וואלה מובייל חבילות סלולר
וואלה מובייל הינה חברת תקשורת ישראלית פרטית מקבוצת בזק.
בדצמבר 2014 השיקה חברת פלאפון באמצעות וואלה תקשורת מותג שירותי סלולר חדש בשם וואלה מובייל.
החברה פעלה במתכונת של מפעיל וירטואלי והשתמשה בתשתית רשת פלאפון בעבר, וכיום התשתית של וואלה מובייל היא של חברת הוט.
שיתוף הפעולה בין החברה החדשה לחברת פלאפון הסתיים ב- 2019 וחודש בשנת 2022 עם חברת wecom.
וואלה מציעה ללקוחותיה חבילות סלולר מוזלות, ללא הגבלה ובמחיר קבוע על גבי רשת הסלולר של חברת וויקום.
הצטרפות לוואלה מובייל
ההצטרפות לוואלה מובייל נעשית בתהליך פשוט וקצר, דרך אתר החברה, וניתן לנייד מספר קיים שברשותכם או לבקש מספר חדש.
כל מה שנדרש לבצע הוא להשאיר פרטים בטופס באתר החברה, ואחד מנציגי החברה ייצור עמכם קשר לסגירת הפרטים ותהליך המעבר.
ניתן גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ב- WhatsApp במספר 0535003005, או דרך מוקד שירות הלקוחות במספר *053.
לאחר הרישום – כרטיס ה SIM יגיע במשלוח ללא עלות לכתובתכם עד 3 ימי עסקים.
במידה וכבר קיים ברשותכם כרטיס סים: תוכלו להפעיל אותו אונליין דרך שירות הפעלת הסימים המקוון.
מה מציעה וואלה מובייל למצטרפים חדשים?
עם חידוש פעילות החברה, ניתן כעת לרכוש חבילות 5G של walla mobile וגם חבילות סלולר מוזלות בדור 4G ב-10 ש"ח לחודש למשך 3 חודשים.
בנוסף, החברה משווקת חבילות אלו במחיר קבוע ללקוחות כך שאינכם צריכים בסוף שנה לחפש מפעיל אחר כי המחיר קפץ.
יש לשים לב כי החברה גובה דמי כרטיס SIM ודמי חיבור ללקוחותיה החדשים.
וואלה מובייל חבילות
נכון להיום, וואלה מובייל מציעה 2 חבילות ייחודיות ללקוחותיה:
- חבילת בייסיק הכוללת גלישה בנפח 300GB
- חבילת דור 5G הכוללת גלישה בנפח 500GB
החבילות כוללות כוללות 3,500/5,500 דקות שיחה והודעות SMS (תלוי בסוג החבילה), ודקות שיחה לחו"ל.
פרטים נוספים ועלויות של החבילות ניתן לראות בחלקו העיון של עמוד זה.
מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית ללקוחות וואלה מובייל
החברה מעמידה ללקוחותיה מוקד שירות בטלפון 5166*
שעות פעילות המוקד: ימים א'- ה': 16:00- 08:00
יום ו'- 13:00- 08:00
מוקד התמיכה הטכנית מספק מענה 24/7
ניתן לקבל מענה גם בפנייה דרך אתר האינטרנט של החברה.
פתרון בעיות טכניות
לנושאי תפעול או פתירת בעיות טכניות, ניתן לפנות אל שירות הלקוחות בווצאפ במספר: 0535003005.