fbpx
תזכורות תזכורת

ג'ינרג'י – תעריפי חשמל, מחירים, חבילות ומבצעים

ג'ינרג'י

הכירו את ג'ינרג'י – יצרנית ומפתחת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, וספקית חשמל חדשה בישראל

ג'ינרג'י, אשר נוסדה בשנת 2008, היא אחת מהחברות הגדולות והמוכרות בישראל לפיתוח והתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

החברה מתמחה בהתקנת עמדות טעינה ביתיות וציבוריות, כאשר חלק מנעמדות מיוצרות בטכנולוגיה המאפשרת טעינה מהירה במיוחד (טעינה של 80% סוללה בכ-20 דקות טעינה).

בבעלותה של ג'ינרג'י מגוון רחב של עמדות טעינה במספר נקודות ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום המדינה.

החברה נכנסת כעת גם לתחום אספקת החשמל, ומתחילה את צעדיה הראשונים בתור ספקית חשמל חדשה.

 

מהם תעריפי החשמל של ג'ינרג'י?

ג'ינרג'י טרם החלה לספק שירותי חשמל, כך שנכון לעכשיו היא טרם השיקה תוכניות תעריפי חשמל.

יחד עם זאת – קיימות מספר חברות שכן החלו לספק שירותי חשמל ושכבר יש להן תוכניות תעריפי חשמל רשמיות.

לצפייה בפרטים נוספים אודות החברות הנ"ל ותעריפי החשמל שלהן – הנכם מוזמנים לבקר בעמוד השוואת מחירי חשמל.

 

האם כולם יכולים לעבור לשירותי החשמל של ג'ינרג'י?

אכן – כלל צרכני החשמל ללא יוצא מן הכלל יכולים לעבור לשירותי החשמל של ג'ינרג'י, ובתנאי שבביתם מותקן מונה חשמל חכם.

מונה חשמל חכם הוא מונה דיגיטלי מהסוג המתקדם ביותר הקיים כיום במשק החשמל – למונה מסוג זה קיימת היכולת לאגור את נתוני צריכת החשמל הביתית, ובו-זמנית לשדר אותם אל חברות החשמל החדשות.

המונים מהסוג הישן יותר (מונים אנלוגיים) מצריכים הגעה של פיזית של קורא מונים אחת לחודשיים, והם אינם יכולים להתאים על מנת להצטרף לשירות – שכן אין להם את האפשרות לשדר את נתוני הצריכה למערכות של חברות החשמל החדשות.

כדי לבדוק האם בביתכם קיים מונה חשמל חכם, תוכלו לבצע בדיקה מהירה כאן באתר דרך הכלי שלנו לבדיקת מונה חשמל חכם לפי כתובת.

 

במידה ואין לנו מונה חשמל חכם ואנחנו רוצים להצטרף לשירותיה של ג'ינרג'י, מה אפשר לעשות?

אם לפי הבדיקה עלה כי לא מותקן בביתכם מונה חשמל חכם אך אתם עדיין מעוניינים להצטרף לשירותי החשמל של ג'ינרג'י, תוכלו לעשות אחד מבין השניים:

להזמין התקנה של מונה חשמל חכם מחברת החשמל:

הזמנת התקנה של מונה חשמל חכם כרוכה בעלות חד פעמית בסך 265 ₪, וחברת החשמל מתחייבת להגיע להתקין את המונה תוך עד חודשיים מיום הפניה אליה.

ניתן לפנות אל חברת החשמל בדרכים הבאות:

  • בטופס פנייה אונליין באתר חברת החשמל
  • בשליחת WhatsApp למספר 055-7000103
  • בצ'אט אונליין באתר חברת החשמל
  • בשליחת SMS למספר 055-7000103
  • בשיחה למוקד 103.

להמתין שחברת החשמל תגיע להתקין מונה חשמל חכם בכתובת שלכם:

חברת החשמל נמצאת כעת בעיצומו של פרויקט פריסת מוני חשמל חכמים ברחבי בארץ, והצפי הוא התקנה של כמיליון מונים חכמים עד שנת 2028.

ההתקנות במסגרת הפרויקט אמנם נעשות ללא תשלום, אך קחו בחשבון שבמידה ותבחרו באופציה זו – ייתכן ויהיה עליכם להמתין זמן רב עד ההתקנה, שכן מדובר בפרויקט ממושך של כמה שנים.

לפרטים נוספים אודות התוכניות השנתיות של פריסת המונים החכמים – תוכלו לבקר בעמוד מונים בני ניוד באתר חברת החשמל.

