חד אסף חשמל – ספקית חשמל חדשה בישראל
חד אסף חשמל היא חברת חשמל חדשה מבית חד אסף תעשיות בע"מ – חברה אשר הוקמה בשנת 1947, ואשר נחשבת לאחת הוותיקות והמובילות בארץ לייצור מתכות וברזל לתעשייה.
בימים אלו החברה עושה את צעדיה הראשונים בתור ספקית חשמל חדשה בישראל – זאת בעקבות רפורמת החשמל שיצאה לפועל בשנת 2018, ומאפשרת לחברות חשמל נוספות להצטרף לשוק ולמכור חשמל ללקוחות.
החברה מצטרפת לשורה ארוכה של חברות חשמל חדשות נוספות שכבר החלו לפעול ולמכור חשמל ללקוחות – חברות כדוגמת סלקום חשמל, אמישראגז חשמל, פזגז חשמל, ועוד.
מהם מחירי החשמל של חד אסף חשמל?
נכון לעכשיו – לחד אסף חשמל אין עדיין מחירי חשמל רשמיים, שכן היא טרם החלה לשווק חשמל באופן רשמי ללקוחות.
מי יכול לעבור לחד אסף חשמל?
בהמשך, החברה צפויה להתחיל לשווק חשמל ללקוחות, וכל לקוח יוכל להצטרף לשירות, באמצעות מונה חשמל חכם או מונה חשמל בסיסי.
כדי לבדוק האם בכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם תוכלו לבצע בדיקה אונליין באתר חברת החשמל באמצעות העוזרת הווירטואלית – צ'אט ווירטואלי אשר מסייע לאתר מוני חשמל חכמים לפי כתובת, או לפי מספר המונה שלכם (נתון שניתן לראות בחשבונית החשמל החודשית).
החל מה-25.7.24 חובת השימוש במונה חשמל חכם מבוטלת, וניתן להצטרף גם באמצעות מונה בסיסי.
לקוחות שבכל זאת יהיו מעוניינים במונה חשמל בביתם יוכלו להזמין מונה מסוג זה דרך חברת החשמל, לפי ההנחיות כאן בהמשך העמוד.
מהו מונה חשמל חכם, והאם ניתן לעבור לשירותיה של חד אסף חשמל גם אם לא מותקן אצלנו מונה כזה?
מונה חשמל חכם הוא מונה חדשני ויעיל במיוחד, בעל יכולות שידור נתוני צריכה לחברות החשמל מרחוק (ללא צורך בהגעה פיזית לשם קריאת המונה).
מונה החשמל החכם יודע לקרוא את הנתונים מרחוק באופן רציף ושוטף, ובעת ובעונה אחת גם לשדר את הנתונים הללו אל חברות החשמל.
המונה פועל בצורה מדויקת במיוחד, והוא משדר את הנתונים לחברות החשמל אחת לרבע שעה.
כדי לברר האם בכתובתכם מותקן מונה חכם – תוכלו לבקר בכלי בדיקת מונה חשמל חכם לפי כתובת שלנו, אשר יבצע בדיקה מהירה ויחזיר לכם תשובה בתוך כ-30 שניות.
איך משיגים מונה חשמל חכם?
במידה ואתם מעוניינים לעבור לשירותי החשמל של חברת חד אסף חשמל אבל בכתובתכם לא מותקן מונה חשמל חכם – תוכלו להזמין התקנה של מונה חכם מחברת החשמל.
לצורך הזמנת המונה יש לפנות אל חברת החשמל – ניתן ליצור קשר עם החברה בכל אחת מהדרכים הנ"ל:
- בשליחת ווצאפ למספר: 055-7000103
- בשליחת SMS למספר: 055-7000103
- בצ'אט אונליין באתר חברת החשמל
- בשיחת טלפון למוקד 103 של חברת החשמל.
השירות כרוך בתשלום בסך 274 ₪ כולל מע"מ, וחברת החשמל מתחייבת להתקין את המונה תוך 120 ימים החל מיום הפנייה אליהם.
אופציה נוספת במידה ולא תהיו מעוניינים לשלם על התקנת מונה חשמל חכם, היא פשוט להמתין שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם בכתובתכם.
חברת החשמל יצאה בפרויקט ענק של פריסת כמיליון מוני חשמל חכמים ברחבי הארץ.
ההתקנה נעשית ללא תשלום ובהתאם לתוכנית פריסת המונים השנתית של חברת החשמל.
יחד עם זאת – חשוב לקחת בחשבון שההמתנה עד שנציגי חברת החשמל יגיעו להתקין מונה חשמל חכם בכתובתכם תהיה ארוכה מאוד (ובמקרים מסוימים אף ייתכן שתארך מספר שנים, שכן הפריסה תיעשה במשך כחמש שנים וצפויה להסתיים לקראת שנת 2028).
איך מצטרפים לשירות של חד אסף חשמל?
כדי להצטרף לשירותיה של החברה – כל שיהיה עליכם לבצע הוא להשאיר פרטים דרך טופס יצירת הקשר כאן בעמוד, ואנחנו נדאג שנציגי החברה יצרו עמכם קשר.
האם המעבר לשירות יצריך ביקור טכנאי?
המעבר לשירותי החשמל של חברת חד אסף חשמל לא יצריך ביקור טכנאי.
לאחר שהחברה תשיק באופן רשמי את חבילות החשמל שלה – תוכלו לבחור באחת מחבילות החשמל המתאימות ביותר לפי מידת הצריכה שלכם, להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר כאן בעמוד, ונציגי החברה ייצרו עמכם קשר.
הנציגים יעבירו את חשבונות החשמל שלכם אל חד אסף חשמל באופן וירטואלי – תהליך פשוט וקצר שנעשה כולו מרחוק, ללא ביקור טכנאי.
אחרי המעבר לחד אסף חשמל – איך נוכל לדעת כמה חסכנו מהוצאות החשמל?
לאחר המעבר לשירותי החשמל המוזלים, תתחילו לקבל חשבונית חודשית מהחברה.
בחשבונית החודשית תוכלו לראות את כל המידע על מידת החיסכון ומידת הצריכה החודשית שלכם, ובהתאם לנתונים אף תוכלו ללמוד כיצד לחסוך יותר בחודשים שלאחר מכן.
במידה ואנחנו גרים בנכס מושכר – האם אנחנו עדיין יכולים להצטרף לשירות?
אין כל בעיה לעבור להצטרף לשירות, גם במידה ואתם מתגוררים בנכס מושכר.
יחד עם זאת – במידה ותהיו מעוניינים להתקין בנכס מונה מסוג זה, יהיה עליכם לאשר זאת מול בעל הנכס.
האם תהיה אפשרות לבטל את השירות במידת הצורך?
כמו בביצוע כל עסקה או בהצטרפות לשירותיה של כל חברה – ניתן יהיה גם לבטל את ההצטרפות לשירות.
הבקשה תעשה אל מול מחלקת השירות של החברה. הביטול עצמו יבוצע בפועל ב-1 לחודש שלאחר הגשת הבקשה, ולאחר הביטול חשבון החשמל שלכם ינויד חזרה אל חברת החשמל.
האם חברת חד אסף חשמל מטפלת גם בתקלות או בהפסקות חשמל?
החברה צפויה לשמש כספקית חשמל (כלומר תהיה אחראית על אספקת החשמל והחיוב על השירות), ובכל מה שנוגע לתשתיות – חברת החשמל עדיין תישאר האחראית הבלעדית.
מה שבעצם אומר שבכל תקלה או הפסקת חשמל יהיה עליכם לפנות לדווח לחברת החשמל דרך מוקד ,103 אשר זמין 24/7.