לקוחות פרטנר- סלולר, אינטרנט וטלפון קווי? ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לקבלת שירות לקוחות
שירות לקוחות
חייגו מהנייד 054* שיחת חינם או 1-800-800-054 שיחת חינם
שעות פעילות: א'-ה': 18:00 – 08:00, ו': 13:00 – 08:00
המוקד נותן מענה בנושאים: תכניות, חשבוניות ולעדכון פרטים. במקרה אובדן או גניבה המוקד פעיל 24 שעות ביממה
מוקד תמיכה טכנית
חייגו מהנייד 054* או 1-800-800-054
שעות פעילות: א'-ה': 18:00 – 08:00, ו': 13:00 – 08:00
המוקד נותן מענה בנושאים: רשת, מודמים, טלפון קווי, תפעול ותקלות מכשירים. במקרי תקלות בקבלה והוצאת שיחות: המוקד פעיל 24 שעות ביממה
מוקד בינלאומי
חייגו מהנייד 333* או 1-800-800-054
למתקשרים מחו"ל: חייגו 972-74-7054033
שעות פעילות: 24 שעות ביממה
מרכז שירות פיננסי
חייגו מהנייד 222* או 074-7054022
שעות פעילות: א'-ה': 17:00 – 08:30, ו': 13:00 – 08:30
מוקד Data
שירות ניתן באמצעות הצ'אט- למעבר לנציג צ'אט לחצו כאן
שעות פעילות: א'-ה': 17:00 – 08:30, ו' וערבי חג: 12:00 – 08:30
שירות ב-SMS
ניתן לשלוח SMS למספר 540 ונציג ישיב ב- SMS.
השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00
וביום ו' וערבי חג בין השעות 08:30-12:00
השירות נותן מענה בנושאים: אובדן / גניבה, פרטנר בינלאומי ומידע כללי. בנושא תמיכה טכנית באינטרנט וטלפון ביתי יש לפנות ל- 054*
שירות בצ'אט
למעבר לנציג צ'אט לחצו כאן
מרכזי שירות- רשימת סניפים
לצפייה בנקודות השירות לחצו כאן
פנייה לנציב תלונות
לפנייה לנציב תלונות באמצעות טופס מקוון לחצו כאן
פנייה בדואר
כתובת למשלוח דואר: חברת פרטנר תקשורת בע"מ.
רחוב העמל 8, פארק תעשיות אפק. ת"ד 435 ראש העין 48103
פנייה בפקס
פניות בכתב בנושאים שונים: 074-7077858.
פניות בנושאי אינטרנט וטלפון קווי: 074-7392320
פנייה במייל
פניות בנושא סלולר – partner.Email@service.partner.co.il
פניות בנושא אינטרנט ותקשורת קווית –contact@service.partner.co.il
פניות בנושא טלוויזיה – Partner-tv.Email@service.partner.co.il
מוקד עסקים
חייגו 555* או 072-200-1000 או 1800-054-072
או פנייה במייל: בנושא סלולר – partner.Email@service.partner.co.il
בנושא אינטרנט ותקשורת קווית – Pniyot_hatzibor_iski@service.partner.co.il