שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה – יצרנית חשמל מאנרגיה מתחדשת, וספקית חשמל חדשה בישראל
שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה היא אחת מחברות הבת של חברת שיכון ובינוי – קבוצת הנדל"ן והתשתיות הוותיקה אשר קיימת משנת 1924.
החברה היא זרוע האנרגיה של קבוצת החברות, והיא מתמחה בהקמה והפעלה של מתקנים לייצור חשמל, שפעילותם מתבססת על אנרגיות מתחדשות.
החברה עוסקת בייצור חשמל מבוסס על אנרגיה סולארית, מפעילה מספר מתקני ייצור חשמל, ובין היתר גם עוסקת בהקמתן של תחנות כוח לייצור חשמל על בסיס אנרגיה סולארית ועל בסיס גז טבעי בארץ ובעולם.
בימים אלו שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה מתחילה לפעול בתור חברת חשמל חדשה, ולספק שירותי חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים – זאת בעקבות רפורמת החשמל שיצאה לפועל בשנת 2018, ומאפשרת לחברות חשמל נוספות להצטרף למשק החשמל ולספק שירותי חשמל ללקוחות.
מה היתרונות של שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה?
מאחר ושיכון ובינוי חשמל ואנרגיה מייצרת חשמל המבוסס על מקורות טבעיים (אנרגיה סולארית וגז טבעי) – היתרון הגדול שלה הוא בכך שהיא מספקת חשמל נקי, ידידותי לסביבה, וזול יותר.
כמה עולה החשמל של שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה?
שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה טרם החלה לשווק חשמל באופן רשמי, כך שנכון לעכשיו אין מידע אודות עלויות החשמל שלה.
לעת עתה ועד אשר החברה תחל לפעול באופן רשמי, תוכלו להיכנס לעמוד השוואת מחירי חשמל, ולהתרשם מעלויות החשמל של חברות שכבר החלו לפעול באופן רשמי.
מי יכול לעבור לשירותיה של שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה?
במסגרת רפורמת החשמל אשר הזכרנו לעיל – לכל צרכן חשמל בישראל (פרטי ועסקי) ניתנת האפשרות לעבור לכל אחת מחברות החשמל, כך שכולם יכולים לעבור לשירותיה של החבה.
ניתן להצטרף לשירות באמצעות מונה חשמל חכם, או מונה חשמל רגיל.
כדי לבדוק אם בביתכם מותקן מונה חשמל חכם – תוכלו לבצע בדיקת מונה חשמל חכם אצלנו כאן באתר.
האם ההצטרפות לשירות כרוך בתשלום?
ההצטרפות לשירות אינה כרוכה בתשלום. יחד עם זאת – במידה ותהיו מעוניינים להתקין מונה חשמל חכם בביתכם, שירות זה יהיה כרוך בעלות של 265 ₪.
איך נוכל להצטרך לשירות של שיכון ובינוי חשמל ואנרגיה?
כל שיהיה עליכם לעשות כדי להצטרך לשירות הוא:
- לבחור את אחד ממסלולי החשמל של החברה
- להשאיר פרטים דרך טופס יצירת הקשר כאן בעמוד זה.
לאחר מכן נציג החברה יצור עמכם קשר, וינייד את חשבון החשמל שלכם אל שיכון ובינוי.
כל תהליך הניוד יבוצע מרחוק, ללא צורך בביקור טכנאי.
האם נוכל לבטל את השירות במידת הצורך?
במידת הצורך – כמובן שניתן יהיה לבטל את השירות בכל עת, כמו לאחר ביצוע כל עסקה או הצטרפות לכל ספק שירות.
ביטול השירות ייעשה מול שירות הלקוחות של החברה, אשר ידאגו לבטל את השירות ולנייד את חשבון החשמל שלכם חזרה אל חברת החשמל.
הביטול עצמו והשיוך המחודש לחברת החשמל ייכנס לפועל ב-1 לחודש שלאחר הביטול.
לאחר המעבר לשירות – האם החברה צפויה לטפל גם בהפסקות חשמל ותקלות?
החברה אחראית על אספקת החשמל והחיוב על השירות בלבד – חברת החשמל היא האחראית הבלעדית על ההולכה והתשתיות, ולכן היא הגורם היחיד שיכול לטפל בתקלות או הפסקות חשמל.
בכל מקרה של הפסקת חשמל או תקלות לאחר המעבר יהיה עליכם לדווח למוקד 103 של חברת החשמל, אשר זמין 24 שעות ביממה.