תייקום חשמל ותקשורת – ספקית חשמל חדשה ומומחית לתקשורת, מתח נמוך ומערכות חשמל
תייקום חשמל ותקשורת הוקמה בשנת 1995 ןמתמחה בפתרונות תקשורת וחשמל.
בין מגוון פעילויות החברה – מתמחה בעבודות אופטיקה, הקמת תשתיות (לרבות תשתיות סיבים אופטיים), הקמת תשתיות חשמל, ארונות תקשורת, ועוד.
בימים אלו תייקום תקשורת מצטרפת למהפכת החשמל בתור ספקית חשמל חדשה בישראל לצד מגוון חברות שכבר הצטרפו למהפכה, כגון סלקום חשמל, אמישראגז חשמל, פזגז חשמל, ועוד.
החברה עובדת מול לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ובין לקוחותיה נמנות מספר חברות תקשורת מהגדולות בארץ – כגון פרטנר, הוט, ועוד.
מהם היתרונות של תייקום תקשורת?
בתור חברה מאוד וותיקה ומנוסה בתחום החשמל והתקשורת, לתייקום תקשורת יש מספר יתרונות:
- מקצועיות – ליווי הלקוחות החל מיומם הראשון
- וותק – קרוב ל- 30 שנות ניסיון
- שירות – מערך שירות גדול, יציב ומקצועי אשר זמין ללקוחותיו בעל עת, ולכל צורך.
בכל הנוגע לתחום החשמל, החברה בעלת ניסיון רב בהוצאה לפועל של מגוון פרויקטים (לרבות תכנון, ביצוע ותחזוקה של תשתיות והקמת ארונות תקשורת) – כך שהצטרפות לשירותי החשמל של החברה יעניקו לכם תחושה של ביטחון שמדובר בספק שמכיר את התחום, ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר.
מהם מחירי החשמל של תייקום תקשורת?
נכון להיום תייקום תקשורת טרם החלה לשווק שירותי חשמל באופן רשמי, כך שהיא טרם השיקה תכניות עם מחירי חשמל.
בהמשך תייקום צפויה להיכנס לתחום ולהשיק תכניות חשמל רשמיות, וכל צרכן אשר בביתו מותקן מונה חשמל חכם יוכל לעבור לחברה וליהנות משירותי החשמל המוזלים שלה.
במידה ואתם מתעניינים במעבר לחברת חשמל פעילה – תוכלו לבקר בעמוד השוואת מחירי חשמל ולהתרשם מחבילות החשמל של החברות שכבר החלו לפעול בארץ.
מהו מונה חשמל חכם?
מונה חשמל חכם הוא מונה חשמלי מהסוג המתקדם יותר, בעל יכולת פעילות דו כיוונית – מונה החשמל החכם מעבד את נתוני הצריכה שלכם, ובו-זמנית משדר אותם אל חברות החשמל, כאשר שידור הנתונים נעשה אחת לרבע שעה.
מונה החשמל החכם מאפשר לחברות החשמל להבין את מידת צריכת החשמל הביתית בצורה טובה יותר, ובכך להציע לצרכנים את חבילות החשמל המתאימות להם ביותר.
מסיבות אלו, מוני החשמל החכמים נחשבים כחלק בלתי נפרד מהמעבר לחברות החשמל החדשות (ובניהן כמובן גם תייקום תקשורת).
המונים הרגילים (מונים אנלוגיים) לא יתאימו ע"מ להצטרף לשירות, שכן אין להם את היכולת לשדר את צריכת החשמל באופן ישיר אל חברות החשמל.
איך ניתן לבדוק אם קיים בכתובת שלנו מונה חשמל חכם?
כדי לבדוק האם בכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם – תוכלו לבצע בדיקה מהירה אונליין כאן באתר, באמצעות הכלי הבלעדי שלנו לאיתור מונה חשמל חכם לפי כתובת.
כמו כן – תוכלו גם לבצע בדיקה דרך אתר חברת החשמל באמצעות הצ'אט הווירטואלי, אשר מסייע לאתר מוני חשמל חכמים בשתי דרכים:
- בהזנת פרטי הזדהות בצ'אט
- בהורדת קובץ עם כלל הכתובות בהן מותקנים מוני חשמל חכמים.
החל מה-25.7.24 כבר אין צורך במונה חשמל חכם ע"מ להצטרף לחברות החשמל, וניתן להצטרף גם באמצעות מונה בסיסי.
יחד עם זאת – לקוחות שבכל זאת יהיו מעוניינים במונה חשמל בביתם יוכלו להזמין מונה זה דרך חברת החשמל, לפי ההנחיות בפסקה הבאה.
איך מתקינים מונה חשמל חכם?
לקוחות אשר מעוניינים לעבור לשירותי חברת תייקום תקשורת אך בביתם לא מותקן מונה חשמל חכם יוכלו לבצע אחת מבין שתי האופציות:
- להמתין עד שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם בכתובתם (בהתאם לתוכנית פריסת מוני החשמל החכמים של חברת החשמל)
- להזמין התקנה של מונה חשמל (בתשלום) דרך חברת החשמל.
לקוחות אשר מעוניינים להזמין התקנה של מונה חשמל חכם יידרשו לשלם 274 ₪ (כולל מע"מ) עבור השירות.
ניתן לפנות אל חברת החשמל בכמה דרכים:
- בווצאפ במספר 055-7000103
- בשיחה למוקד 103
- ב-SMS למספר 055-7000103
- בשליחת טופס פנייה אונליין דרך אתר חברת החשמל.
איך ניתן יהיה לעבור אל חברת תייקום תקשורת בהמשך?
לאחר שחברת תייקום תקשורת תשיק את תוכניות מחירי החשמל שלה – תוכלו לעבור לשירותי החברה בתהליך פשוט, שיידרוש מכם בעיקר לוודא שבכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם, ולהשאיר פרטים לנציגי החברה כאן באתר.
החיבור לשירות יעשה מול נציגי החברה מרחוק, וללא צורך בהגעה של טכנאי.
לאחר המעבר לשירות – איך נוכל לדעת כמה חסכנו בהוצאות החשמל?
המידע על מידת החיסכון בעלויות ובצריכת החשמל שלכם יופיע בחשבונות החשמל, אשר תתחילו לקבל מחברת תייקום תקשורת לאחר המעבר לשירותיה.
האם תהיה גם אפשרות לבטל את השירות?
במידת הצורך ניתן יהיה לבטל את השירות – ממש כמו בכל עסקה או הצטרפות לכל חברה אחרת.
לשם כך יהיה עליכם לפנות לשירות של חברת תייקום תקשורת, אשר יבטלו את השירות וישייכו אתכם חזרה לחברת החשמל.
השיוך החוזר אל חברת החשמל ייכנס לתוקפו ב-1 לחודש שלאחר הגשת הבקשה לביטול השירות.
למי פונים במקרים של תקלות או הפסקות חשמל?
חברת החשמל עדיין נשארת האחראית הבלעדית על תיקון תקלות והפסקות חשמל, כך שלכל בעיה טכנית או הפסקת חשמל יהיה עליכם לפנות אל מוקד 103 של חברת החשמל.