת החשמל לספק שירותי חשמל, במחירים מוזלים.

חברת החשמל נחשבה ליצרנית החשמל הבלעדית בארץ, אבל לאחר כניסתה של הרפורמה לתוקף – חלקה בייצור החשמל ירד ל-60% (ובשנים הקרובות עם השתלבות החברות החדשות הנתון הנ"ל צפוי להשתנות לכ-35%).

הרפורמה למעשה יוצרת תהליך שבו חברת החשמל מייצרת את החשמל, וספקיות החשמל הפרטיות משווקות אותו ללקוחות במחירים מוזלים.

בעקבות הרפורמה כ-20 חברות הגישו לרשות החשמל בקשת רישיון לשיווק חשמל ללקוחות. לצפייה בחברות הנוספות המעניקות שירותי חשמל, ריכזנו עבורכם את כולן בעמוד השוואת מחירי חשמל ביתי בו ניתן לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם.

אחת מהחברות שקיבלה את הרישיון היא כאמור חברת התקשורת פרטנר, אשר הקימה את Power (פרטנר חשמל) – מערך שירותי החשמל הבלעדי שלה.

 

מהו היתרון של פרטנר חשמל?

לפרטנר חשמל קיימים למעשה 2 יתרונות: אספקת חשמל ייחודית ללקוחות עסקיים, וחיסכון של עד אלפי שקלים בשנה על חשבונות החשמל.

 

איך עובד תהליך חיוב השירות דרך פרטנר חשמל?

במסגרת התהליך – חברת החשמל עדיין נשארת האחראית הבלעדית על ההולכה והתחזוקה של החשמל בארץ, אך פרטנר חשמל (ושאר ספקיות החשמל הפרטיות) מספקות את החשבוניות, ומחייבות את הצרכנים בפועל על השירות.

לצד כל זאת, מאחר וחברת החשמל עדיין אוחזת בבלעדיות על הולכת החשמל – הפסקות חשמל או תקלות בשירותי החשמל יחולו על כלל הצרכנים, בין אם מדובר בצרכנים של חברת החשמל או ספקיות החשמל הפרטיות.

בשורה התחתונה – חברת החשמל היא זו שמזרימה את החשמל ומטפלת בתקלות והפסקות חשמל, וספקיות החשמל הפרטיות רק מחייבות עליו בפועל.

נכון להיום תהליך המעבר לפרטנר חשמל אורך כחודש, אך בעתיד עם התפתחות תחום החשמל הפרטי, המעבר צפוי להיות הרבה יותר מהיר ופשוט.

 

הצטרפות לפרטנר חשמל – ככה תבצעו זאת נכון

ההצטרפות לשירותים של פרטנר חשמל מותנית בשימוש במונה חכם (לא מונה דיגיטלי).

המונה החכם משדר נתונים על צריכת החשמל אחת לרבע שעה, ומאפשר לפרטנר חשמל לנתח את דפוס השימוש של הלקוחות לפי זמנים מסוימים במהלך היממה.

בדרך זו החברה יכולה להציע ללקוחות חבילות חשמל מותאמות אישית, ולספק הנחות על שעות צריכה מסוימות לפי הצורך האישי.

יחד עם זאת – חשוב להדגיש שנכון לעכשיו השירות ניתן ללקוחות שלהם כבר קיים מונה חכם בכתובתם.

בשנים הקרובות חברת החשמל צפויה להחליף עד כ-600,000 מונים ברחבי הארץ למונים חכמים, כך שצפוי לקחת הרבה זמן עד שהשירות יהיה זמין גם ללקוחות שהמונים

שלהם יותקנו בהמשך.

 

איך ניתן לבדוק אם בכתובת שלנו מותקן מונה חכם?

כדי לבדוק האם כבר מותקן בביתכם מונה חשמל חכם, תוכלו לבצע בדיקה פשוטה ומהירה דרך הכלי שלנו לאיתור מונה חשמל חכם לפי כתובת. כל מה שיידרש מכם לבצע הוא:

  1. להזין את כתובת המגורים שלכם
  2. ללחוץ על כפתור "בדקו לי".

בתוך כ-30 שניות במערכת תחזיר תשובה האם קיים או לא קיים בביתכם מונה חשמל חכם.

במידה ובכתובתכם לא קיים מונה חשמל חכם – תוכלו להזמין התקנה של מונה חשמל חכם דרך חברת החשמל – השירות כרוך בעלות של 274 ש"ח (כולל מע"מ), וחברת החשמל מתחייבת להגיע להתקין את המונה תוך 120 יום החל מיום הפנייה אליהם והזמנת המונה.

ניתן לפנות לחברת החשמל דרך מוקד 103, בשליחת SMS או הודעת WhatsApp למספר 055-7000103, או בהשארת פנייה / צ'אט אונליין דרך אתר חברת החשמל.

אילו מסלולים מציעה פרטנר חשמל?

נכון להיום החברה טרם חשפה את המסלולים והעלויות של השירותים שלה, אבל לפי ההערכה ובהשוואה לחבילות אותן מציעות ספקיות החשמל המתחרות – הצפי הוא שההוזלות יהיו בסדר גודל של כ-8% מחשבונות החשמל.

 

למי פונים במקרים של תקלות או הפסקות חשמל?

בהמשך לאמור לעיל – חברת החשמל היא עדיין האחראית הבלעדית על הולכת החשמל, וספקיות החשמל הפרטיות הן אלו שרק מחייבות על השירות בפועל, כך שהאחריות במקרים של בעיות או הפסקות חשמל היא של חברת החשמל עצמה.

במקרים של תקלות או בעיות יידרש לפנות ולדווח למוקד 103 של חברת החשמל.

שאלות ותשובות בנושא: פרטנר חשמל

פרטנר מציעה מספר מסלולים, כאשר כל אחד מהם מיועד לזמני צריכה שונים במשך היום:

  • חבילת הנחה קבועה (24/7)
  • חבילת עובדים מהבית (08:00-17:00)
  • חבילת לילה (00:00-06:00)

לצפייה בפרטים המלאים של החבילות – גללו לחלקו העליון של עמוד זה.

טרם ההצטרפות לישרות של פרטנר חשמל, חשוב לבדוק האם בכתובתכם מותקן מונה חכם של חברת החשמל.

את הבדיקה ניתן לבצע דרך מוקד 103 של חברת החשמל, או דרך הסייעת הווירטואלית של חברת החשמל.

חברת החשמל עדיין נשארת האחראית הבלעדית על ההולכה והתחזוקה של החשמל, ופרטנר חשמל היא זו שמעניקה את ההנחות ומחייבת את הצרכנים על השירות בפועל.

חשבונות החשמל אותם מקבלים הצרכנים לאחר ההצטרפות לשירות הן חשבונות של פרטנר חשמל.

מאחר וחברת החשמל נשארת האחראית הבלעדית על ייצור והולכת החשמל, היא זו שגם ממשיכה לספק פתרונות לתקלות והפסקות חשמל.

בכל בעיה, תקלה או הפסקת חשמל יידרש ליצור קשר עם מוקד 103 של חברת החשמל.

כתבות שאולי יעניינו אותך
חוות דעת, ביקורת והמלצות גולשים
0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השלימו פרטים ונציג פרטנר חשמל יחזור בעת פתיחת השירות בקרוב

חבילות להשוואה

ניתן להשוות עד 5 חבילות
חבילות להשוואה
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת