הכירו את חברת פאוזה ברי מים
פאוזה מוכרת בעיקר מתחום פתרונות קפה, אך שיתוף פעולה עם תאגיד משקאות מוביל בצפון אמריקה ובאירופה הופך אותה לשחקנית פעילה גם בתחום המים בישראל. במאמר הבא נציג את בר המים של פאוזה, ננסה להבין מה היתרונות ונכיר את קהל היעד העיקרי שלה במגזר הפרטי, המוסדי והעסקי
PAUZA בעלת 25 שנות ניסיון, ומציעה סל מוצרים ושירותים רחב מאוד בסקטורים השונים, מה שהופך אותה כיום לחברת פתרונות הקפה הגדולה בישראל.
פאוזה עברה השקה מחודשת תחת השם rainbow (ריינבו), ובקרוב אף תציע ברז תת כיורי חכם בדומה לתמי Tap של חברת תמי 4. פרטים ועדכונים נוספים יפורסמו בעמוד זה בהמשך.
בר המים של חברת פאוזה מי עדן
בר המים מיני פאוזה הינו מוצר הדגל של החברה ובעל מגוון תכונות בולטות במיוחד. ראשית, המידות שלו קומפקטיות ומאפשרות לשלב אותו בקלות על השיש בבית או במטבחון של המשרד.
בר המים המתקדם של פאוזה מגיע ברוחב של 28 ס"מ, גובה של 33 ס"מ ועומק של 27 ס"מ ויש עליו מסך להצגת טמפרטורה.
מבחינת מפרט, בר המים של פאוזה מציע אפשרות רתיחה של עד 100 מעלות צלזיוס והוא כולל בתוכו מנגנון חיסכון בחשמל מובנה לצריכה מופחתת של אנרגיה בשעות הלילה.
כמו כן, יש לו הספק של כ-80 כוסות מים קרים או חמים בשעה וניתן להשיג אותו בצבעים כסוף, לבן, שחור או אדום.
חברת פאוזה מתאפיינת בכך שהיא מציעה מסלולי תשלום נוחים גם ללקוחות במגזר הפרטי וגם לכאלה שמגיעים מהמגזר המוסדי והעסקי.
ביחס לבר המים, ניתן לראות את זה למשל בכך שמדובר על המוצר הראשון בישראל ששייך לקטגוריה הזו ולא דורש התחייבות מצד הלקוחות.
בגלל שאין צורך בהתחייבות, לקוחות שונים יכולים לנסות את בר המים של פאוזה ורק לאחר מכן להחליט האם להמשיך איתו הלאה.
למי מתאים בר המים "פאוזה"?
בר המים ושירותי המים של חברת פאוזה יכולים להתאים למי שממילא משתמש בפתרונות הקפה של החברה.
במידה ומדובר על לקוחות חדשים שלא ניסו את פתרונות הקפה של פאוזה או לא שמעו עליהם בעבר, התחרות תהיה בעיקר עם ברי מים מוכרים יותר כגון תמי 4.
בשורה התחתונה, לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים יכולים לנסות את שירות המים של חברת פאוזה ולבחור בו על בסיס פרמטרים של מחיר, מפרט טכני ושירות לקוחות.
היות וממילא מדובר על שירות שמאפשר ליהנות ממים נקיים, טעימים ואיכותיים ללא התחייבות – אין סיבה לשלול אותו מראש.
שירות לקוחות בר מים של חברת פאוזה
מה שבעיקר מעניין את לקוחות הקצה של חברת פאוזה מבחינת בר המים, בין אם מדובר על המגזר הפרטי, העסקי והמוסדי, הוא כיצד בא לידי ביטוי הניסיון להציע שירות לקוחות מתקדם בהתאמה אישית.
בהקשר הזה, מה שניתן לראות זה את מערך ההפצה היעיל של החברה.
בגלל שהיא ממילא רגילה לשרת עשרות אלפי לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים, חברת פאוזה מספקת שירות אמיתי ואישי גם ללקוחות בר המים.
במילים אחרות, חברת פאוזה ברי מים מנצלת את התשתית הקיימת שלה על מנת להמשיך לספק שירות גם ללקוחות של פתרונות הקפה וגם לאלו שמתמקדים בבר המים.
בין היתר, היא שמה דגש על חדשנות טכנולוגית ועל שימוש בפיתוחים של חומרים ומוצרים חדשים.
אחרי שביססה את מעמדה בתור One Stop Coffee Shop, פאוזה מנסה לנקוט בתפיסת שירות מלאה ומקיפה שמבוססת על מועדון לקוחות יוקרתי ומערך שירותים פנימיים גם עבור בר המים.
