fbpx
תזכורות תזכורת

איך משיגים את המחירים הכי טובים לחבילות התקשורת?

אז איך תשיגו את המחירים הטובים ביותר לחבילת התקשורת

אין כמעט צרכן שלא מגיע לשלב שבו חבילת התקשורת שלו מסתיימת, והוא מתלבט אם להישאר בחברה או לעבור לחברה אחרת. ההחלטה מתקבלת כמובן בעיקר לפי המחיר שמציעים לאותו צרכן, וכאן אנחנו מגיעים לסיטואציה שמתרחשת לעתים קרובות: לקוחות שמתעקשים או מתמקחים, מקבלים הצעות טובות יותר מלקוחות אחרים.

 

מותר לחברות התקשורת להפלות בין לקוחות?

האם זה מותר, או שהחברות למעשה מפלות בין לקוחות? את התשובה לשאלה הזאת נתנה השבוע שופטת המחוזי מיכל אגמון־גונן, כאשר דחתה לא פחות מ-10 בקשות לתביעות ייצוגיות שהוגשו נגד כל חברות התקשורת הגדולות (ביניהן פרטנר, סלקום, פלאפון, נטוויז'ן, סמייל, הוט, יס ובזק בינלאומי). מגישי התביעות, שהוגשו בשנים 2015–2011, טענו כי חברות שנותנות ללקוחות שמאיימים להתנתק או ללקוחות חדשים מחירים יותר נמוכים מאלה שמקבלים שאר הלקוחות – למישה מפלים את הלקוחות ה"רגילים", וזאת בניגוד לרישיון שלהן.

 

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

מה קבע בית המשפט

השופטת קבעה שלא מדובר באפליה אסורה. יותר מכך, השופטת קבעה כי ההתנהלות של מתן מחירים טובים יותר לחלק מן הלקוחות דווקא תורמת לתחרות. למעשה, השופטת מתחה ביקורת על משרד התקשורת, אשר בניגוד למועצת הכבלים והלווין סבר שמדובר באפליה פסולה. בעוד שמועצת הכבלים והלווין לא סברה כך ואף ביססה את חוות דעתה על התייעצות עם גורמים מוסמכים, כמו רשות התחרות, משרד התקשורת נקט עמדה שלדברי השופטת הייתה לא מבוססת. התוצאה הייתה מצב מעורפל לגבי השאלה אם מדובר באפליית צרכנים, והמצב הזה הוא שהניע את את התובעים להגיש את התביעה.

המסקנה, מבחינת הצרכנים, היא מסקנה חשובה: חשוב להשוות מחירים בין החברות השונות כדי לברר אם אתם משלמים יותר מדי וכמה תוכלו לשלם בחברה אחרת. המידע הזה הוא מידע קריטי, שיאפשר לכם להגיע לשלב ההתמקחות עם נציגי המכירות מוכנים וחמושים במידע חיוני. בעידן הנוכחי, השוואת חבילות תקשורת נעשית בקלות כאן בסמארטקאט, והיא חייבת לכלול לא רק את המחיר החודשי, אלא גם את כלל העלויות.

 

טיפים להתמקחות עם חברת התקשורת

זכרו להשוות את דמי המעבר, דמי ההתקנה, עלות הציוד (אם יש) והטבות נלוות. בשלב ההתמקחות תוכלו להשיג גם הטבות כאלה, כמו למשל ביטול התשלום על סים או הנחה על שירותים נלווים. נזכיר כי כל השירותים הנלווים, החל משיחות לחו"ל בחבילת סלולר ועד ערוצים נוספים בחברת הטלוויזיה – כל אלה שווי ערך לכסף, ולכן חשוב שתהליך המיקוח מול נציגי המכירות יהיה מדויק וכולל.

בעידן של תחרות, צרכן נבון יכול וצריך לעדכן בכל מספר חודשים את חבילת הסלולר, חבילת האינטרנט וחבילת הטלוויזיה שלו – בין אם כלקוח חדש ובין אם כלקוח ותיק שהחברה צריכה להילחם על שימורו.

כאן באתר סמארטקאט אפשר וכדאי לקבל מידע על כל החבילות בכל עת, ויותר מזה: אתר סמארטקאט לא רק יאתר את המחירים הכי מדויקים, אלא אף יעדכן את הגולשים בזמן אמת ע"י הצטרפות לרשימת ״החבילות הסודיות שאסור לפרסם״.

 

רוצים שנעדכן אתכם בחבילות הסודיות?

הירשמו בתחתית העמוד לרשימת הדיוור שלנו, בכל שבוע תקבלו את המחרים החדשים שפרסמו חברות התקשורת ובנוסף נעדכן אתכם בחבילות הסודיות.

רוצה להוזיל את חבילת התקשורת בקלות?

בחר תחום להשוואה

חבילות סלולר
חבילות אינטרנט

חבילות טלוויזיה

חבילות טלפון קווי

לחיסכון מקסימלי, מומלץ לבחור חבילה המתאימה לדפוס השימוש החודשי שלך!

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת