fbpx
תזכורות תזכורת

חבילות סלולר לחיילים – ככה תבחרו נכון ותשלמו פחות

חיילים בשירות סדיר או קבע יכולים לחסוך בהוצאות באמצעות חבילות סלולר לחיילים בהתאמה אישית.

במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין חבילות כאלה לבין חבילות סלולר רגילות, לפי מה משווים בין האפשרויות, ולמה המחיר הוא לא הפקטור היחיד שקובע.

 

התהליך בבחירת חבילת סלולר לחיילים:

השימוש בסלולר משותף לכל הגילאים, אבל אין ספק שבתקופת השירות הצבאי הוא הרבה יותר חשוב וחיוני.

חיילים משתמשים בטלפון כדי לדבר עם המשפחה על מנת לשלוח הודעות SMS באזורים בלי קליטה סלולרית וכמובן כדי לצפות בסרטונים, לצרוך חדשות, להעלות סטורי לאינסטגרם ועוד.

אז בשביל להפוך את המכשיר הסלולרי לכלי יעיל ומשתלם, חיילים חייבים שתהיה להם חבילה מתאימה.

הבעיה מתחילה בהיצע רחב של חבילות סלולר מצד אחד, כמו גם בחוסר היכרות עם התכונות והיתרונות שלהן מצד שני.

המון חיילים בוחרים לדוגמא חבילת סלולר רק לפי השאלה מה יהיה עבורם הכי זול מחר בבוקר, בעוד בפועל יש עוד שורה ארוכה של פרמטרים שעליהם להביא בחשבון.

 

מהם מאפייני השימוש של חיילים בחבילות סלולר?

חבילת סלולר לחיילים מתאפיינת בכך שהיא תפורה למידות שלהם מבחינת אופי ומשך השימוש.

לפי פרופיל שימוש ממוצע, חייל בסדיר מדבר בטלפון כ-500 דקות בחודש, כאשר 250 דקות שיחה מתבצעות בימי אמצע השבוע ו-250 דקות בסופי שבוע. בנוסף, הוא שולח כ-100 הודעות SMS בחלוקה שוויונית זהה בין אמצע השבוע לסוף שבוע וצורך חבילת גלישה של כ-15 ג'יגה.

מכאן והלאה כבר צריך לבחון כל מקרה לגופו.

עוד לפני שבודקים מה מציעה חבילת סלולר מסוימת לחיילים, כדאי להכין את שיעורי הבית.

אפשר לעשות את זה בקלות באמצעות מעקב אחר חשבונות מחודשים קודמים, מידע שקיים באתרי האינטרנט של רשתות הסלולר וכמובן דף החיוב החודשי.

 

מה המאפיינים של חבילות סלולר לחיילים?

בשביל שחבילת סלולר תתאים לחיילים, היא צריכה קודם כל לאפשר להם לצרוך את כל השירותים הרלוונטיים.

חיילים לא תמיד יודעים מה יוליד יום מבחינת המיקום שלהם בארץ או מתי בדיוק הם יכולים לבצע את השיחות ולשלוח את ההודעות, לכן גמישות היא מילת המפתח.

מנגד, חבילת סלולר גם צריכה להציע קביעות מסוימת – כמו למשל מבחינת מחירים.

אין סיבה שהמחירים של חבילה כזו יעלו תוך כדי השירות, גם אם מדובר על חיילים בסדיר וגם אם מדובר על חיילים בקבע.

בשביל שחברת סלולר תוכל להצהיר על כך שהחבילה מתאימה לחיילים, עליה להציע כמה שיותר קביעות ושקיפות.

במידה והחיוב של הסלולר הוא לא על שמכם אלא על שם ההורים, צריך לוודא שלא מדובר במגבלה שמונעת רישום.

בהרבה מקרים, חברת סלולר לא מאפשרת לרשום את החבילה על שמם של מי שהם אינם חיילים. אך גם פה, בדיקה מראש תמנע תקלות של הרגע האחרון.

 

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

איך בוחרים נכון חבילת סלולר לחייל?

המפרט המלא של חבילת סלולר מאפשר לחיילים להתאים אותה לצרכים שלהם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

המפרט גם אמור להציע נתונים אובייקטיביים, שמסייעים להשוות בין חברות הסלולר ולנטרל הפרעות ורעשי רקע כמו פרסומות, מוניטין, העדפות אישיות או קבלת החלטות אמוציונאלית ולא רציונלית.

בתוך המפרט של חבילת סלולר לחיילים יש נתונים על עלות דקת שיחה, עלות שליחת הודעת SMS, תשלום חודשי קבוע (במידה וקיים) ונפח חבילת גלישה.

בחבילות מיוחדות, יכול להיות שהעלות החודשית תגלם בתוכה מימון של מכשיר סלולר חדש.

במקרים כאלה, צריך לבדוק באיזה מכשיר מדובר וכמה הוא עולה אם רוכשים אותו בנפרד. לאחר מכן, אפשר להתייחס לדרישות מיוחדות כגון ביטול דמי מנוי לשיחות לחו"ל או אפשרויות הקפאה.

לצורך השוואת מחירים בחבילות הסלולר לחץ כאן >>>

 

מה לגבי אחזקה ותיקונים?

התאמה כמה שיותר מלאה בין מאפייני השימוש לבין מאפייני החבילה תעזור לחיילים למצוא את המסלול הכי משתלם עבורם. עם זאת, המחיר הוא כאמור לא הפקטור היחיד שקובע.

בגלל שחיילים בדרך כלל לא נמצאים בבית או בקרבת מעבדות שירות, הם צריכים לבדוק מה החבילה שלהם מאפשרת מבחינת אחזקה ותיקונים.

החדשות הטובות הן שיש חבילות שבהן חברת הסלולר מתחשבת בחיילים ומאפשרת להם לממש את האחריות או את הזכות לתיקון בשלל מעבדות שירות ברחבי הארץ.

לחילופין, ניתן לוותר על סעיף אחזקה ותיקונים לטובת ביטוח של הטלפון עצמו. במקרים כאלה, צריך לבדוק מה גובה הפרמיה והאם הביטוח כרוך בהשתתפות עצמית.

 

לשים את הקליטה בראש סדר העדיפויות:

הרבה חיילים מגלים שמערכת השיקולים שלהם סביב בחירת חברת סלולר כזו או אחרת בכלל לא הייתה רלוונטית, כי הם מגיעים לשטח או לבסיס ואין שם קליטה.

במקרים של היעדר קליטה סלולרית, זה בכלל לא משנה שהצלחנו להשיג מחיר נמוך עבור חבילת הסלולר.

במילים אחרות, מה שזול עולה ביוקר ולכן על חיילים בסדיר או בקבע לשים את הקליטה בראש סדר העדיפויות.

אין טעם להתעקש על חבילת סלולר זולה של חברה שלא מסוגלת לספק תשתית מתאימה לשיחות, הודעות וגלישה באינטרנט.

במידה ולא מכירים את חברת הסלולר ולא בטוחים האם התשתית שלה אמינה מספיק, ניתן להתייעץ עם חברים ולקבל המלצות.

אם לא מכירים אישית חברים ובני משפחה שהשתמשו בשירות של חברת סלולר באזור מסוים, אפשר להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

הנחות נוספות ניתן למצוא באתר מועדון יותר

להשוואת חבילות סלולר לחיילים לחצו כאן >>

 

בואו נסכם

לסיכום, חיילים יכולים לדעת שמדובר על חבילת סלולר שמתאימה להם כאשר נפח השימוש עולה בקנה אחד עם התנאים. בנוסף, כדאי להם לבדוק מה מחיר החבילה לעומת החבילה הרגילה ולוודא שהוא לא עומד להתעדכן לפחות ב-3 השנים הקרובות.

מלבד מחיר החבילה ומה שהיא כוללת, כדאי לתת עדיפות לחברת סלולר שמציעה תשתית כמה שיותר אמינה לקליטה, הודעות וגלישה באינטרנט.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת