אלקטרה פאוור – ספק חשמל חדש
אלקטרה פאוור היא חברת אנרגיה אשר הוקמה בשנת 2019 ופועלת במספר מישורים – לרבות שיווק ומכירה של גז לבישול, שיווק ומכירת גז טבעי, הקמה ותחזוקה של מבנים סולאריים, ועוד.
בתחילת שנת 2023 החברה הכריזה על הצטרפותה לתחום החשמל הפרטי, ותחילת אספקת חשמל מוזל לצרכנים פרטיים.
מהו היתרון של אלקטרה פאוור?
הצטרפות לשירות של אלקטרה פאוור מעניקה את ההזדמנות להצטרף למהפכת החשמל, לקחת חלק מהתחרות בתחום וליהנות מתעריפים מוזלים ונוחים יותר בחשבון החשמל.
תעריפי החשמל של אלקטרה משתנים לפי זמני הצריכה במהלך היום והלילה. מדובר בבשורה מעולה ללקוחות הצורכים את רוב החשמל בביתם בזמן ספציפי כמו למשל אנשים העובדים מהבית במהלך היום.
רוצים לדעת איזו חבילת חשמל הכי מתאימה לכם? אתם מוזמנים לבקר בעמוד השוואת מחירי חשמל שבאתר, להשוות מחירים ולבחור נכון.
איך עובד תהליך אספקת החשמל של אלקטרה פאוור?
נכון להיום אלקטרה פאוור רוכשת בסיטונאות את החשמל מחברת נוגה, הידועה כמנהל המערכת – חברה ממשלתית עצמאית שאחראית על אספקת חשמל סדירה ואיכותית ברחבי הארץ.
החברה גובה את התשלום עבור החשמל מלקוחותיה בהתאם למסלול שבחרו, ובהמשך תהיה צפויה לספק ללקוחותיה גם חשמל שהיא תייצר באופן עצמאי.
איך מצטרפים לשירות של אלקטרה פאוור?
הצטרפות לאלקטרה פאוור מותנה בהתקנת מונה חשמל חכם בכתובתכם.
תהליך ההצטרפות עצמו פשוט ומהיר, וכל שיידרש לעשות הוא להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר כאן בעמוד, ואחד מנציגי החברה ייצור קשר בהקדם.
במעמד השיחה הנציג יסביר אודות השירות, ויציע לכם להצטרף לאחד מהמסלולים של החברה, בהתאם למידת הצריכה שלכם.
במידה ובכתובתכם כבר מותקן מונה חשמל חכם, כל מה שיישאר לביצוע מבחינת התהליך הוא לנייד את חשבון החשמל שלכם מחברת החשמל לחברת אלקטרה פאוור.
לאחר הניוד תחלו לקבל חשבונות חשמל מוזלים – בהתאם למסלול השירות שבחרתם.
התהליך נעשה כולו מרחוק, ללא צורך בביצוע שינוי כלשהו בתשתית החשמל שלכם, וללא צורך בביקור טכנאי.
איך אפשר לעבור לשירותי אלקטרה פאוור?
כל התהליך מתבצע באופן וירטואלי – ללא ביקור טכנאי.
לאחר הקבלה והאישור של הסכם התקשרות, החברה תגיש בקשה לניוד של המונה שלכם.
בהנחה ובכתובתכם כבר מותקן מונה חשמל חכם תקבלו הודעת SMS והודעת אימייל לאישור הניוד לאלקטרה פאוור.
כל מה שיידרש לבצע בשלב זה הוא ללחוץ על כפתור האישור, והחל מה-1 לחודש שלאחר מכן תחשבו כלקוחות אלקטרה פאוור ותתחילו לקבל חשבוניות מהחברה.
מעבר לכך הכל יישאר אותו הדבר – ההבדל היחיד יהיה החשבוניות, ותעריפי החשמל המוזלים שתקבלו (בחשבונית עצמה תוכלו גם לראות כמה חסכתם באותה תקופה).
מהו מונה חשמל חכם?
ברוב הבתים בישראל מותקנים כיום מונים רגילים, אשר נקראים מונים אנלוגיים – לעומת מונה חשמל חכם, מונים מסוג זה אינם משדרים את צריכת החשמל, וניתן לקרוא אותו רק בצורה ידנית.
בשנים האחרונות חברת החשמל יצאה בפיילוט אשר במסגרתו הותקנו מונים חכמים בכ-40,000 כתובות בארץ – המונה החכם מודד את צריכת החשמל באופן רציף, והוא נדרש על מנת לנייד את חשבון החשמל לאלקטרה פאוור (או לכל אחד מספקי החשמל הפרטיים האחרים).
איך ניתן לבדוק אם קיים בכתובת שלנו מונה חשמל חכם?
ניתן לבצע בדיקת איתור מונה חשמל חכם בכמה דרכים פשוטות – לבצע בדיקה כאן אצלנו באתר בעמוד איתור מונה חשמל חכם לפי כתובת, ליצור קשר לבירור עם מוקד 103 של חברת החשמל, או דרך העוזרת הווירטואלית באתר חברת החשמל.
