שחקנית מפתח בתחום האנרגיה והחשמל בארץ, וספקית חשמל חדשה – הכירו את אדלטק אנרגיה
אדלטק אנרגיה נוסדה בשנת 1989, ומהווה שותפה לאחזקה של כ-20% מייצור החשמל בישראל – הודות לאחזקת תחנות הכוח דוארד ורמת חובב, ומתקני ייצור אנרגיה נוספים.
החברה עושה כעת את צעדיה הראשונים בתור ספקית חשמל חדשה – זאת בעקבות רפורמת החשמל שפתחה את השוק לתחרות, ואפשרה הקמה של חברות חשמל חדשות.
אדלטק מצטרפת לשורה ארוכה של חברות חשמל חדשות שכבר החלו את פעילותן – כגון פזגז חשמל, הוט חשמל, אמישראגז חשמל, ועוד.
מהם מחירי החשמל של אדלטק אנרגיה וחשמל?
לאדלטק אין עדיין תכנית מחירי חשמל – שכן החברה טרם החלה לשווק שירותי חשמל באופן רשמי ללקוחות.
במידה והנכם מעוניינים להתרשם ממחירי חשמל של חברות שכבר השיקו תוכניות חשמל רשמיות -תוכלו לבקר בעמוד השוואת מחירי חשמל.
מהם תנאי ההצטרפות לשירותי החשמל של אדלטק אנרגיה וחשמל?
כלל צרכני החשמל יכולים להצטרף לשירותי החשמל של אדלטק – בין אם בביתם מותקן מונה חשמל חכם או מונה חשמל רגיל.
כדי לבדוק האם בביתכם קיים מונה חשמל חכם, תוכלו לבצע בדיקה מהירה של איתור מונה חשמל חכם לפי כתובת כאן באתר.
איך מצטרפים לשירותי החשמל של אדלטק?
אדלטק אנרגיה וחשמל כאמור טרם החלה לשווק חשמל באופן רשמי, אך היא צפויה לעשות זאת בעתיד הקרוב.
כדי להצטרף בהמשך לשירותיה של החברה – כל מה שתצטרכו לעשות הוא:
- לבחור את אחד ממסלולי החשמל של החברה (שיפורסמו בעמוד זה בהמשך)
- להשאיר פרטים דרך טופס יצירת הקשר.
לאחר מכן נציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר ויעביר אתכם לשירותיה של החברה מרחוק – ללא צורך בהגעת טכנאי לביתכם.
האם גם דיירים בנכס מושכר יכולים לעבור לשירות?
ההצטרפות לשירותי החשמל של אדלטק אנרגיה וחשמל בהחלט יכולה להתאים גם לשוכרים.
יחד עם זאת, במידה ותהיו מעוניינים להתקין מונה חשמל בכתובתכם – יהיה עליכם לאשר זאת מול בעל הנכס.
איך ניתן לדעת כמה חסכנו?
לאחר ההצטרפות לשירות – תתחילו לקבל חשבוניות חשמל חודשיות מהחברה.
בחשבוניות החשמל יהיה מצוין המידע על מידת הצריכה והחיסכון שלכם – בהתאם למסלול החשמל שתבחרו בעת ההצטרפות.
האם החברה מטפלת גם בהפסקות חשמל ותקלות?
אדלטק תשמש כספקית חשמל בלבד – כלומר תהיה אחראית על אספקת החשמל, ועל החיוב על השירות בלבד.
חברת החשמל עדיין תישאר האחראית הבלעדית על כל תחום התשתיות, והטיפול בהפסקות חשמל ותקלות עדיין יישאר באחריותה.
לכן – כל הפסקת חשמל או תקלה תדווח לחברת החשמל דרך מוקד 103.
האם תהיה אפשרות לבטל את השירות במידת הצורך?
כמובן. במידת הצורך, תוכלו לפנות אל מחלקת השירות של אדלטק בבקשה לבטל את השירות.
ההצטרפות לשירותיה של החברה אינו מגביל אתכם לתקופת זמן מסוימת, ותוכלו לבטל אותו בכל עת.
לאחר הביטול – חשבון החשמל שלכם ינויד חזרה אל חברת החשמל. בקשת הביטול והניוד החוזר לחברת החשמל יבוצע בפועל ב-1 לחודש שלאחר הגשת בקשת הביטול.