אנלייט חשמל – ספק חשמל חדש בישראל
אנלייט אנרגיה נוסדה בשנת 2008, ופועלת במגוון מישורים הקשורים לייצור חשמל על בסיס אנרגיה מתחדשת:
- הקמת מתקנים לייצור חשמל ממקורות של אנרגיה מתחדשת ברחבי הארץ ובעולם
- הקמה וניהול של מגוון רחב של פרויקטים בתחומי אגירת אנרגיה, מתקנים סולאריים, טורבינות רוח, ועוד.
בימים אלו החברה עושה את צעדיה הראשונים בתור ספקית חשמל חדשה – זאת בעקבות רפורמת החשמל שאפשרה הקמה של חברות חשמל נוספות.
מהי היחודיות של חברת אנלייט אנרג'י?
כלל פעילותה של אנלייט מבוססת על אנרגיה ירוקה, שאינה מזיקה ואף תורמת רבות לסביבה.
הפרויקטים של אנלייט מבוססים על אנרגיה ממקורות סולאריים, או אנרגיה ממקורות של רוח (טורבינות רוח).
מחירי החשמל של אנלייט אנרג'י
אנלייט טרם חשפה את מחירי החשמל שלה, אך היא צפויה לעשות זאת בעתיד הקרוב.
מחירי החשמל של אנלייט צפויים להתפרסם בעמוד זה – כך שאנו מציעים לבצע מעקב אחר העדכונים כאן בהמשך.
עד אז – תוכלו לצפות במסלולי ומחירי החשמל של חברות נוספות דרך עמוד השוואת מחירי חשמל.
מי יכול להצטרף לשירות החשמל של אנלייט?
כלל הצרכנים יכולם להצטרף לאנלייט, באמצעות מונה חשמל חכם או מונה חשמל בסיסי.
רוצים לדעת האם בכתובתכם מותקן מונה חשמל חכם? תוכלו להיעזר בכלי שלנו לאיתור מוני חשמל חכמים לפי כתובת.
המערכת תבצע בדיקה, ובתוך מספר שניות תחזיר תשובה האם בביתכם קיים/לא קיים מונה חשמל חכם.
במידה ולא קיים – תוכלו להזמין מונה מסוג זה דרך חברת החשמל – לצורך ההזמנה ניתן לפנות אל דרך מוקד 103, או בדרכים המפורטות באתר חברת החשמל.
הצטרפות לאנלייט חשמל ב 3 שלבים
נכון לעכשיו עדיין לא ניתן להצטרף לשירות החשמל של אנלייט, אך זה יתאפשר בעתיד הקרוב.
כל מה שתצטרכו לבצע כדי להצטרף הוא:
- לבחור את אחד ממסלולי החשמל של אנלייט שיפורסמו בעמוד זה
- למלא פרטים בטופס יצירת הקשר כאן בעמוד
- להמתין לשיחה מנציג שיעביר אתכם לשירות.
המעבר לשירות ייעשה מרחוק ובאופן וירטואלי (ללא צורך בביקור טכנאי), ובמהלכו נציג השירות ינייד את חשבון החשמל שלכם מחברת החשמל אל חברת אנלייט.
איך נוכל לדעת כמה חסכנו?
לאחר ההצטרפות לשירות החשמל של אנלייט, תחלו לקבל מהחברה חשבונית חשמל אחת לחודש.
חשבונית החשמל תציג את נתוני הצריכה שלכם, ותציין מהי מידת החיסכון החודשית שלכם.
בדרך זו ניתן ללמוד בצורה מעמיקה יותר על מידת הצריכה החודשית, ואף לדעת כיצד לחסוך יותר בחודשים הבאים.
האם גם דיירים בנכס מושכר יכולים להצטרף לאנלייט?
אכן – גם אם אתם מתגוררים בנכס שכור, אתם בהחלט יכולים להצטרף לאנלייט.
יחד עם זאת חשוב לוודא זאת קדם מול בעל הנכס, שכן ייתכן ותידרש התקנה של מונה חשמל חכם (אשר כרוכה בתשלום).
האם אנלייט אנרגיה מטפלת בתקלות או הפסקות חשמל?
חברת החשמל עדיין תישאר האחראית הבלעדית על התשתיות, וכיוצא בזאת היא עדיין נשארת אחראית לטיפול בתקלות או הפסקות חשמל.
במילים אחרות, גם לאחר ההצטרפות לאנלייט – כל הפסקת חשמל או תקלה עדיין תדווח לחברת החשמל, דרך מוקד 103.
האם ניתן יהיה לבטל את השירות במקרה של התחרטות?
במקרה של התחרטות ניתן יהיה לבטל את השירות – ממש כמו בביצוע של כל עסקה אחרת.
במקרה כזה יהיה עליכם לפנות אל שירות הלקוחות של חברת אנלייט, ולהגיש בקשת ביטול.
הביטול והניוד החוזר לחברת החשמל ייכנסו לפועל ב-1 לחודש שלאחר הגשת בקשת הביטול.