בעת כניסתכם לצ'אט עם העוזרת הווירטואלית תוכלו לבצע בדיקה בשתי דרכים – בהורדת קובץ עם רשימת הכתובות של כלל המונים החכמים בארץ, או בהזנת פרטי זיהוי במערכת (מס זיהוי וטלפון, מס חשבן חוזה או מספר מונה).
במידה ולא קיים בכתובתכם מונה חשמל חכם תוכלו להזמין התקנה של מונה חשמל חכם – ניתן ליצור קשר עם מוקד 103 של חברת החשמל ולהזמין התקנה בעלות חד פעמית של 274 ₪ (כולל מע"מ).
ההתקנה תבוצע ע"י טכנאי של חברת החשמל, תוך עד 120 יום מרגע הבקשה.
דרך נוספת לבדיקה: בדקו מהם מספרי המונה והחוזה שלכם (הנתונים הנ"ל מופיעים בחשבונות החשמל), ומסרו אותם לנציג אלקטרה פאוור שייצור איתכם קשר.
הנציג יוכל לבדוק אם קיימת באפשרותכם להצטרף לשירות, או אם נדרש מכם להתקין מונה חשמל חכם.
במידה ואתם מתגוררים בבניין חדש אשר נבנה החל מ-2022 ואילך, רוב הסיכויים שבביתכם כבר מותק מונה חשמל חכם.
מי יכול להצטרף לשירות של אלקטרה פאוור?
כל אחד ממשקי הבית בישראל בהם מותקן מונה חשמל חכם יכולים להצטרך לשירות, כולל דיירים המתגוררים בדירות שכורות.
אין צורך להיות בעל הנכס כדי בצע את הניוד, אך לצד זאת – במידה ולא קיים בכתובת מונה חשמל חכם רצוי לתאם זאת מול בעל הנכס, שכן יידרש לבצע החלפת מונה בתשלום.
האם לקוחות אלקטרה פאוור (סופרגז לשעבר) זכאים להטבות מיוחדות?
לקוחות אלקטרה פאוור יכולים ליהנות ממסלול הדאבל של החברה, אשר מעניק הנחה גם על תעריף החשמל וגם על חשבון הגז.
במסגרת המסלול הלקוחות יהיו זכאים לקבלת הנחה נוספת בסך 120 ₪ לשנה בחשבון הגז.
אילו מסלולים מציעה אלקטרה פאוור?
אלקטרה פאוור מציעה ללקוחותיה 4 מסלולים, אשר מאפשרים להם לקבל הנחות בהתאם למידה ולאופן הצריכה שלהם:
מסלול POWER: עד 7% הנחה לאורך כל היממה, בכל ימי השבוע. בשנה הראשונה תינתן 5% הנחה, בשנה השנייה – 6%, ובשנה השלישית – 7%.
מסלול הייטק: עד 10% הנחה בין השעות 23:00 ועד 17:00 ביום שלמחרת. בשנה הראשונה תינתן 8% הנחה, בשנה השנייה – 9% הנחה, בשנה השלישית – 10% הנחה.
מסלול לילה: 20% הנחה לאורך הלילה, בין השעות 23:00 ועד 7:00 בבוקר שלמחרת, בכל ימות השבוע.
מסלול דאבל: מסלול ייחודי ללקוחות גז קיימים או למצטרפים חדשים. המסלול כולל שילוב של אחד מהמסלולים לבחירתכם + קבלת הנחה של 120 ₪ בשנה על חשבונות הגז.
כלל ההנחות יחלו לאחר תהליך הניוד, ויינתנו על התעריך הביתי – לא כולל מע"מ. התשלום על השירות יבוצע בהוראת קבע, או בכרטיס אשראי.
רוצים להכיר מסלולים ומחירים של חברות חשמל נוספות? היכנסו לעמוד השוואת מחירי חשמל
מי הכתובת בעת תקלות ובעיות בשירות?
הולכת החשמל עדיין תישאר בשליטתה ובאחריותה הבלעדית של חברת החשמל, וכיוצא בכך – במקרה של הפסקת חשמל באזור מגוריכם, הפסקה תחול גם על לקוחות חברת החשמל, וגם עליכם.
מבחינת אופן הטיפול בתקלות – כלל התקלו יטופלו דרך חברת החשמל עצמה.
בכל מקרה של בעיה יהיה עליכם לפנות אל מוקד 103 של חברת החשמל, והטכנאי שיישלח לטפל בבעיה יהיה טכנאי מטעם חברת החשמל.
איך מתנתקים משירות אלקטרה פאוור?
תוכלו להפסיק את השירות בכל עת.
במקרה של הפסקת השירות יהיה עליכם לפנות אל שירות הלקוחות של אלקטרה פאוור, אשר יבצעו ניוד חוזר וישייכו אתכם מחדש לחברת החשמל. הניוד עצמו יבוצע בפועל ב-1 לחודש שלאחר מכן.
כמו כן – ניתן גם לבצע ניוד אל ספקית חשמל אחרת לפי בחירתכם, אך במקרה זה הניוד יבוצע באמצעות פניה אל ספקית החשמל האחרת.