חברת טריפל סי הינה חברה ישראלית שמספק שירותי ספק ותשתית אינטרנט לחברות ולפרטיים ולאחרונה החלה לשווק גם חבילות אינטרנט על גבי סיבים אופטיים.
החברה הוקמה ב-1989 וכיום היא מספקת שירותי אחסון ענן וירטואליים, אחזקת שרתים, גיבויים, ופתרונות מחשוב.
החברה הציעה בעבר גם שירותי טלוויזיה תחת המותג Smart TV, אך יצאה משוק הטלוויזיה אחרי שלא הצליחה למשוך אליה מספיק מנויים.
בשנת 2009 קיבלה החברה אישור להיות ספקית אינטרנט במדינת ישראל.

שירותי אינטרנט של טריפל סי
החברה מספקת שירותי ספק ותשתית משולבים. מוצעת גם עזרה ללקוחות ללא תשתית קיימת.
בנוסף, החברה מחוברת ל-3 כבלים תת-ימיים שיוצאים ממדינת ישראל.
ישנה אפשרות לחיבור וניתוק מהחברה באופן עצמאי וגם בחירה של מהירות הגלישה דרך אתר האינטרנט בלי צורך בדיבור עם איש המכירות או שימור לקוחות של החברה.
הגנת סייבר טריפל C
בשיתוף עם חברת Allot החברה מציעה שירותי הגנה לאינטרנט. בעזרת בחירה מתפריט הגנה רחב, ניתן לבחור הגנות מותאמות אישית לכל משתמש או לכל צורך שהוא.
ישנם גם כלי לשליטת הורים ושליטה על סינון וגישה לתכנים ואתרים. השירות מכסה 5 נושאים עיקריים שהם פריצות סייבר וכוונה רעה של גורמים זרים, אלימות והתעללות (בריונות), סקס – הימורים – התמכרויות שונות, קניות ועסקים, פנאי וספורט.
בהמשך לזאת, ישנו גם את שירות הסייברנט, שהינו מורחב ועוסק יותר בהגנה של תוכנות ופחות סינון תכנים.
גם לשירות זה ישנם 5 מוקדי טיפול עיקריים והם כוללים הגנה מסוסים טרויאניים, "פישינג" – כלומר נסיונות גניבת זהות דרך האינטרנט, תולעי מחשב, וירוסים, והאקרים – חסימה של אתרים שידועים בפריצות למערכת וסיכון של המחשב.
באתר האינטרנט טריפל סי ישנה גישה למנויים יש "אזור אישי" שכולל תיבת דואר, בדיקת מהירות, הוראות קבע, גישה לפאנל הניהול ולמוקדי התמיכה השונים.
שירות לקוחות ותמיכה
טלפון מוקד שירות הלקוחות הוא: 6400* או 03-9204600 או 1-800-101-325. התמיכה ללקוחות האינטרנט הינה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.