fbpx
תזכורות תזכורת

הכירו את פתרון האינטרנט המקיף של פרטנר

NETWORKING MESH – מהפכה בקצב מהיר

מיליוני ישראלים המשתמשים ברשת האינטרנט הביתית האלחוטית, חווים שינויים בקצב ואיכות הגלישה חדשות לבקרים.  לא כולם מכירים את פתרון האינטרנט המקיף של פרטנר.

במקרים רבים, קשור העניין למרחק ממכשיר ה"ראוטר" המספק את האותות מהם מופק האינטרנט. אתם קרובים אליו? האינטרנט יעבוד חלק. התרחקתם מעט? שיהיה לכם בהצלחה…

את המציאות הבעייתית הזו מנסה חברת פרטנר לשנות בימים אלו, וזאת באמצעות חיבור לטכנולוגיית רשת האינטרנט המתקדמת העונה לשם NETWORKING MESH. מה זו בדיוק הרשת הזו? כיצד באמצעותה תוכלו ליהנות מגלישה ברמה שטרם נראתה בישראל? ואיך מכשיר ה- 5M DECO קשור לעניין? כל הפרטים – מיד.

האינטרנט בישראל – עשור של שינויים ושיפורים

כמעט קשה להאמין, אבל עד לפני עשור וקצת גלשו בישראל במהירויות שנעו סביב 1 מגה, פי 1,000 פחות מהמהירות המוצעת כיום. אלא שגולשים רבים הבינו מזמן שבין ההבטחות לבין המציאות ישנו פער משמעותי, לעיתים קרובות. כשמבטיחים עד 100 מגה, ובפועל גולשים ב-25-30, יש בכך טעם לפגם.

בדיוק בנקודה הזאת נכנסת פרטנר לתמונה עם פרטנר אינטרנט NETWORKING MESH – טכנולוגיית רשת חדישה, שבסיסה טמון בעובדה שבה כל "צומת" משמש תפקיד כפול – מקור מידע מחד, וממסר העברת הודעות מאידך. מבלי להיכנס להסברים על סיבים אופטים והדרכים בהן פועל האינטרנט, השורה התחתונה מסמלת את תחילת המהפכה – אינטרנט מהיר בטירוף, במהירות אחידה שלא משתנה בכל כמה דקות ושלא תלויה במרחק בו אתם נמצאים ביחס לראוטר. וכן, זה נפלא בדיוק כפי שזה נשמע.

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

מי אתה – M5 DECO?

את השינוי המבורך מבצעת פרטנר בזכות מכשיר קטן, עגול ומופלא בשם M5 DECO, אשר אינו מחליף את הראוטר המסורתי, אלא מתווסף אליו, והופך את החלום על אינטרנט במהירות גבוהה וקבועה למציאות. מומחי רשת אובייקטיביים שבדקו את המוצר ואת השפעותיו על מהירות הגלישה ואחדותה, הגיעו למסקנה חד משמעית: המכשיר עובד, האינטרנט "טס", כל הזמן, באופן יציב וחלק. למכשיר המופלא פונקציות נפלאות נוספות, כמו אפשרות חסימת אתרים (הידועה כ"השגחת הורים"), אפשרות לייצר העדפת מהירות למחשב/ מכשיר אחד על פני האחרים (למשל – אם אתם צופים בסרט באמצעות האינטרנט ובחדר הסמוך האישה כותבת מסמך ב-WORD, תוכלו להפנות את מירב משאבי המהירות אליכם), אנטי וירוס מתקדם מובנה ועוד.

תפעול ה-5M DECO פשוט וידידותי ונעשה באמצעות אפליקציה (זמינה באייפון ואנדרואיד). מורידים את האפליקציה, מתחברים לרשת באמצעותה, ונהנים מגלישה במהירות שיא. לא מאמינים? אתם מוזמנים לערוך בדיקת מהירות גלישה באמצעות אפליקציה ייעודית ולגלות בעצמכם…

פרטנר מבצעים שחבל לפספס

הקידמה הטכנלוגית לא גרמה לחברת התקשורת המצליחה לעלות מחירים. נהפוך הוא. יחד עם כל הטוב הזה, מציעה פרטנר מבצעים בדמות פרטנר חבילות גלישה ותקשורת משתלמות במיוחד. לחברת פרטנר אינטרנט במחירים נמוכים, לצד רשת סלולארית ותיקה ותשתית ערוצי טלוויזיה שנוחלת הצלחה מזהירה בחודשי חייה הראשונים.

אז הצטרפו גם אתם להצלחה ולקידמה. NETWORKING MESH – צעד אחד לפני כולם. גלישה נעימה!

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:

רוצה להוזיל את חבילת האינטנרט?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת