תמי 4 (שטראוס מים) – מאז ועד היום
חברת תמי 4 נוסדה בשנת 1971 ל בקיבוץ נתיב הל"ה. בשנת 1978 החברה שיתפה פעולה עם הטכניון, יחד הם פיתחו מכשיר לטיהור מים.
עם הזמן פותחו מגוון מוצרים אשר הפכו את החברה למובילה בתחום טיהור המים בישראל. בשנת 2006 רכשה שטראוס את החברה, והחלה לייצר ולשווק את מכשירי המים עם הטכנולוגיה בין המובילות בעולם.
הפיתוח הטכנולוגי של החברה
ברי המים של החברה לא רק שנראים מצויין, הם גם בעלי טכנולוגיות ייחודיות שהחברה מפתחת ומטמיעה במוצריה וזאת על מנת שאתם הלקוחות תהנו ממים טעים, בריאים וזמינים בכל עת.
טכנולוגיית טיהור המים והסינון של החברה כל כך מוצלחת שכיום פועלת במספר מדינות בעולם, ביניהן סין, אנגליה, קנדה, פורטוגל, פינלנד, קפריסין וקוסטה ריקה. בישראל יש לחברת שטראוס מים מעל ל-500,000 לקוחות.
8 גורמים המשפיעים על מחיר בר המים של החברה:
- טכנולוגיה: ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר והמכשיר משלב מאפייני היי-טק, כך המחיר יעלה בהתאם.
- קיבולת מים: קיבולת ויעילות המכשיר משפיעים על המחיר. יכולת לטהר כמות גדולה יותר של מים תעלה את העלות.
- שירותי תחזוקה: שירותים לאחר מכירה, אחריות ומנגנוני תמיכת לקוחות משפיעים על המחיר.
- פילטרים: עלות הפילטר, שיש להחליף אחת לחצי שנה, משפיעה על העלות הכוללת.
- פיצ'רים ותכונות מיוחדות: שילוב של פונקציות נוספות מוסיף למכשיר ומשפיע על ערך השוק שלו.
- מנגנון שמירת שבת: מכשיר מאושר לשבת משפיע על המחיר, בשלב זה החברה אינה משווקת מכשיר מאושר לשבת.
- אסתטיקה עיצובית: העיצוב, הידידותיות למשתמשים, והחשיבה הארגונומית משפיעים על המחיר.
- מבצעים: כדאי לבדוק מבצעים עדכניים לקבלת התמורה המלאה עבור ההשקעה.
מחירי ברי המים משתנים בהתאם לסוג בר המים והמסלול שנבחר. ניתן לבחור בין מסלולי שירות הכוללים שירות תיקונים והחלפת סנן למשך 12 חודשים, 24 חודשים ו-36 חודשים. מחיר השירות החודשי יורד במידה ותבחרו במסלול ארוך יותר, אך שימו לב כי מחיר המכשיר יתייקר עקב השירות והאחריות הנלווים.
הצטרפות לתמי 4 באמצעות מועדוני צרכנות
אם אתם משתייכים לאחד ממועדוני הצרכנות (חבר, הוט, שופרסל), לרוב תהיו זכאים למחירים והטבות הצטרפות נוספות. לבקשת הצטרפות וניצול ההטבות, יש להשלים פרטים באתר ולציין לנציג את שם המועדון.
החברה פועלת בשיתופי פעולה מול מועדוני הצרכנות ומעניקה להם הטבת הצטרפות שיכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.
דגמים ומכשירים:
tami4 primo
מאפיינים: מים קרים וחמים, סינון וטיהור, מגש מתקפל, מערכת MAZE ונורות UV.
ממדים: גובה 37 ס"מ, עומק 36 ס"מ, רוחב 31 ס"מ, משקל 14 ק"ג.
צבעים: אדום, שמנת, כחול, לבן שלג, ירוק, אפור מטאלי, שחור כהה ושמפניה.
tami4 Family
מאפיינים: מים קרים וחמים, סינון וטיהור, מערכת MAZE ונורות UV.
ממדים: גובה 35 ס"מ, עומק 36 ס"מ, רוחב 31 ס"מ, משקל 14 ק"ג.
צבעים: שמנת, כחול, לבן, ירוק, אפור מטאלי, שחור כהה ושמפניה.
tami4bubbleX
מאפיינים: מים קרים וחמים, סינון וטיהור, מכלי הגזה CO2, 3 רמות הגזה.
ממדים: גובה 36.3 ס"מ, עומק 43.3 ס"מ, רוחב 31.8 ס"מ, משקל 16 ק"ג.
צבעים: לבן, כסוף, שחור, בורדו ושמנת.
לסקירת בר המים באבל פלוס לחצו כאן
tami4edge
מאפיינים: מים קרים, פושרים וחמים, מערכת חכמה לשליטה מרחוק, פאנל מתקדם, קולט טיפות.
ממדים: גובה 36 ס"מ, עומק 36 ס"מ, רוחב 27 ס"מ.
צבעים: שמנת, אדום, שחור, לבן.
tami4edge plus
מאפיינים: מים קרים, פושרים וחמים, מערכת חכמה לשליטה מרחוק, פאנל מתקדם עם מסך רחב, קולט טיפות עם חיישן חכם.
ממדים: גובה 36 ס"מ, עומק 36 ס"מ, רוחב 27 ס"מ.
צבעים: אבן, אדום, שחור, לבן, כחול כהה.
לסקירת בר המים אדג' פלוס לחצו כאן
האם תמי 4 מציעה ברי מים עם סודה?
בהחלט! הכירו את סדרת tami4bubbleX – סדרת ברי המים הפופולרית של תמי 4 עם לחצני מזיגת סודה.
ברי המים של תמי 4 מסדרת bubbleX כוללים מגוון אופציות מזיגה: סודה, מים קרים, מים פושרים, ומים חמים.
המכשירים כוללים 3 רמות הגזה שונות:
- חזקה.
- בינונית.
- עדינה.
כלל מכשירי bubbleX של תמי 4 מגיעים עם ארבעה מיכלי הגזת סודה (CO2), שאותם ניתן להחליף באופן עצמאי בעת הצורך.
כל אחד ממיכלי ההגזה מספיק ל- 86-159 כוסות סודה – בהתאם לרמת ההגזה הנבחרת.
האם לתמי 4 יש בר מים כשר לשבת?
נכון להיום, תמי 4 אינה מציעה בר מים כשר לשבת.
ברי המים של תמי 4 אינם כוללים מצב שבת או הכשר לשימוש בשבת, ואינם מתאימים לשימוש לשבת במים הקרים.
מחפשים בר מים שומר שבת? בקרו בעמוד השוואת ברי מים לצפייה ולהשוואת מחירים בין מגוון ברי מים שומרי שבת.
חלפים לברי המים של תמי 4 – כל מה שכדאי לדעת
ברי המים של תמי 4 מגיעים עם 2 סוגי חלפים: מסננים, ונורות UV.
כמות הנורות והסננים הכלולות תלויות במסלול האחריות הנבחר:
- מסלולים עם 4 שנות אחריות יכללו 4 נורות UV ו-8 סננים.
- מסלולים עם 3 שנות אחריות יכללו 3 נורות UV ו-6 סננים.
- מסלולים עם שנתיים אחריות יכללו 2 נורות UV ו-4 סננים.
החלפת מסנן בברי מים תמי 4: מה חשוב לדעת?
החלפת מסנן בברי תמי 4 היא פעולה פשוטה וקצרה שניתן לבצע עצמאית אחת לחצי שנה.
תהליך ההחלפה עצמו תלוי בדגם, ומשתנה בין מכשיר אחד לשני – פרטים נוספים וסרטוני הדרכה
ניתן לראות באתר תמי 4, או להיעזר בשירות הלקוחות של החברה.
נורת UV תמי 4: מה חשוב לדעת?
החלפת נורת UV במכשירי תמי 4 היא פעולה קצרה ופשוטה שניתן לבצע עצמאית אחת לשנה.
הסברים וסרטוני הדרכה אודות החלפת מנורת UV ניתן לראות באתר החברה, או במידת הצורך
להיעזר בשירות הלקוחות של החברה.
עובדת בונוס קטנה מאיתנו על חלפים לתמי 4: לברי המים מהסדרות +tami4edge ו- tami4edge קיימת אפליקציה ייעודית, שדרכה ניתן לבצע מעקב אחר מועדי הזמנת והחלפת הסננים והנורות!
לאחר התקנת בר מים מסדרות אלו, יחכה לכם באפליקציה מידע אודות מועדי ההחלפה הקרובים של החלפים:
שירות לקוחות מתקדם
שירות הלקוחות של תמי 4 ידוע באיכותו ובזמינותו הגבוהה. החברה מספקת מענה מקצועי ומהיר לכל פנייה, כולל תמיכה טכנית, תיקונים והחלפת חלקים במידת הצורך.
לקוחות יכולים לפנות לשירות הלקוחות בטלפון, במייל או דרך האתר הרשמי, ולקבל סיוע במגוון נושאים כמו תקלות טכניות, שאלות על שימוש ותחזוקה, ועדכונים על מבצעים ושדרוגים.
בנוסף, החברה מציעה שירותי תחזוקה שוטפת, הכוללים החלפת מסננים ובדיקות תקופתיות, על מנת להבטיח את איכות המים והביצועים של המכשירים. לקוחות יכולים גם ליהנות מתמיכה מרחוק באמצעות אפליקציות חכמות, המאפשרות שליטה ובקרה על המכשיר מכל מקום ובכל זמן.
דרכי התקשרות:
שירות לקוחות: חייגו 6944*
דרכי התקשרות דיגיטליות נוספות: למעבר לאתר האינטרנט לחצו כאן
שאלות ותשובות בנושא תמי 4 שטראוס מים: לחצו כאן
לסיכום
תמי 4 הינה חברת ברי המים המובילה, המתקדמת והחדשנית בישראל. לקוחות החברה נהנים ממגוון רחב של מכשירים וטכנולוגיה מתקדמת המשפרת את חוויית ואיכות המים אותם תצרכו ביום יום.
אין ספק כי תמי 4 מספקת שירות לקוחות ותמיכה טכנית ברמה גבוה מאוד, כי אך אחד לא אוהב להמתין לטכנאי שבועות ולהישאר ללא מים קרים זמינים.