הכירו את סונול גז+ חשמל – יצרנית גז ואנרגיה, וספקית חשמל חדשה
סונול גז+ חשמל הנה זרוע האנרגיה של ענקית הגז והאנרגיה סונול, אשר קיימת כבר משנת 1917.
החברה עושה כעת את צעדיה הראשונים במשק החשמל בעקבות השקת רפורמת החשמל, וצפויה להצטרף לשורה ארוכה של חברות חשמל חדשות כדוגמת סלקום חשמל, אלקטרה חשמל, פרטנר חשמל, ועוד.
מהם מחירי החשמל של סונול גז+ חשמל?
נכון להיום – סונול גז+ חשמל טרם החלה לשווק שירותי חשמל באופן רשמי, כך שהיא גם טרם חשפה את מחירי החשמל שלה. אנו ממליצים לכם לעקוב אחר העדכונים והשקת חבילות החשמל והמחירים של החברה אשר צפויים להתפרסם בעמוד זה בהמשך.
אנו בסמארטקאט דואגים ליידע ולעדכן אתכם במחירי החשמל העדכניים ביותר ולהציג את חבילות החשמל המשתלמות ביותר – שיסייעו לכם לחסוך בעלויות החשמל. לצפייה במחירי חשמל של חברות חשמל שכבר חשפו את המחירים שלהן – אתם מוזמנים לבקר בעמוד השוואת מחירי חשמל.
מי יכול לעבור לשירותי החשמל של סונול גז+ חשמל?
כל בית אב יכול לעבור לשירותי החשמל של סונול גז+ חשמל, בין אם בביתו מותקן מונה חשמל חכם או מונה חשמל בסיסי.
כדי לבדוק האם בביתכם מותן מונה חשמל חכם – ניתן להיעזר בכלי שלנו לבדיקת מוני חשמל חכמים לפי כתובת. השימוש בכלי פשוט ומהיר במיוחד, ומצריך בסך הכל הזנה של כתובת המגורים שלכם, ולחיצה על כפתור "בדקו לי".
הבדיקה תבוצע בתוך מספר שניות, ובסיום תתקבל הודעה שתתריע האם בכתובתכם קיים/לא קיים מונה חשמל חכם.
לקוחות אשר מעוניים יוכלו להזמין התקנה של מונה חשמל חכם דרך חברת החשמל – השירות אמנם כרוך בתשלום (274 ₪ כולל מע"מ), אך לטווח הרחוק בחירה זו תהיה מאוד משתלמת, שכן המונה החכם מסייע לבצע מעקב מתקדם אחר צריכת החשמל ואף ללמד אתכם כיצד לחסוך יותר בהוצאות.
כדי להזמין מונה חשמל חכם תוכלו ליצור קשר עם מוקד 103, או לפנות אל חברת החשמל בכל אחת מדרכי הפנייה האחרות המצוינות באתר חברת החשמל.
איך מצטרפים לשירות החשמל של חברת סונול גז+ חשמל?
כאמור – חברת סונול גז+ חשמל טרם החלה לשווק שירותי חשמל באופן רשמי, אך היא צפויה להתחיל בעתיד הקרוב.
כדי להצטרף לשירותי החשמל שלה – כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את תוכנית תעריפי החשמל המתאימה לכם ביותר (תוכניות התעריפים של החברה יפרסמו בעמוד זה בהמשך), ולמלא פרטים בטופסי יצירת הקשר.
לאחר מכן – נציג מחברת סונול גז+ חשמל ייצור עמכם קשר, וימשיך איתכם את תהליך ההצטרפות לחברה בתהליך מהיר ופשוט שנעשה כולו מרחוק – ללא צורך בהגעה של טכנאי.
איך נוכל לדעת כמה חסכנו בפועל מהוצאות החשמל?
לאחר השלמת המעבר לשירותי החשמל של החברה, תחלו לקבל חשבונות חשמל חודשית מהחברה, בה תפורט ההנחה שאתם מקבלים (בהתאם לתוכנית תעריפי החשמל שתבחרו).
המידע בחשבונית החשמל תסייע לכם ללמוד על מידת הצריכה שלכם, ולעזור לכם לחסוך אף יותר בחודשים שלאחר מכן.
האם גם דיירים בנכס מושכר יכולים לעבור לשירותי החשמל של סונול גז+ חשמל?
כמובן. ההצטרפות לסונול גז+ חשמל (או כל חברת חשמל אחרת) פתוחה לכולם – בין אם מדובר בדיירים בנכס מושכר, או בנכס קנוי.
יחד עם זאת, במידה ויידרש להתקין מונה חשמל חכם בנכס – יהיה עליכם לאשר זאת מול בעל הנכס, שכן כל שינוי פיזי שנעשה בנכס מצריך את אישורו.
ואם נתחרט בהמשך, האם נוכל לבטל את השירות?
בהחלט – ההצטרפות לשירותי החברה חשמל אינה מחייבת אתכם לתקופת זמן מסוימת, ותוכלו לבטל את ההצטרפות לשירות בכל עת.
לצורך בקשת הביטול יהיה עליכם לפנות אל שירות הלקוחות של החברה, אשר ידאגו לבטל את ההצטרפות ולשייך את חשבון החשמל שלכם חזרה אל חברת החשמל.
בקשת הביטול והניוד החוזר לחברת החשמל תיעשה בפועל ב-1 לחודש שלאחר הגשת בקשת הביטול.
האם סונול גז+ חשמל מטפלת גם במקרים כמו הפסקות חשמל או תקלות?
החברה חשמל צפויה לספק את השירות ולחייב עליו בלבד – חברת החשמל עדיין נשארת הגורם האחראי הבלעדי על התשתיות וייצור החשמל, כך שבכל מקרה של הפסקת חשמל או תקלה יהיה עליכם לדווח ישירות לחברת החשמל דרך מוקד 103.