נדל"ן, השקעות, רכב, ועכשיו גם חשמל – הכירו את אלייד חשמל, ספקית חשמל חדשה בישראל מבית קבוצת אלייד
הכירו את אלייד חשמל – חברת חשמל חדשה אשר החלה את פעילותה במשק החשמל בישראל.
אלייד חשמל היא חברת בת של קבוצת אלייד – קבוצת חברות שנוסדה בשנת 1965 ומנהלת תחתיה מקבץ ענק של חברות בתחומי נדל"ן, השקעות, רכב, תשתיות, ועוד.
מהם מחירי החשמל של אלייד?
אלייד טרם השיקה תוכניות ומחירי חשמל באופן רשמי – אך היא צפויה לבצע זאת בעתיד הקרוב.
לעדכונים נוספים ומעקב אחר השקת חבילות החשמל של אלייד בהמשך – תוכלו להתעדכן דרך עמוד זה.
לצפייה במחירי חשמל של חברות חשמל נוספות שכבר השיקו את תוכניות התעריפים שלהן הנכם מוזמנים לבקר בעמוד השוואת מחירי חשמל.
מי יכול להצטרף לאלייד?
נכון להיום – כלל צרכני החשמל בישראל יכולים להצטרף לשירותי החשמל של אלייד – באמצעות מונה חשמל חכם או מונה חשמל בסיסי.
כדי לבדוק האם בביתכם קיים מונה חשמל חכם תוכלו לבצע בדיקה פשוטה ומהירה דרך הכלי שלנו לבדיקת מונה חשמל חכם לפי כתובת.
ההצטרפות לשירות אינה כרוכה בתשלום.
לקוחות שמעוניינים להזמין מונה חשמל חכם יוכלו להזמין מונה חשמל חכם דרך חברת החשמל:
ההתקנה נעשית בעלות חד פעמית של 274 ₪, וחברת החשמל מתחייבת להגיע להתקין את המונה תוך 120 ימי עבודה.
את התקנת המונה החכם ניתן להזמין דרך מוקד 103, או לפנות אל חברת החשמל בכל אחת מהדרכים האחרות המפורטות באתר חברת החשמל.
איך מצטרפים לאלייד חשמל?
כאשר אלייד ישיקו את חבילות החשמל שלהם באופן רשמי תוכלו להצטרף בתהליך קצר ופשוט:
לבחור את אחת מחבילות החשמל של אלייד שיפורסמו בעמוד זה
למלא פרטים דרך טופס יצירת הקשר שבעמוד
להמתין לשיחה מנציגי החברה אשר ירפו אתכם לשירות בתהליך מהיר מרחוק, ללא צורך בהגעת טכנאי.
אלייד חשמל כאמור טרם השיקה חבילות חשמל, אך היא צפויה לעשות זאת בעתיד הקרוב.
חבילות החשמל צפויות להתפרסם בעמוד זה – כך שאנו ממליצים לכם לבצע מעקב אחר העדכונים בעמוד עד למועד ההשקה.
במידה והתחרטנו לאחר ההצטרפות לשירות – האם נוכל לבטל אותו?
במקרה של התחרטות תוכלו לבטל את הצטרפותכם לשירותי החברה – ממש כמו במקרים של התחרטות וביטול כל עסקה אחרת.
במקרה כזה יהיה עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אלייד חשמל, והם יבצעו את הביטול בפועל ויניידו את חשבון החשמל שלכם חזרה אל חברת החשמל.
ביטול השירות והשיוך המחודש אל חברת החשמל יבוצע באופן רשמי ב-1 לחודש שלאחר הגשת הבקשה.
האם אלייד צפויה לטפל גם בתקלות או הפסקות חשמל?
אלייד היא ספקית חשמל בלבד – כלומר מספקת את החשמל ומחייבת עליו בפועל.
יחד עם זאת היא אינה צפויה לטפל בתקלות או הפסקות חשמל, שכן חברת החשמל נשארת הגורם הבלעי האחראי על כך.
כיוצא בזאת – במקרים של תקלות או הפסקות חשמל לאחר ההצטרפות לאלייד יהיה עליכם לדווח למוקד 103 של חברת החשמל.