השירותים הפנימיים הבולטים שמאפיינים את שירות הלקוחות של חברת פאוזה כוללים מוקד טלפוני, מערך הפצה בפריסה ארצית מלאה, מערך טכנאות ושירותי מעבדה מתקדמים.
כמו אצל לקוחות של פתרונות הקפה, גם לקוחות פרטיים או מוסדיים שבוחרים בבר המים של פאוזה עושים זאת בגלל פתרונות שמותאמים אישית לצרכים ולדרישות שלהם.
חברת פאוזה ותאגיד PRIMO
עם זאת, החל משנת 2016, קבוצת פאוזה הנה חלק מתאגיד PRIMO שנסחר בבורסה ונחשב לתאגיד המשקאות המוביל בצפון אמריקה ובאירופה מבחינת נפח פעילות באספקת מים לבתים ולעסקים.
על רקע הצטרפות לחברת פאוזה לתאגיד פרימו, אפשר להבין גם את הניסיון שלה לחדור אל התחום של משקאות וברי המים בישראל.
בנוסף, PRIMO הינו מוביל שוק בתחום הקפה הקלוי ותמציות תה קר.
בין לקוחות תאגיד פרימו שאליו שייכת חברת פאוזה ניתן למנות את תעשיית המזון בארצות הברית.
בנוסף, תאגיד פרימו הוא אחד היצרנים הגדולים בעולם של משקאות למותגים פרטיים.
כפועל יוצא מכך, המוצרים של פרימו מגיעים למעל 2.3 מיליון לקוחות ונקודות הפצה ברחבי צפון אמריקה ואירופה.
במדינות ואזורים אלו, תאגיד פרימו מפיץ את הלקוחות באמצעות מרכזי הפצה, הקצאת מרכזים לוגיסטיים אזורים ומפיצים עצמאיים.
חברת פאוזה שהיא חלק מתאגיד פרימו מנסה לאמץ את שיטת העבודה כדי להגיע לקהל הלקוחות שלה גם במדינה יחסית קטנה כמו ישראל.
בפועל, רואים את זה באופן שבו הפריסה של חברת פאוזה בפרט ותאגיד פרימו בכלל מאפשרת לשרת ביעילות פריסה רחבה זו מאפשרת לתאגיד PRIMO לשרת ביעילות: לקוחות פרטיים, עסקים, רשתות מסעדות, בתי מלון, קמעונאים קטנים וגדולים ומרכזים רפואיים.
יתרונותיה של פאוזה
היכרות עם חברת פאוזה כוללת התמקדות ביתרונות היחסיים שלה לעומת החברות המתחרות.
כך לדוגמא ניתן לראות שחברת פאוזה חורטת על דגלה את הניסיון להישאר בקדמית הטכנולוגיה והחדשנות, כאשר בתחום פתרונות הקפה היא עושה זאת עם שירות לקוחות ייחודי שמותאם אישית לכל לקוח.
בנוסף, פאוזה משווקת גם את מכונות הקפה וגם את הפולים, הקפסולות והמוצרים המשלימים.
קהל הלקוחות העיקרי של חברת פאוזה מחייב אותה לנקוט בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ושירות.
בניגוד לחברות שמספקות את השירות שלהן רק ללקוחות פרטיים ולכן מערכת היחסים עם הלקוחות היא יחסית דינאמית, כאן מדובר על לקוחות בסקטור המוסדי והעסקי.
אצל לקוחות בסקטור המוסדי והעסקי, היקף ההזמנות של מכונות או פולי הקפה הוא בעצימות גבוהה מאוד.
התמחות החברה ושיתופי פעולה
שיתוף הפעולה של פאוזה עם מותגי הקפה הגדולים והמובילים בעולם הופכת אותה לחברה שדומיננטית מאוד במגזר העסקי והמוסדי.
אפשר כאמור לתאם את השירות והמוצרים של פאוזה גם ללקוחות פרטיים, אבל זה עדיין פחות שכיח.
מנגד, כן צריך להזכיר שחברת פאוזה היא היבואנית הבלעדית של יצרנית מכונות ומוצרי הקפה לוואצה האיטלקית ושהיא גם הנציגה הישראלית היחידה של חברת מכונות הקפה Philips Saeco, שנחשבת ליצרנית המובילה בעולם בתחום ייצור מכונות הקפה האוטומטיות על בסיס פולים.
עם זאת, בימים אלו מסבה חברת פאוזה את חלק מתחומי הפעילות שלה אל התמקדות בבר מים.