** בהמשך להנחיית שר האנרגיה אלי כהן – החל מה-25.7.24 כבר לא יהיה צורך במוני חשמל חכמים כדי לעבור לחברות החשמל החדשות, וניתן יהיה להצטרף עם מונה חשמל מכל סוג.

 

ואם יש לנו מונה חשמל חכם – איך נוכל להצטרף לשירות החשמל של ג'ינרג'י?

ג'ינרג'י טרם החלה לשווק חשמל באופן רשמי, אך היא צפויה להתחיל בעתיד הקרוב.

לאחר שתחל לשווק את שירותי החשמל שלה – כל מה שתצטרכו לעשות כדי להצטרף לשירות הוא להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר שבעמוד זה.

לאחר השארת הפרטים, נציג מטעם חברת ג'ינרג'י יצור עמכם קשר, ויחבר אתכם לשירות בתהליך קל ומהיר מרחוק, ללא צורך בהגעה של טכנאי.

 

האם גם דיירים בנכס מושכר יכולים להצטרף לשירות החשמל של ג'ינרג'י?

בהחלט – השירות אינו מוגבל רק לנכסים קנויים, וגם דיירים בנכסים מושכרים יכולים להצטרף לשירות.

יחד עם זאת, במידה ויידרש להתקין מונה חכם חשמל בנכס – יהיה עליכם לאשר זאת מול בעל הנכס.

 

במידה והתחרטנו לאחר ההצטרפות לשירות – האם נוכל לבטל אותו?

כמובן – ההצטרפות לשירות אינה מחייבת אתכם לתקופה מסוימת, כך שתוכלו לבטל אותו בכל עת.

הביטול ייעשה מול שירות הלקוחות של החברה, ולאחריו חשבון החשמל שלכם ישויך חזרה לחברת החשמל.

הביטול והשיוך המחודש לחברת החשמל יבוצע בפועל ב-1 לחודש שלאחר הגשת בקשת הביטול.

 

האם ג'ינרג'י מטפלת גם בהפסקות חשמל ותקלות?

ג'ינרג'י אינה מטפלת בהפסקות חשמל ותקלות, שכן היא נחשב כספקית חשמל בלבד – כלומר מספקת את השירות ומחייבת עליו, בלבד.

חברת החשמל היא זו שאחראית (וגם תמשיך להיות אחראית) על כל נושא ההולכה של החשמל, ולכן בכל מקרה של הפסקת חשמל או תקלה יהיה עליכם לפנות לדווח לחברת החשמל דרך מוקד 103.

שאלות ותשובות בנושא: ג'ינרג'י

ג'ינרג'י טרם החלה למכור חשמל באופן רשמי, כך שנכון לעכשיו גם עדיין אין לה תוכניות תעריפי חשמל.

בהמשך להנחיית שר האנרגיה אלי כהן – החל מתאריך ה- 25.7.24 כולם יוכלו לעבור לחברות החשמל החדשות ללא תנאים מיוחדים, עם כל סוג של מונה חשמל שנמצא ברשותם.

בוודאי. שירותי החשמל של ג'ינרג'י אינם מוגבלים רק לנכסים קנויים, וגם דיירים בנכסים שכורים יכולים להצטרף לשירות.

חשוב רק לקחת בחשבון שבמידה ולא מותקן מונה חשמל חכם בנכס – יהיה עליכם לאשר את ההתקנה מול בעל הנכס, שכן כל שינוי פיזי בדירה מחייב את אישורו.

ג'ינרג'י היא ספקית חשמל – כיוצא מכך היא רק מספקת את שירות החשמל ומחייבת עליו, ואינה מטפלת בהפסקות חשמל או תקלות.

חברת החשמל עדיין נשארת האחראית הבלעדית על טיפול בתקלות והפסקות חשמל, כך שבמקרים אלו יהיה לדווח אליה למוקד 103.

חברות חשמל נוספות להשוואה

סלקום אנרג'י חשמל
סלקום חשמל
אלקטרה פאוור סופר גז חשמל
אלקטרה פאוור (סופרגז חשמל)
פזגז חשמל ראשי
פזגז חשמל
אמישראגז חשמל
אמישראגז חשמל
הוט חשמל energy
הוט אנרג'י חשמל
בזק חשמל
בזק אנרג'י חשמל
פרטנר פאוור
פרטנר חשמל

תחומים נוספים להשוואה

סלולר

טלוויזיה וטריפל

ספק ותשתית אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

טלפון קווי

קווי טלפון

ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך
בדקו אם יש לכם מונה חשמל חכם
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת