fbpx
תזכורות תזכורת

קרב מסך: סלקום TV חוגגת יותר מ-200,000 לקוחות

200,00 לקוחות לסלקום TV!

סלקום TV ממשיכה לנשוף בעורפן של yes ושל הוט, ודיווחה השבוע כי הגיעה ל-200,000 לקוחות. זאת, לאחר שלוש וחצי שנות פעילות, ולאחר שלפני כשנה הצטרפה לתחרות השחקנית הצעירה והחדשנית פרטנר TV.

לפי הנתונים הידועים נכון לסוף מאי 2018, לפרטנר TV יש כבר כ-77 אלף לקוחות, מה שמצביע על קצב צמיחה גבוה, ואילו המתחרות הוותיקות יותר הוט ו-yes במצב פחות טוב מבחינת שימור הלקוחות – אך הן עדיין גדולות יותר.

כך, על פי דוחות בזק, בסוף הרבעון הראשון של 2018, היו ל-yes כ-580 אלף לקוחות, והיא סובלת מעזיבת לקוחות לטובת המתחרות. זו אחת הסיבות העיקריות למהלך של יס לפני כמה חודשים, אשר השיקה את חבילת יס אולטימייט שמחירה 199 שקל בחודש (לפני עלות הממיר) ואין בה דמי שימוש על ה-VOD.

מיהי חברת הטלוויזיה הגדולה?

חברת הטלוויזיה הגדולה ביותר היא עדיין הוט, כ-781,000 לקוחות – אבל גם הוט נמצאת תחת מכבש, לאחר שאיבדה את היתרון שהיה לה במשך שנים כאשר הציעה חבילת טריפל כמעט באופן בלעדי.

אין פלא שבין כל אלה מתחולל מאבק עיקש על כל לקוח, ואפשר לראות את זה היטב גם בקמפיינים של כל אחת מהן וגם בערך שהן מוסיפות לשירותים, הן מבחינת תוכן והן מבחינת חדשנות טכנולוגית.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

מלחמה על הפרזנטורים

כך למשל, לא במקרה פרטנר TV גייסה את הפרזנטורית הכי חמה בשוק, נטע ברזילי, כדי להעביר לצופים הפוטנציאליים את המסר של שירות טלוויזיה חדשני ומשוכלל, ובנוסף השיקה שיתוף פעולה עם דומינו'ס המאפשר הזמנת פיצה ישירות מהממיר.

בסלקום TV השיקו לראשונה תוכן בהפקה עצמית (הסדרה משיח) וגם מבחינת קמפיין הם לא נשארים חייבים (לא לקמפיין של פרטנר ולא לקמפיין המצליח של yes עם הילדה אמילי בן סימון והראפר סטפאן לגר). באמצעות הפרזנטור הכי מצחיק על המסך, אודי כגן, המסר של סלקום לצרכנים נוגע בנקודה חשובה – מחיר שקוף וסופי בלי תוספות.

מאז ההשקה ועד היום המחיר של סלקום TV עומד על 99 שקל בחודש לחבילת טלוויזיה. כאשר סלקום השיקה את החבילה, היו מי שאמרו שמחיר של 99 שקל בחודש הוא מחיר שהיא לא תוכל לעמוד בו ולכן המחיר יעלה.

האם כעת, כאשר יש לה כבר נתח שוק של 12%, יש לצרכנים ממה לחשוש? נראה שלא, כי התחרות רק מתחממת ומתחממת.

החבילה הזולה ביותר

החבילה הזולה ביותר היא עדיין של פרטנר, שמציעה ב-69 שקל בחודש את מה שהיא מכנה "הטלוויזיה הפתוחה של פרטנר", ומגיעה עם הטבה של מנוי חינם לנטפליקס לחצי שנה – כולל כפתור ייעודי בשלט.

לצד פרטנר TV, הוט ו-yes, סלקום TV מאוימת על-ידי סטינג TV (שירות הטלוויזיה המוזל של yes), שיש לו מודל תמחור מודולרי ומאפשר לצרכנים ממש לבחור את החבילה שמתאימה להם, על-ידי סמארט (smart) של טריפל C, שמציעה טלוויזיה רק ב-50 שקל בחודש, על-ידי שירות הטלוויזיה האינטרנטי NEXT של הוט וגם על ידי השירות המשותף להוט ולרמי לוי.

מה עליכם לעשות?

מבחינת הצרכנים, הדבר החשוב הוא לעשות סקר שוק מקיף, להשוות מחירים ולא להסס לנסות את שירותי הטלוויזיה השונים. קהל צעיר, שהרגלי הצפייה שלו שונים, ימצא את כל האופציות הללו רלבנטיות עבורו, כך שהתוכן כנראה יכריע את הכף. החיבור הוא פשוט, במקרים רבים מדובר ממש בהתקנה עצמית, ובמקרה שהתוכן לא ימצא חן בעיני הלקוחות החדשים – תמיד אפשר לחזור לספק הקודם.

כאמור, מה שחשוב הוא לא לחשוש לנסות ולתת הזדמנות לשירותים החדשים והחדשים-ישנים, כדי להשאיר את התחרות ערה. התחרות, אגב, נוגעת לא רק למחירים, אלא גם לתוכן וגם לשכלולים הטכנולוגיים, וחשוב שכל חברות הטלוויזיה ימשיכו לפעול בכל הערוצים, תרתי משמע, כדי לשפר את הערך שהם מציעים לצרכנים.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת