fbpx
תזכורות תזכורת

אסקו חשמל – תעריפים, מחירים, חבילות ומבצעים

אסקו ישראל

אסקו חשמל – מומחית לפתרונות חיסכון באנרגיה, וחברת חשמל חדשה בישראל

אסקו חשמל היא חברה המספקת פתרונות להפחתה בהוצאות אנרגיה, אשר הוקמה בשנת 2006.

לאורך שנות פעילותה, החברה הוציאה לפועל מעל ל-1,000 פרויקטים שמטרתם להפחית את צריכת אנרגיה, ובמגוון מוסדות ומתקנים ברחבי הארץ – מפעלים, עיריות, אוניברסיטאות, מרכזי מסחר, ועוד.

בין היתר, החברה מתמחה בייעול מערכות מיזוג, משאבות, תאורה חכמה, ועוד – ופועלת להקמת מרכזי אנרגיה פרטיים, ואספקת חשמל למתח גבוהה.

בעקבות יציאתה לפועל של רפורמת החשמל – בימים אלו אסקו עושה את צעדיה הראשונים בתחום אספקת החשמל, ומתחילה לפעול בתור חברת חשמל חדשה.

 

מהם יתרונותיה של אסקו?

לאסקו יש מספר יתרונות בתור ספקית חשמל חדשה:

  • ניסיון: החברה מתמחה בחלוקה ואספקה של חשמל מזה שנים רבות – כך שהצטרפות לשירות החשמל שלה מבטיח קבלת שירות מספק וותיק ומנוסה בתחום החשמל
  • תרומה לסביבה: החברה מפעילה שירותים ע"ב אנרגיה סולארית – כך שהחשמל שלה נקי וידידותי לסביבה
  • חיסכון בעלויות החשמל: בתור ספקית חשמל חדשה, אסקו מספקת תעריפי חשמל זולים יותר (בהשוואה לתעריפים של חברת החשמל).
    ובמילים אחרות – הצטרפות לשירותי החשמל של אסקו יבטיחו לכם קבלת שירות מספק חשמל מנוסה, ואספקה של חשמל זול יותר וידידותי לסביבה.

 

אילו תעריפי חשמל מציעה אסקו?

נכון להיום אסקו טרם החלה לשווק חשמל באופן רשמי, ולכן כרגע אין לה עדיין תוכניות תעריפי חשמל רשמיות.

בינתיים עד שאסקו תחל לפעול ותשיק תוכניות תעריפי חשמל – תוכלו להיכנס לעמוד השוואת מחירי חשמל, ולהתרשם מתוכניות תעריפי חשמל של חברות שכבר החלו לפעול באופן רשמי.

 

האם כל אחד יכול לעבור לאסקו חשמל ולקבל ממנה שירותי חשמל?

בהחלט – כל צרכן חשמל בין אם פרטי או עסקי יכול לעבור לאסקו ולקבל ממנה שירותי חשמל, ובתנאי שבביתו מותקן מונה חשמל חכם אשר נדרש לצורך קבלת השירות.

מונה החשמל החכם הוא מונה חדשני ויעיל, אשר משמש לאגירת נתוני צריכה ושידור הנתונים לחברות החשמל בעת ובעונה אחת.

בדרך זו חברות חשמל יכולות לבצע מעקב ולנהל את צריכת החשמל הביתית שלכם מרחוק, ואף לזהות ולפתור תקלות מרחוק – ללא צורך בהזמנת טכנאי.

 

איך נוכל לדעת אם יש לנו מונה חשמל חכם?

תוכלו לבדוק האם בביתכם מותקן מונה חשמל חכם ב-3 דרכים:

  1. כאן באתר דרך הכלי בדיקת מונה חשמל חכם לפי כתובת
  2. דרך חשבונית החשמל: במידה ו-"סוג הקריאה" בחשבונית היא "מרחוק", סימן שבביתכם מותקן מונה חשמל חכם.
  3. ביצירת קשר לבירור עם מוקד 103 של חברת החשמל
  4. בבדיקה אונליין באתר חברת החשמל: ניתן להשתמש בשירות הנציג הווירטואלי ע"מ לאתר מונה חכם.
    השירות הנ"ל מאפשר לכם לבצע בדיקה בשתי דרכים – בהורדת קובץ עם כתובות ברחבי הארץ בהם מותקנים מוני חשמל חכמים, או בהזדהות באמצעות פרטים אישיים.

מה עושים אנחנו רוצים לעבור לאסקו, אבל אין לנו מונה חשמל חכם?

אם אתם מעוניינים לעבור לשירותי החשמל של אסקו אבל בביתכם לא מותקן מונה חשמל חכם – תוכלו ליצור קשר עם חברת החשמל, ולהזמין התקנה של מונה חשמל חכם בתשלום.

עלות ההתקנה היא 274 ₪, וחברת החשמל מתחייבת להגיע להתקין את המונה תוך עד 120 ימים מיום הפנייה אליהם.

במידה ולא תרצו להתקין מונה חכם בתשלום – תוכלו פשוט להמתין שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם באזור שלכם, ללא עלות.

חברת החשמל נמצאת בעיצומו של פרויקט פריסה של כמיליון מוני חשמל חכמים ברחבי הארץ.

ההתקנה נעשית לפי תכנית שנתית לפריסת מונים חכמים, אך קחו בחשבון שההמתנה להתקנה עלולה להיערך לא מעט זמן – שכן מדובר בפרויקט שנמשך מספר שנים וצפוי להסתיים בשנת 2028.

 

איך עוברים אל השירות של אסקו?

אסקו כאמור טרם החלה לשווק חשמל באופן רשמי, אך היא צפויה להתחיל לפעול בעתיד הקרוב.

לאחר שאסקו  תחל לפעול תוכלו להצטרף לשירותיה בתהליך קצר ופשוט, שאפילו לא יצריך ביקור טכנאי. כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא:

  • לוודא שבביתכם מותקן מונה חשמל חכם
  • לבחור את אחד ממסלולי החשמל, אותם החברה תשיק בהמשך
  • להשאיר פרטים דרך טופס יצירת הקשר בעמוד זה, ואחד מנציגי החברה ייצור עמכם קשר כדי לחבר אתכם לשירות.

אחרי שנעבור לשירות החשמל של אסקו – איך נוכל לראות כמה חסכנו?

אחרי המעבר לשירותי החשמל של אסקו, תחלו לקבל חשבונות חשמל חודשיים מהחברה.

בחשבונות החשמל תוכלו לראות מהו היקף ההנחה שאתם מקבלים על תעריפי הצריכה (בהתאם למסלול החשמל שתבחרו בעת ההצטרפות לשירות), וכן מידע על הזדמנויות נוספות לחיסכון בצריכת החשמל ובעלויות החשמל.

 

האם גם דיירים שמתגוררים בנכס מושכר יכולים להצטרף לשירות?

אכן – גם דיירים אשר מתגוררים בנכס מושכר יכולים להצטרף לשירות, שכן לא נדרש להיות בעלי הנכס כדי להצטרף אליו.

יחד עם זאת – במידה ויידרש להתקין מונה חכם חשמל בכתובתכם, יהיה עליכם לאשר את ההתקנה מול בעל הנכס.

 

האם אסקו תטפל גם במקרים של הפסקות חשמל ותקלות?

אסקו בדיוק כמו שאר חברות החשמל החדשות אחראית על אספקת החשמל בלבד, ועל חיובים על השירות.

חברת החשמל עדיין נשארת הגורם האחראי על טיפול בהפסקות חשמל ותקלות, כך שבמקרים כאלו עדיין תצטרכו לדווח אליה למוקד 103.

 

אם הצטרפנו לשירות והחלטנו לבטל, האם זה אפשרי?

כמובן. ניתן לבטל את השירות בכל עת, שכן ההצטרפות לשירותיה של אסקו אינה מותנית בהתחייבות לתקפות זמן מסוימת.

הביטול ייעשה מול שירות הלקוחות של החברה, ולאחר מכן חשבון החשמל שלכם ישויך מחדש אל חברת החשמל.

הביטול והשיוך המחודש לחברת החשמל יבוצע בפועל ב-1 לחודש שלאחר הביטול.

חברות חשמל נוספות להשוואה

סלקום אנרג'י חשמל
סלקום חשמל
אלקטרה פאוור סופר גז חשמל
אלקטרה פאוור (סופרגז חשמל)
פזגז חשמל
פזגז חשמל
אמישראגז חשמל
אמישראגז חשמל
הוט חשמל energy
הוט אנרג'י חשמל
בזק חשמל אנרג'י
בזק אנרג'י חשמל
פרטנר פאוור
פרטנר חשמל

תחומים נוספים להשוואה

סלולר

טלוויזיה וטריפל

ספק ותשתית אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

טלפון קווי

קווי טלפון

ברי מים

ברי מים

אסקו ישראל היא חברה אשר מתמחה בייצור אנרגיה מתחדשת – כך שהייחודיות שלה היא יצירת חשמל נקי, שאינו פוגע בסביבה.

בנוסף – החשמל שלה גם צפוי להיות זול יותר במספר אחוזים מהחשמל אותו מספקת חברת החשמל כיום.

אסקו ישראל טרם החלה לספק חשמל באופן רשמי, לכן גם טרם חשפה תוכניות תעריפי חשמל רשמיות.

כלל צרכני החשמל בארץ יכולים לעבור לשירותי החשמל של אסקו ישראל (לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד), ובתנאי שבביתם מותקן מונה חשמל חכם.

לאחר ההצטרפות לשירותי החשמל של אסקו ישראל תחלו לקבל חשבוניות חשמל מהחברה.

בחשבוניות החשמל יופיע כל המידע על מידת הצריכה האישית והחיסכון שלכם בהוצאות החשמל החודשיות.

כתבות שאולי יעניינו אותך
בדקו אם יש לכם מונה חשמל חכם
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת