fbpx
תזכורות תזכורת

ככה תפתרו תקלות בטלוויזיה לפני שתקראו לטכנאי

שוב תקלה בטלוויזיה? הנה הפתרונות

כל מי שיש לו טלוויזיה יודע את היתרון הגדול שיש במכשיר הגדול שבסלון הבית: החזרה הביתה לאחר יום עבודה עמוס, הצורך להתאוורר ולהעביר את הזמן עד השינה בבידור או בסדרה טובה לצד ארוחת הערב.

בתקופת הקורונה, חשיבות הטלוויזיה גדולה פי כמה: הילדים שבזמן הסגר מחפשים תעסוקה ללא הרף, הצורך "לברוח" קצת מהבית בלי לצאת ממנו, והזמן שכולנו צריכים לקצת כיף גם בשביל עצמנו אחרי יום עמוס במיוחד.

בזמנים כאלו, מובן שהמסך הוא המציל הרשמי של משפחות רבות בתקופת הקורונה.

חברות הלוויין והערוצים המסחריים כבר הבינו את זה: הפקות מקור שעלו ברייטינג גבוה במיוחד, קאמבקים של סדרות נושנות, תוכניות אירוח שעלו לכותרות ותוכניות ריאליטי שהתרבו כפטריות אחרי הגשם.

ההבנה שעומדת בבסיס ההצלחות האלו היא שהקורונה כנראה תישאר איתנו לעוד סגר או שניים, וגם במרווחי הזמן בין הסגרים השונים – מי שהתחיל סדרה אהובה לא ירצה להיפרד ממנה עד הסגר הבא.

במובנים רבים, תקופת הקורונה הביאה לפריחה מחודשת של התכנים הטלוויזיוניים לאחר עשור של דעיכה בעקבות פלטפורמות בידור אחרות כגון נטפליקס ושירותי הסטרימינג של חברות הלוויין.

אבל גם הטלוויזיה, כמו כל מכשיר אחר בבית, אינה חפה מתקלות ובעיות שונות.

לפעמים מדובר בתקלות טכניות פשוטות ולעיתים בכאלו שמצריכות תיקון טכנאי או טיפול במעבדה.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

איך ניתן לדעת מתי יש צורך בכל דבר? יצאנו לבדוק.

הנה כמה דברים יש כמה דברים שתוכלו לנסות בעצמכם:

  • בדיקת נקודת החשמל – האם אחד מהמתגים בנקודה שאליה מחוברת הטלוויזיה קפץ? אולי השקע אינו תקין? תוכלו לבדוק זאת באמצעות ניתוק הכבל והכנסת כבל של מוצר חשמלי אחר לטלוויזיה. אם גם הוא לא פועל – תצטרכו להזמין חשמלאי.
  • בדיקת שלט – לעיתים מדובר בתקלת תקשורת של שלט הממיר. נסו להשתמש בשלט הטלוויזיה וחכו לתגובה, במידה והייתה כזו – עברו בחזרה לשימוש בשלט הממיר.
    לחילופין, בדקו את סוללות השלט: אם זמן רב עבר מאז שהוחלפו, החליפו אותן בחדשות ובדקו האם הטלוויזיה חוזרת לפעול.
  • ON או OFF: לכולנו זה קורה: הילד הקטן שוב שיחק עם הטלוויזיה ולחץ על כפתור הכיבוי, הכלב עבר והתחכך בנקודת הכיבוי ועוד התרחשויות שכאלה. בדקו האם במקרה הטלוויזיה פשוט כבויה.
  • תמונת מסך מעוותת – בדקו את הגדרות המסך, לעיתים יש צורך לשנות את הגדרת הפורמט ל- 3:4 ובזה נפתרה הבעיה.

תקלות שקשורות לחברת התקשורת

אמנם לא לעיתים קרובות אבל גם זה קורה, תקלה בחברת התקשורת של הטלוויזיה.

כשזה קורה, מאות אלפי הלקוחות של חברת התקשורת פשוט לא יכולים לצרוך טלוויזיה בעת התקלה, וזה מצב ממש מתסכל.

במצב כזה, אין הרבה מה לעשות מלבד להמתין להודעה שתבשר על חידוש התקשורת.

במקרים מסויימים, כמו בתקלה שהתרחשה לאחרונה בחברת פרטנר TV, קיימת אפשרות לצפייה בתכנים באמצעות ממשק האפליקציות שקיים בממיר של החברה.

הטכנאי מגיע

כשכלום כבר לא עובד – מגיע תורו של הטכנאי להוכיח את כישוריו הטכנולוגיים, או לחילופין לשלוח את המכשיר למעבדה.

על אילו תקלות אנחנו מדברים? בדרך כלל אלו תקלת הקשורות לבעיות ברכיבים בפנימיים של הטלוויזיה, כגון:

  • תקלת ספק כוח (הרלוונטיות למסכי LCD ו-LED).
  • תקלה בכרטיס הפיקוד של הטלוויזיה – שבגינה הטלוויזיה לא נדלקת.
  • תקלת אינוורטר – שגורמת לבעיות במסך הטלוויזיה.
  • תקלה בתאורת הלדים שגורמת לטלוויזיה להיכבות זמן קצר לאחר ההדלקה, או לחילופין לגרום לתאורת מסך מסנוורת מהרגיל.
טכנאי
תקלות המטופלות ע"י טכנאי

בכל מקרה שבו אתם לא מצליחים לפתור את התקלה בעצמכם, גם אם אתם משוכנעים שמדובר בדבר פעוט – הזמינו טכנאי, ועדיף את המקצועי ביותר שאתם מכירים בסביבה.

בהצלחה!

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת