רפק אנרגיה – חברת אנרגיה וספקית חשמל חדשה בישראל
הכירו את רפק חשמל ואנרגיה – חברת לייצור אנרגיה ואספקת חשמל, אשר בימים אלו מצטרפת למספר חברות חשמל חדשות (כדוגמת פרטנר חשמל, אמישראגז חשמל ועוד) ומתחילה לתפקד בתור ספקית חשמל ביתי.
אספקת החשמל של רפק מהווה כ-15% משוק החשמל הפרטי בארץ, ובין היתר היא מפעילה 5 תחנות כוח, אשר פועלות ע"ב גז טבעי:
- תחנת רפק אלון תבור
- תחנת רפק רמת גבריאל
- רפק MRC אלון תבור
- רפק שורק
- רפק אשקלון.
מהם מחירי החשמל של רפק חשמל ואנרגיה?
עד לשלב זה – רפק חשמל ואנרגיה טרם החלה למכור חשמל באופן רשמי, ולכן טרם חשפה את מחירי החשמל שלה.
האם כלל צרכני החשמל יוכלו להצטרף לשירות?
כל צרכני החשמל יוכלו לעבור מחברת החשמל אל רפק חשמל ואנרגיה – בין אם קיים ברשותם מונה חשמל חכם או מונה חשמל בסיסי.
מהו מונה חשמל חכם?
מונה חשמל חכם הוא מונה חשמלי מתקדם במיוחד, בעל יכולת לקריאת נתוני צריכה מרחוק ושידורם אל חברות החשמל באופן ישיר.
במידה ואתם לא בטוחים האם קיים בכתובתכם מונה חשמל חכם – תוכלו לבצע בדיקה מהירה כאן באתר באמצעות הכלי לאיתור מונה חשמל חכם לפי כתובת.
תוכלו גם לבצע בדיקה פשוטה וזריזה דרך הצ'אט באתר חברת החשמל. הצ'אט מאפשר לבצע 2 סוגי בדיקות:
- באמצעות הזנת מספר מונה (נתון אשר מופיע בחשבונית החשמל החודשית שלכם)
- בהורדת קובץ עם כל הכתובות ברחבי הארץ בהן מותקן מונה חכם, וחיפוש של כתובתכם בקובץ.
איך מזמינים מונה חשמל חכם?
במידה ותהיו מעוניינים להתקין בביתכם מונה חכם, תוכלו לפעול באחת משתי הדרכים הבאות:
- להמתין שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם בכתובת שלכם: בשנים הקרובות חברת החשמל צפויה לפרוס מעל למיליון מוני חשמל חכמים ברחבי הארץ, כך שתוכלו פשוט להמתין להתקנת מונה חשמל חכם בכתובתכם. יחד עם זאת – פריסת המונים צפויה להימשך מספר שנים ולהסתיים בשנת 2028, כך שייתכן ותצטרכו להמתין לא מעט זמן עד שחברת החשמל תגיע אל הכתובת שלכם.
- להזמין התקנה של מונה חשמל חכם דרך חברת החשמל: במידה ולא תהיו מעוניינים להמתין עד שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם בכתובת שלכם – תוכלו לפנות אל חברת החשמל, ולהזמין התקנה של מונה חשמל חכם (שירות אשר כרוך בתשלום של 274 ₪, כולל מע"מ).
תוכלו לפנות אל חברת החשמל בכל אחת מהדרכים הבאות:
- בשליחת ווצאפ למספר: 055-7000103
- בשליחת SMS למספר: 055-7000103
- בצ'אט אונליין באתר חברת החשמל
- בשיחת טלפון למוקד 103 של חברת החשמל.
ולאחר שרפק חשמל ואנרגיה תתחיל לספק חשמל – איך נוכל לעבור אליה?
בהמשך, לאחר שהחברה תתחיל לפעול באופן רשמי ולספק שירותי חשמל – תוכלו להשאיר פרטים דרך טופס יצירת הקשר בעמוד זה, ואחד מנציגי החברה ייצור עמכם קשר ע"מ לצרף אתכם לשירות.
האם יהיה צורך בטכנאי עבור ההצטרפות לשירות?
ההצטרפות לשירות של רפק חשמל ואנרגיה נעשה כולו באופן דיגיטלי דרך החברה עצמה, כך שלא יהיה צורך בהגעת טכנאי.
האם תהיה אפשרות לבקש להפסיק את השירות במידת הצורך?
כמו בביצוע כל עסקה או בהצטרפות לכל ספק שירות – במידת הצורך, תהיה אפשרות לבטל את השירות בכל עת, ולעבור חזרה אל חברת החשמל.
בקשת הביטול תוגש לשירות הלקוחות של החברה, והמעבר החוזר לחברת החשמל יבוצע בפועל ב-1 לחודש – בחודש הראשון לאחר הגשת בקשת ביטול השירות.
למי פונים במקרים של תקלות או הפסקות חשמל לאחר המעבר לשירות?
חברת החשמל עדיין צפויה להישאר הגורם הבלעדי האחראי על התשתיות ועל תחזוקת החשמל, כך שהטיפול בהפסקות חשמל ותקלות עדין יישאר באחריותה.
לשם הדיווח על הפסקות חשמל או תקלות יש לפנות אל מוקד 103 של חברת החשמל, אשר פעיל 24/7.