fbpx
תזכורות תזכורת

חברות סלולר הם חתונה קתולית – אפשר גם אחרת!

במשך שנים שוק הסלולר בישראל היה סגור ונתון לשליטה של מספר חברות גדולות כמו סלקום ואורנג', מה שיצר תחרות מצומצמת בענף חברות סלולר.

כחלק מהשיטה שהייתה קיימת אז לקוחות חדשים שרצו לקבל מחיר זול יותר עבור החבילה החודשית נאלצו להתחייב למספר חודשים ממושך ולעיתים אף למספר שנים כדי לקבל הנחה חודשית.

אך יחד עם פתיחת השוק והרפורמות שחלו בשנים האחרונות גם המצב הזה החל להשתנות ונראה שכעת ניתן לקבל עסקאות מצוינות – וללא התחייבות קתולית.

 

עסקאות סלולר ממושכות

בשנים האחרונות אנו עדים לכך שיותר ויותר חברות סלולר מוותרות על הניסיון להשאיר צרכנים מחויבים לחבילות סלולר למשך תקופה ארוכה.

השינויים המשמעותיים שחלו בחוק להגנת הצרכן והתחרות בשוק הסלולר חייבו את החברות הגדולות והקטנות כאחד להסתגל למציאות החדשה, ולשווק את החבילות בתנאים שמותאמים לשוק.

 

השינוי המשמעותי: עלייה במחיר החבילה לאחר שנה

בחברות רבות תוכלו למצוא כעת דילים ועסקאות שמוגבלות בזמן, במקום החיוב להישאר בחברה לתקופה מסוימת.

כך למשל, עבור חבילה של 100 GB גלישה ב019 מובייל תשלמו 29.90 ש"ח לחודש למשך שלוש שנים, ולאחר מכן מחיר החבילה יעלה ב10 ש"ח לחודש ל39.90.

למרות שנראה שמדובר בעסקה שלא טובה לצרכן שכן מחיר החבילה מתעדכן ומשתנה ועשוי לגרום לו לשנות חברה, חשוב לדעת שיש בעסקה צד שמגן על הצרכן בצורה מרבית. כיצד?

 

חברות סלולר ללא הגבלת זמן

ניקח הצצה אל החברות שמציעות חבילות סלולר שאינן מוגבלות בזמן.

נבחון למשל את הצעת החבילה של סלקום.

בחברה מציעים מסלול שכולל גלישה בנפח של 100 GB במחיר של 49.90 ש"ח בחודש, למשך "תקופה בלתי קצובה" (לפי סעיף 9.1 בחוזה החבילה).

אולם מיד לאחר מכן נאמר בחוזה כי "אנו נהיה רשאים להפסיק או לשנות, מעת לעת או בהודעה מראש, את מתכונת ההתקשרות… לפי שיקול דעתנו".

בהמשך הסעיף אף מצוין במפורש כי ההתניה שמאפשרת שינויים בחוזה תהיה תקפה גם בנוגע לתעריפי השימוש או תנאי החוזה והחבילה.

כלומר בסלקום מעניקים ללקוח את החופש להישאר בחבילה כמה שרק יחפוץ – אולם במחיר של יכולת שינוי הדדית גם בסלקום.

 

חוזה סלולר כחבילת הפתעה

המשמעות של כך היא שאתם עשויים למצוא את עצמכם יום אחד בבוקר קשורים בחוזה בו תעריפים התשלום השתנו משמעותית או שהיקף השירות אותו אתם מקבלים צנח בפתאומיות.

לא מדובר בחוזה – אלא בחבילת הפתעה.

אף שייתכן וההתניה איננה חוקית לפי חוק החוזים האחידים שכן היא מקפחת את הלקוח בצורה משמעותית, נכון להיום ההתניה עדיין קיימת.

לכן, יש לשים לב היטב לתנאי החוזה לפני שקופצים למים.

לעומת זאת, בחברות בהם החוזה מוגבל בתקופת זמן שבסופה החוזה יפקע ומחיר החבילה ישתנה, החברה "כבולה" לגבות את המחיר הקבוע שנקבע תמורת נפח חבילה בלתי תלוי ומשתנה בגחמות וצרכי החברה.

 

מחיר החבילה השתנה? אולי הגיע הזמן להמשיך הלאה

במידה ופרק הזמן המצוין בחוזה פקע ומחיר החבילה עלה, ייתכן שלא כדאי לכם להמשיך באותה העסקה אלא לעבור לחברה חלופית.

לחלופין, ייתכן שתעדיפו להישאר בתוך החברה אליה אתם שייכים אך לעבור מסלול בתוכה.

הכל כמובן תלוי בתנאי ומחיר החבילה שמוצעים לכם ושמצויות בשוק.

 

הצעות מחברות סלולר

בכל מקרה במצב בו מחיר החבילה השתנה ואינכם מרוצים, מוטב לבדוק אופציות נוספות וכן ליצור קשר עם חברת הסלולר ולנסות לקבל באופן פרסונלי הצעת מחיר ייחודית שתגרום לכם להישאר בחברה.

לחברות הסלולר ישנם מספר מסלולים והצעות שנועדו לשמר לקוחות ולמנוע עזיבה, כל שכל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם נציג ולבדוק האם אכן אופציה כזו קיימת.

 

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

החלפת חבילה

סיבה נוספת להחלפת חבילה היא מחיר שירותים נלווים כמו מענה קולי, מוזיקת המתנה או תשלום נוסף בגין חריגה מחבילת הגלישה.

במידה ותעברו על חשבונות הסלולר מהחודשים האחרונים יתכן ותופתעו לגלות שישנו פער בין המחיר אותו אתם משלמים לבין המחיר אותו סיכמתם ברכישת החבילה, בדיוק בגלל התוספות הקטנות האלו.

כך בחברות אחדות תוכלו למצוא את עצמכם מחויבים בתשלום נוסף של 150 ש"ח בחודש עבור חריגה של 15 GB מחבילת הסלולר שנקבעה לכם.

כיום חבילת סלולר איננה חתונה קתולית: אתם לא מרוצים? אתם יכולים פשוט לעזוב.

 

מרגישים תקועים אצל חברת הסלולר? חוק ניתוק בקליק

מנסים לעבור מחברת סלולר אחת לאחרת ולא מצליחים? מדובר בבעיה ידועה.

אולם ביוני בשנת 2017 עבר בכנסת תיקון לחוק להגנת הצרכן הידוע גם בשם חוק "ניתוק בקליק", שנועד לאפשר לצרכנים לסיים עסקאות מול נותני שירות באמצעות הודעת מייל פשוטה וללא מאבק ודרך ייסורים ממושכת והמתנה בשירות לקוחות.

כל מה שעליכם לעשות הוא לשלוח הודעה לבית העסק בצירוף שם ופרט אישי מזהה כמו מספר ת.ז, והחברה תהיה מחויבת לנתק אתכם.

 

התנתקות ידידותית

בנוסף, עסקים שמאפשרים חיבור לקוחות חדשים דרך האינטרנט מחויבים גם לאפשר לכם להתנתק דרך האינטרנט.

החברה או העסק מהם אתם מתנתקים מחויבים לבצע את הניתוק תוך שלושה ימי עסקים מרגע שליחת ההודעה, כך שכעת זה התור שלהם לרדוף אחרי הלקוחות כדי למנוע ניתוק – ולא ההפך.

 

בואו למצוא את חבילת הסלולר שתתאים לכם

מחפשים חבילת סלולר טובה יותר? מעוניינים לקבל הצעת מחיר ייחודית ומותאמת אישית שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר?

אנחנו בSmartCut נשמח לעזור לכם לחתוך את המחיר בחצי ולמצוא את החבילה המשתלמת ביותר – וכל זה ללא תשלום ובצורה חינמית לחלוטין.

באתר שמתעדכן מול החברות מדי שבוע, תוכלו להשוות את מחירי התקשורת בצורה פשוטה ומהירה.

הודות לקשר הישיר שלנו מול החברות אנו נוכל למצוא עבורכם דילים נוספים שלא תמצאו באתרים אחרים.

מעוניינים לשמוע הצעה חדשה? צרו עימנו קשר וגלו מה יש לנו להציע!

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת