אפקון חשמל ואנרגיה – מומחית פתרונות תחבורה חשמלית, וספקית חשמל חדשה בישראל
אפקון חשמל ואנרגיה היא אחת מחברות הבת של קבוצת אפקון אחזקות – חברת הבנייה והתשתיות הוותיקה אשר הוקמה בשנת 1945.
אפקון מתמחה באספקת פתרונות טעינה לרכבים פרטיים ומסחריים הפועלים ע"ב חשמל – החברה הפכה לשם דבר בתחום טעינת הרכבים החשמליים, וכיום היא מתפעלת מעל ל-800 עמדות טעינה חשמליות ברחבי הארץ.
לאחרונה החברה החלה את פעילותה כספקית חשמל חדשה בישראל – זאת בעקבות יציאתה לפועל של רפורמת החשמל.
החברה מתחילה את צעדיה הראשונים בתחום, ובקרוב תחל לספק חשמל ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים.
מהם היתרונות בהצטרפות לאפקון חשמל ואנרגיה?
ההצטרפות לאפקון תבטיח קבלת שירות מחברה אשר מתמחה בתחום החשמל, וכמובן – קבלת אספקת חשמל במחירים מוזלים.
מהם מחירי החשמל של אפקון חשמל ואנרגיה?
אפקון חשמל ואנרגיה טרם החלה לספק שירותי חשמל באופן רשמי – כך שהיא טרם חשפה מחירי חשמל.
בעתיד הקרוב החברה צפויה להתחיל לספק שירותי חשמל, והצפי הוא שמחירי החשמל שהיא תעניק יהיו זולים במספר אחוזים מהמחירים של חברת החשמל.
למידע על חברות חשמל שכן החלו כבר לשווק תוכניות מחירי חשמל רשמיות – תוכלו לבקר בעמוד השוואת מחירי חשמל.
האם כולם יכולים להצטרף לשירותיה של אפקון חשמל ואנרגיה, ללא יוצא מן הכלל?
כאשר אפקון תחל לשווק את שירותי החשמל שלה באופן רשמי – כולם יוכלו להצטרף לשירותי החשמל שלה, ובתנאי שבביתם מותקן מונה חשמל חכם.
מונה החשמל החכם מנטר את נתוני צריכת החשמל הביתית ומשדר אותה לאפקון חשמל ואנרגיה באופן רציף, וכך החברה יכולה לבצע בקרה מדויקת על אספקת החשמל לביתכם.
מסיבה זו – מונה החשמל החכם נחשב כחלק בלתי נפרד מהשירות, ורק לקוחות אשר בביתם מותקן מונה מסוג זה יוכלו להצטרף לשירותיה של חברת אפקון חשמל ואנרגיה.
תוכלו לברר האם בכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם אצלנו כאן באתר באמצעות הכלי לאיתור מונה חשמל חכם לפי כתובת
* החל מה-25.7.24 כבר אין חובת שימוש במונה חשמל חכם ע"מ להצטרף לחברות החשמל, וניתן להצטרף גם באמצעות מונה בסיסי. יחד עם זאת – לקוחות שבכל זאת יהיו מעוניינים במונה חשמל בביתם יוכלו להזמין מונה מסוג זה דרך חברת החשמל, לפי ההנחיות בפסקה הבאה.
איך מזמינים מונה חשמל חכם?
לקוחות שמעוניינים להצטרף לשירותיה של חברת אפקון חשמל ואנרגיה אך בביתם לא מותקן מונה חשמל חכם, יוכלו לעשות אחד מבין השניים:
- להמתין שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם בכתובתם (חברת החשמל צפויה להתקין מוני חשמל חכמים בכל רחבי הארץ עד שנת 2028)
- להזמין התקנה של מונה חשמל חכם (בתשלום).
חברת החשמל יצאה בפרויקט ענק של פריסת כמיליון מוני חשמל חכמים בכל רחבי הארץ, כאשר הפריסה נעשית לפי תכנית שנתית לפריסת מונים חכמים שנקבעה ע"י חברה החשמל.
מדובר בפרויקט ארוך ומתמשך, כך שחשוב לקחת בחשבון שעלול לעבור לא מעט זמן עד שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם בכתובתכם.
במידה ולא תהיו מעוניינים להמתין להגעה של חברת החשמל לכתובתכם – תוכלו להזמין דרך חברת החשמל התקנה של מונה חשמל חכם.
שירות הזמנת ההתקנה כרוך בעלות של 274 ₪, וחברת החשמל מתחייבת להתקין את המונה תוך 120 יום מיום הפנייה אליהם.
ניתן לפנות אל חברת החשמל בדרכים הבאות:
- בשליחת ווצאפ למספר: 055-7000103
- בשליחת SMS למספר: 055-7000103
- בצ'אט אונליין באתר חברת החשמל
- בשיחת טלפון למוקד 103 של חברת החשמל.
האם ההצטרפות לשירות של אפקון חשמל ואנרגיה תצריך ביקור טכנאי?
ההצטרפות לשירותיה של אפקון חשמל ואנרגיה לא תצריך ביקור טכנאי – כל תהליך העברת חשבון החשמל שלכם מחברת החשמל לשירותיה של החברה נעשה באופן ווירטואלי מרחוק.
איך נוכל להצטרך לשירות של אפקון חשמל ואנרגיה?
לאחר שאפקון תחל לספק שירותי חשמל, תוכלו להצטרף לשירותיה כאן דרכנו.
כל שיהיה עליכם לעשות הוא:
- לבחור את מסלול החשמל המתאים ביותר למידת הצריכה שלכם (המסלולים של החברה יושקו בהמשך)
- להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר כאן בעמוד זה.
לאחר מכן – נציג החברה ייצור עמכם קשר, יחבר אתכם אל מסלול החשמל המתאים ביותר למידת צריכת החשמל שלכם, ויחבר אתכם מרחוק אל השירות.
לאחר ההצטרפות לשירות – איך נוכל לדעת כמה חסכנו מהוצאות החשמל?
לאחר ההצטרפות לשירות, תחלו לקבל חשבוניות חשמל מאפקון.
חשבון החשמל צפוי לשקף את מידת החיסכון החודשית שלכם, ולהציג מידע על ההנחות שתקבלו בהתאם למסלול החשמל אליו תצטרפו.
המידע בחשבון החשמל יוכל ללמד אתכם מהי מידת הצריכה החודשית שלכם, ויסייע לכם לתכנן את צריכת החשמל שלכם בצורה חכמה וחסכונית יותר.
האם גם לקוחות אשר מתגוררים בנכס מושכר יכולים להצטרף לשירותיה של החברה?
גם לקוחות אשר מתגוררים בנכס מושכר יכולים להצטרף לשירותי החשמל המוזלים – שכן לא נדרש להיות בעלי נכס ע"מ להצטרף לשירות.
יחד עם זאת – במידה ותהיו מעוניינים בהתקנת מונה חשמל חכם בנכס, תצטרכו לאשר את ההתקנה מול בעל הנכס.
במידת הצורך – האם תהיה אפשרות להפסיק את השירות?
אכן, במידה ותהיו מעוניינים – תוכלו להפסיק את השירות בכל עת.
ביטול השירות ייעשה מול שירות הלקוחות של החברה, שידאגו לבטל את השירות ולשייך אתכם בחזרה לחברת החשמל.
הביטול והשיוך החוזר אל חברת החשמל יבוצע ב-1 לחודש שלאחר הגשת בקשת הביטול.
האם החברה תטפל גם בהפסקות חשמל ובתקלות?
אפקון חשמל ואנרגיה, בדיוק כמו שאר ספקיות החשמל החדשות – אחראית על אספקת החשמל והחיוב על השירות בלבד.
כיוצא מכך – חברת החשמל עדיין נשארת האחראית הבלעדית על כל נושא ההולכה, וכן על טיפול בתקלות והפסקות חשמל.
לכן, בכל מקרה של הפסקת חשמל או תקלה לאחר ההצטרפות לשירותיה של אפקון חשמל ואנרגיה, יהיה עליכם לדווח למוקד 103 של חברת החשמל, אשר זמין 24 שעות ביממה.